Bootchip til ps2, hvor og hvad for en??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Bootchip til ps2, hvor og hvad for en??

Indlæg af Fjeder »

hey

jeg skrev herinde her den anden dag, men i mellemtiden er indlægget forsvundet for jeg kan ikke finde det, ej heller med søg funktionen??? Nogen der kan forklare hvorfor, eller er det bare forsvundet i det enorme web ??

Nå hva, jeg prøver lige igen..
Min halv-lillebror har lige fået en ps2 (forkælede hvalp), og han vil gerne ha nogen spil dertil og de er jo som bekendt ret dyre... Så ideen er at stoppe en boot chip deri. Jeg har søgt lidt med google og fandt et par steder, nogen der kender nogen forhandlere de vil anbefale? og er der en chip der er bedre end andre ???

---UPDATE---
Tror nok jeg har fundet ud af hva der var galt siden min post "forsvandt", fik øje på den der grime kanp "preview" :oops: :oops: :oops:
micap
Kontakt:

Indlæg af micap »

Du skal da ha en Messiah. Dem jeg kender med PS2 har fået lavet det her http://www.pcv.dk, og det funker stadig helt fint.
Besvar