Hva synes I?...
Regner ikke med den store kritik, da der nok ikke er mange der kan lide det her...
Det er pitchet Happy Hardcore @ 200 BPM
Scott Brown tracks hele bundet...
Psy og jeg er ret store fans af scott b, så nu må vi se om der er andre der også er det..
Tracklist:
1. Scott Brown - Rock Rock On
2. Scott Brown - Elysium
3. Scott Brown - Rock You Softly
4. Scott Brown - Turn Up The Music (Breeze & Styles Remix)
5. Scott Brown - Blue Room
6. Scott Brown - Chase
7. Scott Brown - Do Not Attempt
8. Scott Brown - Ghosts
http://home.no/darkwaver/HHC-Session%20 ... 0Brown.mp3
C'mon an lemme hear ya opinion!
Scott Brown in da house...! (HHC-Mix)
Redaktør: Moderators
Scott Brown in da house...! (HHC-Mix)
Senest rettet af dwr 28 apr 2003, 14:19, rettet i alt 1 gang.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Havde du spurgt mig for 4-5 år siden ville der ikke være nogen tvivl... Så ville det helt sikkert holde til en af mine fester!
Men jeg tror tiden er løbet fra Happy Hardcore, desværre... Kan sagtens huske de glade hardcore versioner af de gamle julesange og de smølfelignende stemmer der fulgte op på hvert omkvæd. Det var tider
Men jeg tror tiden er løbet fra Happy Hardcore, desværre... Kan sagtens huske de glade hardcore versioner af de gamle julesange og de smølfelignende stemmer der fulgte op på hvert omkvæd. Det var tider
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Yeha! :D
Se det her er jeg jo rigtig glad for
Jeg er mega glad for HHC, kun et par måneder siden jeg fik øjne op for de mere hardcore genre (HHC, Thunderdome (også hardtrance og hardstyle)) men jeg er blevet total vild med det!!!!!!!!!!
Kan ik rigtig komme med noget kritik kun sige det var på tide der blev lavet et mix her på CA med ordenlig musik
Men mange tak til dig dwr, lige hvad jeg manglede
Jeg er mega glad for HHC, kun et par måneder siden jeg fik øjne op for de mere hardcore genre (HHC, Thunderdome (også hardtrance og hardstyle)) men jeg er blevet total vild med det!!!!!!!!!!
Kan ik rigtig komme med noget kritik kun sige det var på tide der blev lavet et mix her på CA med ordenlig musik
Men mange tak til dig dwr, lige hvad jeg manglede