NYT MIX!!! Squaw_&_Kloojve_-_Kvik_19_Med_Rustvogn_Til_Sk

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

NYT MIX!!! Squaw_&_Kloojve_-_Kvik_19_Med_Rustvogn_Til_Sk

Indlæg af kloojve »

Nyt Mix!!! Squaw & Kloojve - Kvik 19 Med Rustvogn Til Skagen (Dance-mix 5 )
-------------------------------
Ja så blev vi færdige med vores nye mix, det blev lige 10min. længere end det første men også 10min. bedre! 8) :wink: (håber vi)
til dem der ikke ved det så, er vi ikke superstar dj's, vi mixer kun for sjov og stopper den dag lysten ikke er der mere... vi mixer kun det vi selv kan lide... vi prøver så vidt muligt at bruge nye samples, eller "ANDERLEDES!" samples i hvert fald :wink:
Dette mix har været meget lang tid undervejs da vi har skiftet fra at bruge Magix Music Maker 6 ---> til Acid Pro 3.0, vi har endnu ikke fundet ud af alle features i programmet endnu... hvilket i nok godt kan høre, men vi har prøvet os frem... i kan selv høre resultatet... så hvis i syntes det lyder spændende så kontakt kloojve.... indtil vi finder et sted at smide det op!

og så lige en playlist!:

1. Intro
2. X-Ray Meets Fillini - Grease Rmx (Extended Promo Mix)
3. Angel One - Hold Me Tonight (Extended Mix)
4. Beat Factory - Music 2003 (radio Edit)
5. T.a.t.u. - Not Gonna Get Us (Blizzard Brothers Remix)
6. Yanou Feat. Do - On & On (Radio Edit)
7. Dance Nation - You Take Me Away (Original extended Mix)
8. Masterblaster - how Old Are U (Special D Remix)
9. Hampenberg - Don't Lie To me (Dj R & JB Radio mix)
10. Dj Alone - We Are Raving (Todd Diver Vs. Special D Extended Remix)
11. Klubbheads - Somebody Skreem (Klubb Mix)
12. Dickheads - Suck My! .... (X-Rated Club Mix)
13. spas!!!!
14. DJ Ötzi - Today Is The Day (Party Mix)
15. Groove Coverage - The End (Special D Remix)
16. Apollo - Dance (Radio Edit)
17. Barcode Brothers - Die 4 U
18. Mario Lopez - Liberate Yourself
19. Dj Dean - Protect Your Ears (Radio Edit)
20. Dj Dean - Play It Hard (Radio Edit)
21. Dj Dean - protect Your Ears (Radio Edit)
22. Dj Dean - Play It Hard (Radio Edit)
23. Outro....

til jer der får mixet vil vi meget gerne have lidt kritik og jeres mening.. så skriv i denne tråd!

// Squaw & Kloojve"
Mario Qbing
Geografisk sted: Rundt om hjørnet, og så til højre
Kontakt:

Indlæg af Mario Qbing »

Vil der gerne have det, hvis det kunne lade sig gøre
-==Det er ikke værd at vide noget hvis man ikke kan fortælle andre det==-
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Det kan hentes på http://www.mixpoint.net nu. :)
Tha CyberSmurf
Geografisk sted: nej det bruger vi ikke

Indlæg af Tha CyberSmurf »

Yooooo Kluivert og Squash (hehe)...

Aj syns sgu i har kringlet det nye mix ret godt.. ogle ret gode overgange.. Der er dog et minus jeg lige vil kommentere... Jeg syns næsten i kører den lidt for langt med alt det Svedbanken... Det ærgelige ved det er jo så at det ikke er lisså nemt at smække på til en feist... Der kommer sgu en lidt død periode på 1-3minutter... Med alt det snak... Selvom det nu er sjovt...

Jeg syns i en dag skulle prøve at mixe nogle sange uden alle de samples som man næsten hører i alle mix og uden det der fritidssjov (Svedbanken, gramse, Selvsving osv) - fordi i kan sgu godt mixe... Det ved jeg, for har selv prøvet at mixe med dig Kloojve..

håber i kan bruge kritikken

//Tha Smurf
<center>Billede
<center>
cyberphoenix
Geografisk sted: Space
Kontakt:

Mixmaster

Indlæg af cyberphoenix »

Jeg siger bare helt sikkert til det nye Mix.... Kloojve

Dig og Squaw kan fandme mixe, men som Smurf siger vil jeg give ham ret i at det er lidt spild af jeres ellers fede arbejde at der kommer så meget snak ind imellem de fede tracks :)

Når Men jeg vil smutte nu skal der fandme høres Rustvogns mix :) he he
Yes! I'am DIMM Dead In My Mind !

Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Takker for kritikken... det er helt sikkert noget vi kan bruge... men hvis man ser tilbage så er det jo egentlig det der spas der kendetegner "squaw og kloojve" mixene, men jo det kan da være at vi blir voksne på et tidspunkt og laver noget lidt mere alvorligt... eller måske finder på noget helt nyt...

men helt sikkert tak for kritikken...

nu ved jeg at der er en del der har hentet mixet, og jeg er lidt skuffet over at i ikke har skrevet en lille kommentar.. ved at alle har deres egen meningen og man kan jo altid blive bedre.. men det kræver altså at man har noget kritik at støtte sig op af!... så til jer der ikke har kommenteret det endnu... kom lige frem fra busken og fat pennen... vi kan bruge det!!!!

//kloojve
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg må springe med på vognen og sige at der er for meget pladder med... Jo de første var også sjov og spas, men den har lever ikke helt op til de første, den er simelthen for plat.

Men hæng i gutter, teknikken er der jo.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Bambi
Geografisk sted: D-E-N-M-A-R-K
Kontakt:

Indlæg af Bambi »

Jeg vil også lige hoppe på vognen. Jeg synes også klart om det nye mix, jeg har med glæde hørt jeres tidligere mix. Og jeg vil sige, at det der tydeligt kendetegner jeres mix, er netop jeres sjov og ballade, hvilket jeg absolut ikke vil mene i fjerne i jeres næste mix, altså – blive endelig ved med den gode stil. Som du selv er inde på, det er netop jeres varemærke !

Men helt igennem, et udmærket mix, hvilket bare endnu understreger at i godt kan finde ud af det. Jeg synes der er nogle pæne overgange iblandt, og selvfølgelig også noget i kan arbejde videre med…..

Men, jeg vil mene i stadig skal holde fast i den sjove del …. !
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

HejsAaaaaaaaaaa Kloojve og Squaw....

Kanon fedt mix der :D

Intro'en var lidt mærkelig i starten, men nu har jeg hørt den mange gange, og synes det lyder forkert... "er din mor syg ???"
Så kanon intro der :D og med massere af spas....

Jeg kan godt lide jeres sjov og spas. men det kan dog godt blive for meget....

Der er mange fede overgange... og jeg kan senere hvis jeg får tid udpege de gode og dårlige... hvis i er interisseret!

Alt herfra..

Keep up the good work...

Sorry kommentaren kommer så sent, men gider ikke bare skrive: fedt lavet.....
Smejs

Indlæg af Smejs »

Forsinket svar...

Jeg kan ikke lide det nye mix...Hører stadig jeres forrige mix, men det her er ganske enkelt for kedeligt....synes ikke om traxx-valget eller også er der ikke nok pillet ved sangene eller hvad ved jeg...kan ikke sætte en finger på hvad der er "galt" med mixet, men det falder ikke i min smag....vil dog stadig vente spændt på næste udspil!
night_hawk

hey

Indlæg af night_hawk »

HeY!

jeg synes squ det er feeedt nok =) håber snart der kommer noget nyt! =)

og hvis i evt. havde løst, måtte i godt sende X-Ray Meets Fillini - Grease Rmx (Extended Promo Mix)
til mig! :P

da jeg ik selv kan finden det :\
Billede
Besvar