CM4 problem!?!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mosv
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:46
Kontakt:

CM4 problem!?!

Indlæg af Mosv »

Hey.

Jeg har min "sikkerhedskopi" af CM4 installeret, og det virker fint. Men så vil jeg prøve at installere nogle nye patch's, for at løse de små bugs. Og det er så her problemet kommer. Når de er installeret bliver det til version 4.0.4, istedet for 4.0.1. Og når jeg så prøver at åbne CM med den crackede fil, spørg den efter cd, fr den er jo ckacket til version 4.0.1.

Hvad gør jeg så? Er det bare at finde en startfil cracket til 4.0.4?
El_Diablo
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:18
Geografisk sted: Hvor peberet gror!
Kontakt:

Indlæg af El_Diablo »

Det er nemlig lige hvad det er... det virkede i hvert fald da jeg havde 3'eren. Seeya! Hehe..
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Jeps, men der er lige kommet en ny patch, som opdaterer skidtet til 4.0.5, så prøv den i stedet for:

Patchen kan hentes her - med eller unden data update: http://www.thedugout.net/download.php?cmv=9&cat=1


så skal du bare finde den crackede fil, men det kan vel heller ikke være så svært, prøv evt. forummet for games på sharereactor :wink:
Mosv
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:46
Kontakt:

Indlæg af Mosv »

Thanks Bykovsky!!

Fandt selv ud af det!!

Og til El_Diablo.... Jeg nakker dig mand!!
Besvar