I blir disset...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
reisdk
Indlæg: 21
Tilmeldt: 26 apr 2002, 00:40

I blir disset...

Indlæg af reisdk »

Så blir i disset igen.. måske det var til at tage op til overvejelse når dem der ligger musikken ud HELLER ikke bryder sig om jer ?

Fuel_-_Please_Please-Promo_CDS-2003-WLM i ID3 tag.

:-)
/reisdk
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com
Indlæg: 132
Tilmeldt: 06 okt 2002, 13:24

Indlæg af Vega »

haha. føj for den.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Da jeg ikke gider hente Fu:EL kan du så ikke skrive, hvad der står om os.

Lugter vi af ost? Hører vi kun klassisk musik? Eller kan de bare ikke lide os fordi vi er Danmarks bedst fungerende musikboard eller er det fordi vi uanset om man er medlem af rls-grupper eller ej nok skal få fat i musikken.

Jeg ved ikke med jer, men jeg brokker mig heller ikke over, at andre kører for stærkt, når jeg selv gør det.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Hmm - jeg er lidt skuffet. SMS releasen indeholder ingen fornærmelser... Andet end musikken i sig selv :D

(Hvis VLM har et problem, så skal de bare tørre øjnene og se en Peter Plys films - så blir de glade igen)
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Jeg kan stadigvæk ikke få ind i mit lille hoved hvorfor man er bedre end alle andre bare fordi man er med i en release gruppe eller fordi man evt. har axx til en 30 mbit server ?
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Re: I blir disset...

Indlæg af Spike »

reisdk skrev:Så blir i disset igen.. måske det var til at tage op til overvejelse når dem der ligger musikken ud HELLER ikke bryder sig om jer ?

Fuel_-_Please_Please-Promo_CDS-2003-WLM i ID3 tag.

:-)
Jeg vil gerne vide hvad det er han snakker om der det en mp3 vi skal hente eller hvad er det.... Jeg fatter heller aldrig en skid
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det er da klart at Fu:el ikke kan lide os jeg ville sku nok også hade os for vi har jo smag. og lige meget hvad så kommer Fu:el sku aldrig nogensinde ind på min HD!!
det er jo det mest skodet musik der findes!!!

Så VLM tag at tør jeres øjne :cry: og tag en tudekiks det hjælper måske :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
reisdk
Indlæg: 21
Tilmeldt: 26 apr 2002, 00:40

Indlæg af reisdk »

tror ikke det handler om hvor vidt man er i en release gruppe eller ej. tror det er fordi man gerne vil holde low profile, også nytter det jo ikke hvis i taler om det på et næsten public forum?

og ja, fuck det er noget lorte musik det der FUEL, men tvivler på det er musikken det drejer sig om ;-)
Senest rettet af reisdk 06 maj 2003, 13:09, rettet i alt 2 gange.
/reisdk
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

reisdk skrev:der står "fuck chartattack" .
Puuha.....fuck os allesammen.....det bliver noget af en tur.....hehe!!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Lol for et gang bang.. nå men jeg vil altså gerne vide hvad det her egentlig handler om er det FU:EL der siger fuck chart attack eller er det noget de har skrevet et sted. Nu v|l jeg altså gerne vide :?:
reisdk
Indlæg: 21
Tilmeldt: 26 apr 2002, 00:40

Indlæg af reisdk »

Spike skrev:Lol for et gang bang.. nå men jeg vil altså gerne vide hvad det her egentlig handler om er det FU:EL der siger fuck chart attack eller er det noget de har skrevet et sted. Nu v|l jeg altså gerne vide :?:
'

nej det er sgu ikke FU:EL der siger noget. tvivler på de kan stave til chart attack anyway, hvis overhovedet de kan bruge internettet. det er releasegruppen wlm der ikke bryder sig om at der blir nævnt release navne osv på boardet.
/reisdk
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

reisdk skrev:
nej det er sgu ikke FU:EL der siger noget. tvivler på de kan stave til chart attack anyway, hvis overhovedet de kan bruge internettet. det er releasegruppen wlm der ikke bryder sig om at der blir nævnt release navne osv på boardet.
Så kan de jo bare fjerne navnet. -Det kender jeg en del der gør. Lidt smartere hvis man vil være anonym. (Desuden så reller de jo bare i 192, så i det hele taget er de jo ikke selv for smarte) Billede
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

fuck chart attack...
Ha ha ja uha - men bortset fra det, så lyder det jo nærmest som om at Chart Attack er roden til alt ondt indenfor musik/mp3 branchen.

WLM må da lige vågne op engang - mon ikke deres releases bliver nævnt på utallige andre mp3 boards ???
CrazyBrain
Indlæg: 968
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:29
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

arj... Nu blir jeg jo helt ked af det, når en rls-gruppe ikke kan lide os... :( *snøft*
Billede
Tha CyberSmurf
Indlæg: 38
Tilmeldt: 23 apr 2002, 20:01
Geografisk sted: nej det bruger vi ikke

Indlæg af Tha CyberSmurf »

Det er jo næsten sødt... njårrrhhh *pusse-nusse*

åhh nej - vi er de udstødte... Satans..

//Tha Smurf
<center>Billede
<center>
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

WLM Uhhhhh fuck er de efter os hjælp jeg er bange Feffe kom og pas på mig!! :cry:
Fuck er det hvad man kalder en lamer oder was men de må da gerne lige sige hej hvis de møder mig :twisted:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar