FU:EL Hot our fuck'd up??

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Fu:EL Hot our Not

Afstemning sluttede 31 maj 2003, 11:02

Hot
0
Ingen stemmer
Not
3
100%
 
Afgivne stemmer: 3

YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

FU:EL Hot our fuck'd up??

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja min mening er som i alle de andre popstars fuck det sutter røv!!! :mad:

Også kom terak med fuck så er den vist ikke længere!! host host homo ups sagde jeg det?? 8)
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
SkinneR^
Indlæg: 114
Tilmeldt: 04 sep 2002, 08:18
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

hmmm jeg kan man ikke sætte en stemme nogen steder....!?

men jeg stemmer på NOT !!
Jetz
Indlæg: 106
Tilmeldt: 03 mar 2003, 12:57
Geografisk sted: i det mørke jylland
Kontakt:

Indlæg af Jetz »

hmm.. hvad skal jeg dog stemme på ??

ja tror jeg tar NOT!!!
<center> wop wop </center>
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Hmm, er jeg den eneste der kan stemme ??

Men man kan vil hellere ikke mene andet....


Så dem på 2tv i går... Han har bare sådan en fed vo´kal ....

De var så til grin, og klip fra deres Video, totalt kikset


NOT
vnL
Indlæg: 621
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:48
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Jeg synes nu de er gode nok, men hvad fanden laver Tarik i det band, de synger på engelsk, skal han ikk lige lære at snakke dansk inden?

Men nu kommer Martin jo også fra min by, så skal han da have lidt support :)
Billede
Gabriel2k
Indlæg: 78
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:17
Geografisk sted: Heaven

Indlæg af Gabriel2k »

Der er jo næsten ingen som ser det fucking pop-stars mere. Jeg fulgte da selv meget med i de sidste 2 gange konceptet kørte, men denne gang er det blevet for plat.

Hvem fanden gider at se på et fucking drenge-band. Føj Føj. Dem har vi jo nok af. De bliver 100% glemt efter 2 uger.

Væk med dem...
<br>
<center>Billede

<i>| - "If you cant join them,....beat them" - |</center></i>
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg læste idag i se & hør (skod blad) at der kun er sammenlagt 80,000 der har fulgt med i popstars denne gang og det er en mega stor ned gang i forhold til de sidst gang!!

Att vnl: Ja Tarik burde nok lige lære dansk først!!! he he forstil jer ham i enb tøj butik når han skal sælge tøj jeg tror jeg ville står sådan her hvad siger du?? hele tide og nej er jeg ikke rasist!!! Kun lidt :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Hvis der kun er 80.000 som har set Zulu Popstars, så tror jeg at halvdelen havde samlet sig på hovedbanegården igår aftes under Go Aften Danmark.

Kom med 5A ind på hovedbanegården og hørte en masse hvin. Troede egentlig at det kom fra Tivoli for Rutschebanen ligger jo lige ved siden af, men da jeg kom ind af hovedindgangen blev jeg klogere.

Flere pigehvin end når Peter Møller er på Brøndby Stadion. Jeg var rystet og var nær kommet for sent til mit tog fordi jeg skulle igennem folkemængden. Havde pigerne så været nogenlunde kønne, men nej. Patienterne fra det lokale make-down firma måtte være sluppet løs og en overgang overvejede jeg at kontakte politiet for at høre om øglerne fra Zoologisk Have var sluppet løs.

Det korte af det lange er, at jeg ikke engang har hørt deres nummer, så jeg kan ikke vurdere om deres sang er HOT eller NOT HOT.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
DJ LAU
Indlæg: 818
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:30

Indlæg af DJ LAU »

Er det bare mig eller kom de to Popstars her ikke kort tid efter hindanen. så kun 1 afsnit af det første popstars, og det første fra det her (Første afsnit er så grinern med alle dem der slet ikke kan synge, men resten sucks). Synes da stadig man hører lidt om Jon, "plejer" det ikke at være sådan at når de/den næste kommer er den anden yt :?: ... i hvert fald kender jeg ikke så meget til popstars, og ejg har ikke hørt de nyes sang, men det bliver vel også kedligere og kedligere, lige som Robinson :D
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

3dotz skrev:Havde pigerne så været nogenlunde kønne, men nej. Patienterne fra det lokale make-down firma måtte være sluppet løs og en overgang overvejede jeg at kontakte politiet for at høre om øglerne fra Zoologisk Have var sluppet løs.
LOL hvorfor undre det mig ikke var der så ikke også nogle fyre med løst siddende holdled og perfekt tøjstil (jeg tale om Bøsser) for nu er Tarik jo med :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
vnL
Indlæg: 621
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:48
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Måske var der ikk så mange seere fordi ikke alle har Zulu?
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

vnl. skrev:Måske var der ikk så mange seere fordi ikke alle har Zulu?
Tjoo...

Men endelig har tv2 da indset at det ikke var værd at spilde dyr sendetid på det crap! Så må de sq hellere genudsende "Livet er fedt". De folk var mere fornuftige at se på end fuel!! nå nej, undskyld, fu:el, skal jo nødig have nogen forvildede bumsebefængte tennage-tøser på nakken.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

3dotz skrev:Hvis der kun er 80.000 som har set Zulu Popstars, så......


er det stadig 80.000 for meget. -Hmm, eller er det måske svenskere :?:
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Er der en der har et link til deres sang? Jeg har nemlig ikke hørt den endnu, så jeg kan desværre ikke stemme hot eller not :)
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Hmmm er storstset ligeglad med hva fanden de laver for jeg hører ikke lortet...Men syntes sgu det er ærgeligt at pladeselskabernes penge og tid bliver brugt på at udgive sådan noget sukkersødt pop der holder i ca. 10 min for alle de 14 årige tøser......! Har set to afsnit af den nyeste udgave af popstars sammen med kæresten og jeg syntes at der denne gang er blevet gået meget mere op i hvordan drengene så ud, dansede og hvilket image hver af dem skulle have istedet for det jeg syntes er vigtigt nemlig musikken......Nå men F det så længe jeg ikke tænder radion slipper jeg vel for at høre på deres "musik"......hehe.....!

FU:EL.......hmmm ups der tabte jeg vist en tændstik....hehe :twisted:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Vil da oz lige komme med min mening

Synes egentlig please please er iorden, kan ikk sige noget om det andet.
Synes da klart det er det bedste popstars projekt har leveret...

at jeg så ikk er vild med den genre burde ikke gøre at jeg disser dem.... som jeg altid sir hvis man ikke kan se ud over sin egen smag så burde man holde kæft :)

Lige et surt opstød fra min side....

Men ja synes de er okay.. men fatter ikk hvad tarik skal lave i dte band
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Har hørt den nu og synes nu heller ikke at det er det bedste. Det er da dårligere end Eye-Q, det siger vist nok :)
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Haha.. Danmarks nye TOTALT ukendte band :)

Der er ingen der kender dem, netop pga. Zulu.. Og så er det et drenge band. Hvor ligegyldigt er det så ikke.. Det var sjovt at se Popstars fordi der var piger.. Meeen, hvor sjovt er det at se på drenge? - Christine Milton er det det eneste gode der nogen sinde er kommet ud af Popstars. At hendes sang er det værste pop-shiat jeg har haft på min playlist, så har den været der siden jeg fik fat i promo'en. Selvfølgelig på 0-day'en (Christine_Milton_-_Superstar-Promo_CDS-2002-SMS). Derefter på CDM (Christine_Milton-Superstar-CDM-2003-PULSE) ;D - To vigtige sange, for en rigtig fan :D - Har sågar overvejet at købe den :D

Har jo også Christine_Milton_-_Superstar_(Live@Zulu).mpg - Weeee

Mangler bare MEGET et rip af hendes musik vid... Skaf den til mig, og jeg bliver lykkelig! :D

Udover det, så giver jeg ikke Fu:El en pladekontrakt.. Max en CDM :D

Fuel_-_Please_Please-Promo_CDS-2003-WLM <-- Den stinker jo! - Har i forresten læst ID3 tag :x WLM elsker os vist ikke :x
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

FrZ skrev:Har sågar overvejet at købe den :D
-Haha, det tror jeg hun er glad for at høre ;) Jeg blev lidt rørt da jeg læste det.

Og tjaa, WLM er vist nogle rigtige røvere - Jeg har stadig ikke set deres latterlige rel, men griner stadig af det. Fin historie

Og Fuel drengene. Ja, jeg har købt den, men får den nok aldrig hørt :?
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

3dotz skrev:Kom med 5A ind på hovedbanegården og hørte en masse hvin. Troede egentlig at det kom fra Tivoli for Rutschebanen ligger jo lige ved siden af, men da jeg kom ind af hovedindgangen blev jeg klogere.
Sjovt. Jeg var også med 5A den aften, og gik også hen og kiggede hvorfor der stod så mange foran Go' Aften Danmark.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar