10 gode grunde til at du har set x-men for meget...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

10 gode grunde til at du har set x-men for meget...

Indlæg af Spike »

1. Du tror ligesom qrazy leg at du har en over natulig regenarerings even og skrær benet af i tro om at den vokser ud igen ( no offense qarzy leg )

2 Når det begynder at tordne tror du at de er dig der har forsaget det og prøver ihærdigt at få et lyn til at ramme din søster...

3. Du nægter at tage dine solbriller af da du mener at du kan sende laser ud med dine øjen

4. Du prøver at løfte metal med din hånd ved hjælp af magnet felter...

5. Du kan ikke huske hvad der skete i weekenden ( sansynligvis p.ga. druk ) og tror med det samme at du har været på en militær base og fået dine knogler belagt med metal...Hvorefter du ber din kammer om at slå dig over skinde benet med et alu bat da dine knogler ikke kan brækkes...

6. Du ser en skallet mand i kørestol og prøver at tænke gode tanker for ikke at han skal læse dine tanker om at du helst vil hen og pande ham en...

7. Du tror du kan løbe igennem mure... men resultere i 3 uger på intsentiv

8. Du tror du kan komme til at ligne en hvilken som helst person og laver dig så om til din lærer for at gå ind og ændre dine karakterer... ( resultere i en udsmidning )

9. Der sidder en og ryger dig op i hovedet og du prøver på at få hans smøg til at bryde i brand....

10. øllene er ikke kolde til en fest.. du prøver at puste på dem og mener at de er kolde...

Man skal nok have set begge film for at forstå dem... Qrazy leg håber ikke du bliver fornærmet over den første for så skal du bare sige til for så ændrer jeg den.. synes bare selv den var pænt godt fundet på af mig selv...
DJ AirWaVe
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22 apr 2002, 13:40
Geografisk sted: Earth
Kontakt:

Indlæg af DJ AirWaVe »

He he griner nok :D
[=DJ AirWaVe=]
TRIXTER
Indlæg: 67
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:45
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Re: 10 gode grunde til at du har set x-men for meget...

Indlæg af TRIXTER »

Spike skrev:( no offense qarzy leg )
Karse. Er det ikke noget man spiser? :lol:
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

sorry for stave fejl mennesker kan fejle
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

Indlæg af Smejs »

Spike skrev:sorry for stave fejl """mennesker""" kan fejle
troede du var en x-man :roll: 8O :twisted:
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Det ved jeg heller ikke om jeg er jeg prøver stadig at finde ud af hvad min evne er... :roll:
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg ved, at jeg er en x-man. Desværre er min mutant skill, at jeg altid kommer forsent. Og den kan man jo ikke bruge til så meget i kamp.

Desuden har du stavet så meget forkert, at man skulle tro, at du var koreaner. HVAD SKER DER? Man kan da ikke lave over 100 fejl i så kort en tekst :S

Jeg er ude...
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

frz > sorry men nu er det jo lige jeg ikke er den bedste staver... er vel ikke min skyld eller måske er det og så skal det siges det er skrevet på en mac, de har lavet lidt om på tastaturet så det er lidt svært at finde ud af når man er vandt til pc... og til sidst så vil jeg lige komme med en undskyldning mere den tekst er skrevet ufattelig hurtigt... Jeg vil give dig et godt råd hav tollerance for folk der ikke kan stave de kan jo ikke selv gøre for det... Men det kan du vel heller ikke... :wink:


P.s nej jeg er ikke Koreaner hvorfor tror du overhovedet at jeg skulle være det...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: 10 gode grunde til at du har set x-men for meget...

Indlæg af QrazyLeg »

Spike skrev:1. Du tror ligesom qrazy leg at du har en over natulig regenarerings even og skrær benet af i tro om at den vokser ud igen ( no offense qarzy leg )
HAHA!!! :mrgreen: :lol:

Det er så iorden... Husk den bedste humor er sort humor!!!

Men ja jeg går da vist ind under en ynkelig x-man. Jeg troede i sin tid at Lada'en var Magneto (den kamp vandt lada'en) og så troede jeg jo at manden/bilen havde lavet et implant i mit ben, så af måtte benet (endnu en kamp jeg tabte, da det ikke voksede ud igen).

...but whatta boy to do??? :wink:

nice post Spike
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kourinsu
Indlæg: 116
Tilmeldt: 23 maj 2002, 13:55

Indlæg af Kourinsu »

Faldt lige over denne her på Lettermans hjemmeside, og tænkte at den passede godt ind (Står desværre ikke noget om dig Qrazyleg:));

Top Ten Signs Your Neighbor May Be One of the X-Men

10. Always ends his conversations by saying, "Now I'm off to save mankind"


9. Freak thunderstorm breaks out over their house whenever Jehovah's Witnesses approach


8. He had the Fantastic Four over for a cookout last weekend


7. His car has a bumper sticker that reads "Mutants makes better lovers"


6. He's constantly bad-mouthing the Superfriends


5. Constant battles against evil supervillains always interrupting your afternoon nap


4. His family photo albums are just a series of Marvel comic books

3. Your other neighbors give you the finger -- he gives you the 11-inch metallic claw


2. You ask to borrow his leaf blower and he sends his wife Storm over


1. For Halloween, your kid went dressed as him
Besvar