Det med at slette brugere...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar

Er det til at hitte ud af ??

Ja til 1 og 2
45
75%
Ja til 1 Nej til 2
8
13%
Nej til 1 Ja 2
3
5%
Nej til 1 og 2
2
3%
NOGET HELT ANDET
2
3%
 
Afgivne stemmer: 60

Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Det med at slette brugere...

Indlæg af Will »

Vil bare lige hører hvad i synes.

Jeg er jo i gang med at slette brugere, som nogen måske har bemærket.
Jeg har slettet alle dem med 0 reply som har oprettet for lang tid siden.

1: Hvad siger i til at jeg sletter dem der har været oprettet mere end 2 mån og ingen reply har ??

2: Og alle dem der har under 5 Reply som er oprettet i 2002

Hvad siger i til det

velkommen til at komme med forslag..
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det synes lyder som 2 ret gode forslag!!! for jeg tror sku ikka at folk er med på boardet når de ikke opfylder de 2 krav!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
DJ AirWaVe
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22 apr 2002, 13:40
Geografisk sted: Earth
Kontakt:

Indlæg af DJ AirWaVe »

Synes også at begge forslag er helt iorden :)
[=DJ AirWaVe=]
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Jeg stemte jeg til 1 og 2... men (der skal jo være et men!) På en måde er det en god ide, og jeg støtter det, men der er jo også folk som bare ikke har mulighed for at være her. Nu kender jeg Zeb^ irl, og jeg ved at mange af jer tænker "ZEB^?! Hvem fanden er Zeb^?!". Han har ikke adsl, og derfor er han her ikke særlig meget. Han kigger tit på boardet i skolen og hjemme hos mig, men han kan ikke rigtigt "deltage aktivt" da han ikke har nogen måder at opfylde folks ønsker (requests). Jeg ved ikke hvor mange der er på boardet der er i den situation. Det var bare det jeg havde lyst til at skrive.. :wink:
Billede
Disease-
Indlæg: 90
Tilmeldt: 26 apr 2002, 17:56

Indlæg af Disease- »

Det kan godt ske jeg er galt på den, men hvis man bliver slettet og fortsat gerne vil være her, er der vel ikke noget der forhindrer man opretter en ny profil ?

-Disease-
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Alle dem som jeg sletter, kan bare oprette sig igen for at kigge med :D
Haude

Indlæg af Haude »

kunne man ikke gQre saaledes at dem der ikke har v;ret logget ind i X antal m[neder blev slettet?? syntes da stadig man er paa boardet vis man er aktiv paa boardet vis man loggeer ind engang imellem :?
Jinsenu
Indlæg: 154
Tilmeldt: 22 apr 2002, 12:04
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Hvad var det lige at det skulle gøres for? Ville det gøre boardet hurtigere? :?

Anyway, jeg synes det lyder okay, men er enig med Haude i at det ville være smartere hvis det blev gjort efter hvor længe det var siden man var logget ind!
"Hang til hygge"
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Som jeg har skrevet før så synes jeg at begge forslag er gode!! men jeg vil da lige have lov til at sige at hvis man er som ham der zeb^irl så kunne man jo lige smide en pm op til Will_Not og sige at man rent faktisk var aktiv så viste will at han ikke skulle slette den profil det er bare et lille forslag!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Silvertøzen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 31 jul 2002, 14:47

Re: Det med at slette brugere...

Indlæg af Silvertøzen »

Hvorfor sletter i brugere ???

Jeg selv er ikke den mest aktive, men vil da stadig gerne have lov til at komme her....:-)

Mange hilsner
Silvertøzen
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Du skal være hjertelig velkommen her på boardet Silvertøzen, du er jo også ved at være en af de gamle hejre herinde (No offence) ;)

Hvis man bliver slettet kan man bare oprette sig igen, er jo ikke sådan at ens ip er banned eller muligheden for at oprette brugere forsvinder.

I øvrigt er jeg ret sikkert på at Will_Not ikke sletter nogen hvis man lige smider en besked, men det skulle ikke være nødvendigt - ingen logins i2 mdr. eller under 5 reply hvis man er oprettet i 2002 - Det kræver næsten en indsats at være så langt nede i aktivitet ;)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg syntes også det lyder som en fin ide, kan kun tilslutte mig at hvis folk ikke kigger ind eller skriver et eller andet en gang i mellem, så er det ok at slette dem, man kan jo som sagt altid oprette sig igen.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Drud skrev: ingen logins i2 mdr. eller under 5 reply hvis man er oprettet i 2002 - Det kræver næsten en indsats at være så langt nede i aktivitet ;)
Det var ca hvad jeg ville have skrevet. Det lyder klogt ;)
Cargo
Indlæg: 161
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:08
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Indlæg af Cargo »

Ya.. Slet bare nogle brugere....

Det giver også en bedre overblik, over hvor mange aktive der egentlig er :)
Gunex
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19 nov 2002, 14:01

Indlæg af Gunex »

Jeg vil da mene at det er totalt iorden.. Dem der ikke har posted mere end 2 post i så lang tid følger ikke med på boardet.. (ved godt jeg ikke selv har så vildt mange post's, men poster da i det mindste=)

Helt fint at de bliver slettet...
Today is the first day in the rest of your life..!
Besvar