The_Rasmus-Dead_Letters-Ltd.Ed-2CD-2003-SER

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

The_Rasmus-Dead_Letters-Ltd.Ed-2CD-2003-SER

Indlæg af FrZ »

En cd som VIRKELIGT kan anbefales The_Rasmus-Dead_Letters-Ltd.Ed-2CD-2003-SER har haft den på playlist hele aftenen, og jeg kan ikke komme mig over hvor MEGA OPTURS FED den er..

Et must for folk der kunne lide Aya_-_Galaxy-CDA-2002-SMS og Saybia-Saybia-Retail-2002-PULSE og for den sags skyld og Jupiterday - Fed fed fed ROCK!

Og nummeret 102-the_rasmus-in_the_shadows-ser er SLET ikke det eneste fede på den cd, til dem der ikke kender de andre!

- My 50 cent ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: The_Rasmus-Dead_Letters-Ltd.Ed-2CD-2003-SER

Indlæg af QrazyLeg »

FrZ skrev:En cd som VIRKELIGT kan anbefales The_Rasmus-Dead_Letters-Ltd.Ed-2CD-2003-SER har haft den på playlist hele aftenen, og jeg kan ikke komme mig over hvor MEGA OPTURS FED den er..


Jamen kan kun give dig ret!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar