CA PARTY lørdag d.14/6 @ Feffe KBH

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Det er nu helt sikkert at der er penge til det :D

Der var lige 800 kr. mere i løn end jeg regnede med, har godt nok ikke fået dem endnu da de klaphatte har trukket dem fra i stedet for at ligge dem til :evil:

Ellers må jeg bare få indkrævet de penge folk skylder mig 8)

Domin : Tør du se om du kan finde Odense C igen :?: Eller tør du ikke efter sidste tur :P
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg bliver jo NØDT til at komme.. Arrrg, jeg krydser fingre, ellers må jeg lige skære noget polter abend af.. Få hvad er vigtigst at drikke sin bror fuld, eller drikke sig selv fuld?

Mmmm, rigtigt gættet.. SIG SELV!!! - Fuck fuck.. Jeg HÅBER!!! - Jeg BER! - Oh please please please god, let me go!!!!

ses, det håber jeg nok vi gør :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

hmm ved ikke rigtigt om jeg skal med... det eneste der holder mig tilabge lige nu er pengene... rimlig dyr tur derind hvis jeg tager toget... og hvis jeg stjæler den gamles bil... og sover i den.... ender det (ved fra erfaring ) at det ender med en stor mitsubitzy KARIZMA (eller hvordan det nu staves), FULD af bræk... damn jeg går helt ned hver gang!!! sidst fædt jeg i søvn på nakskov station... og vågnede ved at squaw prøvede at stikke af fra mig... ???... mmm... faiiiiiiiiiiiirgound! din gedeost! har du et telt jeg kan sove i? så blir det nok bilen... eller?.... nu må vi se..


HAUDE!!!! DU GLEMMER BARE DEN GALLA TING DER! FORSTÅET???

//KLOOJVE
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

kloojve2003 skrev: mmm... faiiiiiiiiiiiirgound! din gedeost! har du et telt jeg kan sove i? så blir det nok bilen... eller?.... nu må vi se..
Tjaaa kloovje din blå frø....et telt siger du hehe....mon ikke jeg kan finde et gammelt hullet militærtelt på loftet et sted ....!! Ej mon ikke du kan sove hos mig...medmindre du laver "Karizma trick" herhjemme... hehe... skal bare lige have talt med kæresten om det...!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

lyder sgu lækkert faiground... men hvis det er muligt så satser jeg på at tage toget evt. med dig smurf?, og squaw dit store hul,... se at få fedtet dine kanintænder foran en skærm på den skole.. i stedet for at savle over fede susanne!!!! muhahahaha

jeg regner sku med jeg kommer.. hva med nco? vil han emd sine rigtige venner til fest eller skal han med de der megamixer-fyre???
'
//kloojve
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hvis jeg kan score nogle kontanter så kommer mors dreng også til det store KBH men kun hvis Feffe lover at passe på mig i den store By!!! :lol:

Så håber jeg da også Haude og smoker får lettet røven!! Og Haude denne gang slår jeg fanme igen slevom du er en splejs!!! :lol:

Party On
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Falslev
Chart Attack VIP
Indlæg: 25
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:48
Geografisk sted: DK
Kontakt:

Re: CA PARTY lørdag d.14/6 @ Feffe KBH

Indlæg af Falslev »

Feffe skrev:Der er muligvis os MegaMixers fest denne dato, så der skulle være mulighed for et kæmpe orgie af en fest på in, med opvarmning hos mig.
Grundet de urimelige høje priser på græs er Mega Mixers festen aflyst :(
♪ /¯ /\ \_ _/¯ \_ \Ξ \/ ♪ ♪ ♪
marsdk
MegaMixers.com
Indlæg: 80
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:45
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Græsmafia .. *ggrrrrrr*
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Skal lige undersøge om min bankrådgiver er med på at sende mig på druk i hovedstaden..*S* :D
Skal betale sommerferie senest d. 16/6-03 så økonomien er lidt presset for tiden.. *S*

Men ingen tvivl om at jeg er 110% klar til at feste med resten af CA!!
..så jeg mangler kun lige grønt lys fra banken.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: CA PARTY lørdag d.14/6 @ Feffe KBH

Indlæg af nco »

Falslev skrev:Grundet de urimelige høje priser på græs er Mega Mixers festen aflyst
Jeg fatter den ikke .. ?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Yes sir

Indlæg af FrZ »

Jeg kommer.. JEG KOMMER.. Og så lukkede hun øjnene..

Men skidt nu med det. Jeg kommer! - Det er med garanti. Og jeg bliver en fest. Piger fra Tivoli.. Kommer Mie ?? Jeg scorede hende jo max :)

Nå anyways.. JEG KOMMER! - Men jeg var allerede på listen i forvejen ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
IdEaL
Indlæg: 346
Tilmeldt: 28 maj 2002, 17:00
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

WOW! Sjældent er en dårlige dato set ;|

Indlæg af IdEaL »

Ja der kan jeg squ ikke komme sidste arbejdsdag på nuværende arbejde og så skal jeg til eksamen om mandagen og lige efter smutter vi mod Spanien men øv øv det lyder ellers fedt :(

I må hygge jer...
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Haude

Indlæg af Haude »

YaKuZa_MaB skrev:Hvis jeg kan score nogle kontanter så kommer mors dreng også til det store KBH men kun hvis Feffe lover at passe på mig i den store By!!! :lol:

Så håber jeg da også Haude og smoker får lettet røven!! Og Haude denne gang slår jeg fanme igen slevom du er en splejs!!! :lol:

Party On
Ja havde også håbet vi kunne kaste med roer efter hinanden men jeg skal jo til galla med min dejlige skole :cry:
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

kommer der ikk flere?
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

@Haude så kommer jeg fanme fordi din skole med nogle roer givg mig en adresse!!! :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Feffe skrev:kommer der ikk flere?
Har hørt rygter om at United Public, Dj Beck og Mike van Dyke nok også kommer og mon ikke vores medie-star Sone også dukker op...

Personligt skal jeg spille fodbold lørdag eftermiddag og skal grill med homier bagefter, så jeg ved ikke helt om jeg når at kigge forbi din hybel ellers tager jeg bare direkte på IN IN IN... 8)

Iøvrigt - hva med de der Tivoli piger - der er da ikke mange af dem, der er over 18... :?
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Ganske korrekt... Men jeg skal sq lige have trukket Jackal herover på øen først!!

Man kan ikke holde fest med Fy uden Bi...

Jackal let så sutterne og glem at der er overtræk på mandag :wink:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Dj naCho
CA Party Freak
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:45
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj naCho »

Hmm... Hvad er en CA fest uden en stiv naCho iblandt hehe... Jeg må lige se om jeg får råd og sådan.. Har ikke råd til at tage i byen for tiden.. Men jeg må lige tænke over det...!

Så ska Terkel nok komme i knibe hehe.. Ej, ska nok prøve at holde mig i ro.. Sorry Bykovsky det med løget og jeg drak af din vase eller hvad det var. Og de andre stive ting jeg lavede til din fest sidt.. :-/
Dj naCho

Billede
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Kan nok desværre ikke nå at joine folk inde hos feffe alligevel da kæresten har fundet på at holde fødselsdag samme dag...... men jeg vil selvfølgelig være at finde inde på IN senere på aftenen 140% klar som altid......!

:oops: Sorry!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg tror først vi ryger på in omkring kl 2, da det blir en længere opvarmning end normalt, men det er jo op til folk!
Låst