Chart Attack Fest...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

reisdk
Indlæg: 21
Tilmeldt: 26 apr 2002, 00:40

Indlæg af reisdk »

fuck i er så nemme at provokere.. det er da helt vildt.. anyway, gider ik bruge mere tid på det, så jeg nøjes med at observere igen.. kryber tilbage i hulen, da der er alt alt for meget materiale at gøre grin med, til at jeg kan nå det..
/reisdk
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Qrazyleg: du er sku altid velkommen i KBH hos mig.... håber at se dig til næste gang og skulle træbenet blive træt, må det sku godt låne en madras natten over og jeg skulle festen blive hos mig igen, skal jeg nok sørge for en handi elevator :lol: eller måske blir det bare til en kongestol!

Jeg er sikker på der må være en knap på benet hvor der står dancingleg og det vil jeg ikke gå glip af!

jeg gider ikke udtale mig mere om reis, næste gang blir han sku bare banned fra boardet, selvom han jo er ligeglad og ja... han tør jo ikke kigge forbi irc på #chart.dk
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Feffe skrev:jeg gider ikke udtale mig mere om reis, næste gang blir han sku bare banned fra boardet, selvom han jo er ligeglad og ja... han tør jo ikke kigge forbi irc på #chart.dk
Han ved sq da ikke hvad irc er! :P

reisdk > Folk som dig kan vi ikke bruge til noget..Hvis du fremover bare vil læse og snuse på ca, ja så håber jeg at du bliver banned.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

reisdk for pokker!
som de gamle altid sagde, da man var lille (men åbenbart ikke har fortalt dig) "Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så ti stille"

Alderen - Den skal jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke ved, hvor gamle pigerne var. Jeg tror, dog godt jeg kan sige, at gennemsnitsalderen var cirka 17½-18 for pigerne og 19 for drengene.
Hvis du kan huske hvordan det var i 6. og 7. klasse i folkeskolen (hvis du da ikke går der eller overhovedet er kommer derop endnu), så gad pigerne ikke for det meste ikke være sammen med drengene fra deres egen klasse, men derimod drengene fra 8. og 9. klasse.
Sjovt nok bliver det ved med at være på den måde. I 80% af alle danske ægteskaber (jo, det ved jeg, da jeg har en mor, der arbejdede i statens information - hehe.. lyder som et argument fra børnehaven, men den er vel god nok) er manden ældre end kvinden.
Jeg vil personligt ikke mene, at 1 - måske 2 år er pædofilt.

Udseende.. Hmm, man behøver ikke være grim for at være nørd. Jeg vil mene, at jeg selv er nørd, men jeg vil da ikke sige, at jeg er direkte grim.
Jeg har blandt andet en profil på www.beautifulpeople.dk. Jeg hedder DwR derinde, hvis du vil tjekke det.
Min kæreste var også med til festen og hun er jo en af dem du sviner og skider så højt og flot på.
Jeg skal ikke blande mig i hvad du synes om piger. Hun er 17, jeg er 18 = det er rimlig normalt og ikke pædofilt. Derudover så har hun forresten også en profil på www.beautifulpeople.dk

Jeg vil mene, du er yderst rapkæftet taget i betragtning af, at du ikke har noget at stille op med selv. Jeg skal gerne svine dig, når DU lægger et billede op på nettet af dig selv.

Stemningen skal du ikke svine. Kæft hvor det var hyggeligt og morsomt. De eneste der havde noget imod det var Terkel, der boede nedenunder og dig.
Men jeg vil da gerne se dig møde op til den næste CA-fest. Dog blive stemningen nok lidt trykket. Og jeg slår gerne først. Har 4 boksning, 2 års kickboksning, 1½ års karate og et ½ års thaiboksning bag mig.
Jeg beder dig på mine knæ... "Mød op til næste CA-Fest"

Skal nok huske mobilen..
Så ringer vi til mine perker-venner, når vi har slået dig ned.
De elsker nemlig at sparke på folk, der allerede ligger ned - ligesom dig.. For hvis folk ikke ser godt ud, så kommer de sgu ikke til at føle sig pænere eller for den sags skyld blive pænere af, at du svine dem til..


- Hvis halvdelen af sætningerne er uforståelige, så er det fordi jeg har skrevet det her meget hurtigt og ikke har læst igennem...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

reisdk> Du kan jo bare dukke op til næste CA-pot med alle dine smukke venner/veninder, så må vi jo se om du kan hæve niveauet... :roll: :? :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Haude

Indlæg af Haude »

[quote="D@Rk\"]


Hvis du kan huske hvordan det var i 6. og 7. klasse i folkeskolen (hvis du da ikke går der eller overhovedet er kommer derop endnu), så gad pigerne ikke for det meste ikke være sammen med drengene fra deres egen klasse, men derimod drengene fra 8. og 9. klasse.

Udseende.. Hmm, man behøver ikke være grim for at være nørd. Jeg vil mene, at jeg selv er nørd, men jeg vil da ikke sige, at jeg er direkte grim.
Jeg har blandt andet en profil på www.beautifulpeople.dk. Jeg hedder DwR derinde, hvis du vil tjekke det.
[/quote]

Hehe dark ordentlig smøre :lol: kan kun sige at jeg syntes du er rålækker :lol:

-og da jeg gik i 8. kom jeg sammen med en fra 9. :P

La dog vær med at bruge mere tid på reis.dk han ville jo bare have opmærksomhed.. læste faktisk engang på en net avis at mange der har haft det svært hjemme eller blir mobbet søger opnærksomhed på et sted hvor de kan være anonyme.. F.eks nettet!
Bloodhound
Indlæg: 45
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:18
Geografisk sted: St. Tv.

Indlæg af Bloodhound »

reisdk skrev:fuck i er så nemme at provokere.. det er da helt vildt.. anyway, gider ik bruge mere tid på det, så jeg nøjes med at observere igen.. kryber tilbage i hulen, da der er alt alt for meget materiale at gøre grin med, til at jeg kan nå det..
Kan tydeligt se at du kun vil prøve på at provokere. Og ved du hvad? Det skal du da have lov til... når du ikke kan finde på andet at lave så må du prøve at svine andre lidt til. Har bare ondt af folk der har sådan et kedeligt liv...

Har du ikke nogle billeder fra nogle af de fester du har været til? Fordi lige nu forestiller jeg mig sådan nogle gamle rynkede med hængepatter viklet rundt om anklerne for at beskytte de gigtsvage led... Men så må du jo komme med noget bevis for at du er til de fede fester...
Klausen
Indlæg: 174
Tilmeldt: 23 apr 2002, 19:32
Kontakt:

hejsa der.....

Indlæg af Klausen »

normalt skiver jeg ikke ret meget på boardet..... men når en lille nar begynder at svine folk til herinde... så sidder lille Klausen her og bliver små gal.... så reis_DK du kunne godt lige smide et billede på nettet.. så vi ved ved hvem vi knalde ned når vi møder ham...
men ok det kan da godt være vi er grimme... men jeg har det godt nok med det..... og jeg vil næsten tro at jeg er den grimmeste... og de CA'er der var med hos Will_not vil sikkert give mig ret.... :)

kort sagt reis_DK smut nu bare, ik?
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Jinsenu
Indlæg: 154
Tilmeldt: 22 apr 2002, 12:04
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Er det kun mig, der kan se den logiske sammenhæng i den her sag?

Terkel = reisdk
"Hang til hygge"
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

CA fortæller - Reisdk i knibe ...!?! :D

...hmmm... eller noget..!? :roll:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TRIXTER
Indlæg: 67
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:45
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

Utroligt at I gider skrive det samme... Det er jo bare benzin på bålet. Det er jo lige, hvad han vil have. Ignorer bare den skid!
Haude

Indlæg af Haude »

Kunne ikke være mere enig med TRIXTER :wink:
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

hmmm mere benzin på bålet... kom så... det hjælper... lur mig...

desuden har vi kun det skæg vi selv sidder på!
Blanco
Indlæg: 17
Tilmeldt: 03 maj 2002, 08:52

Indlæg af Blanco »

Fatter ikke engang hvorfor reisdk overhovedet begynder at skrive sådan noget sh**!

Dette topic er vel tiltænkt de personer der faktisk VAR til festen, og så nøjes vi andre bare med at observere - og har vi trang til at skrive noget, så skal det sq' være positivt i respekt til de personer som står for de her arrangementer og deltagerne!

Det ser ud til at I har succes med CA-festerne, og det kan man da kun glæde sig over som bruger her på CA!

Keep 'em coming & keep up tha good w0rk!
Respect!
Blanco @ EFnet
Former Moderator @ Chart Attack
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

de ser da ud til at more sig, gad godt ha' været der og
gir' Blanco ret. hvorfor skriver du sån' noget lort.
og genere fredeligemennesker som oz, det er jo ikke vores skyld du ikke er gammel nok til at købe alcohol (og ha' det sjovt) endnu.
gå hjem og riv den af på din hamster, mens din mor har fingrene så langt oppe i din røv at du kan smage hendes neglelak!
med andre ord BRÆND OP I HELVED og må det gå rigtig langsomt... :evil:
BØH
Besvar