Hey Folkens
Så er den langt om længe udkommet (Tak til Cosmo)
Håber i lige bruger 9:43 sec. af jeres liv på at høre det... og bagefter lige smider en lille reply med lidt konstruktiv kritik eller bare noget ros
Det kan hentes på MegaMixers.com
@ Download
På forhånd tak
Cokeline Pres. - Cokemix Vol. 2
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Cokeline Pres. - Cokemix Vol. 2
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Det er et rigtigt godt mix, foretrækker dog at man hører lidt mere af hver enkelt sang i stedet for at skifte så hurtigt. Nogen gange lyder det næstn som om der er tre tracks oven i hinanden, ikke fordi det lyder dårligt som sådan - virker bare forvirrende på en eller anden måde. Men det er et spørgsmål om stil, og den måde du har fået det lavet på lyder rigtig godt. Syntes det break du laver ved 4:15 er kanon godt lavet, får lavet en god overgang fra den langsomme Grease sang.
Alt i alt, et godt mix med et godt valg af sange og samples. Der er lige et par steder hvor beatet ikke passer helt, men det er heller ikke nemt hver gang og kræver træning.
Håber du kan bruge det til noget, selv om det meste er subjektiv mening - over and out
Alt i alt, et godt mix med et godt valg af sange og samples. Der er lige et par steder hvor beatet ikke passer helt, men det er heller ikke nemt hver gang og kræver træning.
Håber du kan bruge det til noget, selv om det meste er subjektiv mening - over and out
Der bliver godt nok gået til til den med mixeriet, men dog lidt for meget efter min smag.
Synes det lyder rodet tit i mixet med 2 sange der køre sammen i temaet.
Og en anden ting også: synes det er lidt ufedt nå temaet i sangen skal til at komme, også skifter du. Men det er jo også en smagssag efter hvad folket kan lide.
Men udover det overstående.. et okay mix. Håber du kan bruge kritikken til noget posetivt.
Dj Base
Synes det lyder rodet tit i mixet med 2 sange der køre sammen i temaet.
Og en anden ting også: synes det er lidt ufedt nå temaet i sangen skal til at komme, også skifter du. Men det er jo også en smagssag efter hvad folket kan lide.
Men udover det overstående.. et okay mix. Håber du kan bruge kritikken til noget posetivt.
Dj Base
Basemix Productions
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg ved godt at jeg altid skifter sang lige inden den når sit højdepunkt men jeg synes altid det lyder fedest lige indtil den går igang...
Spørg mig ikke hvorfor...
Nå ja tror MM havde nogen probs men de er vist fjernet nu...
Så skynd jer at hente
Spørg mig ikke hvorfor...
Nå ja tror MM havde nogen probs men de er vist fjernet nu...
Så skynd jer at hente
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^