Hvad er det I gør der pisser folk af ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Zlinky skrev:
devista skrev:Det er jo meningen at folk som ikke yder noget i "scenen" heller ikke skal have adgang til noget, og omvendt..
Flot din ske! Hvordan fanden skal os som ikke har adgang til noget og eventuelle nye nogensinde få fat i noget musik så? Kys mine boller med den slags pis - det holder jo ikke en meter :!:
Tsk tsk..Du skuffer mig zlinky..meget :(

--Edit--
Glemte lige noget, der skulle med ;P

-Smoker- skrev:
"-Og hvem er det så der bestemmer om det er dig eller fx os der yder noget ???

...Men som resten siger kan du rende og hoppe devista. Hvis vi her fra CA ikke må få gruppernes rels kan i skudda bare holde dem for jer selv. så hvad med at komme igang i stedet for at bitche sån... Hvis det altså er så vigtigt for dig og dine vigtige nørde venner..... "

Dem, der yder noget for "scenen" ved det godt.. :lol: Og jeg TROR ikke du er en af dem.. Hvis "scenen" skulle bestemme så er rls kun til folk i "scenen".
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

[quote="Down\"]
Zlinky skrev:
devista skrev:Det er jo meningen at folk som ikke yder noget i "scenen" heller ikke skal have adgang til noget, og omvendt..
Flot din ske! Hvordan fanden skal os som ikke har adgang til noget og eventuelle nye nogensinde få fat i noget musik så? Kys mine boller med den slags pis - det holder jo ikke en meter :!:
Tsk tsk..Du skuffer mig zlinky..meget :(
[/quote]

Jamen det kan vi jo ikke have, må nok hellere rode bod på denne besked.. :wink:

Det jeg mente var bare at hvis folk som ikke er med i "scenen", eller yder noget i "scenen", hvordan skal der så nogensinde komme nye?

Jeg er ikke med i nogen stor rippergruppe eller releasegruppe eller hvad der nu end er inden for "scenen", og jeg går heller ikke lige frem og hunger efter det...

Men når det er sådan at "scenen" kun skal være intern, altså at der er ikke nogen andre der kender til dig, skal man så være isoleres fra omverdenen når man er med i det? Må folk som ikke er med i "scenen" ikke have kendskab til ting som releases? Før min tid i CA havde jeg kun KaZaA - hvilket jeg efterhånder har fundet ud af er noget crap hvor halvdelen af tingene er falske.

Skal der være lukket helt af for nye personer? Skal der være lukket helt af for folk som ikke lige har de fede kontakter? - Det synes jeg ikke, jeg synes at der skal være en fair chance for alle...

Ved ikke om jeg skal sige undskyld, men det gør jeg... sry m8s..
Senest rettet af Zlinky 22 jun 2003, 22:44, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

devista skrev:
det ang. hvis man ikke yder noget, skal man ikke få noget. Man kan jo heller ikke forvente at få løn på et arbejde hvor man ikke laver en skid.
Hmmm ved kommunismen får man da samme løn uanset om man laver noget eller ej så vidt jeg husker....

Billede

Happy leeching :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Pilskadden Aka. 80er
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2002, 14:21
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Jeg mener selv, at jeg kan betragte mig som en af de "gamle CAere".
Dog er jeg blevet meget inaktiv her ligesom næsten alle andre "gamle CAere" pga ovenstående punkter.
Samme holdning her !!!

Men fatter dig ikke devista sig nu for faen direkte hvad du vil ??? .. har ikke set en person pakke det så godt ind lang tid.....start med at sige hvor du vil hen til en anden gang....

Jeg har på fornemmelsen at du er en "kendt" person her i CA....men lidt svagt ikke at stå frem hvis du virkelig vil kæmpe for din sag ! Bare noget jeg tror...

Hvis ikke så tror jeg ikke du får mere ud af CA end en masse lange tråde....

Og som mange andre er jeg godt tilfreds med at være i CA.......og har ikke planer om at quite !

...:: Chart Attack, U Can't And Will NEVER Stop Us ::...
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
devista
Indlæg: 16
Tilmeldt: 20 jun 2003, 18:47

Indlæg af devista »

PsyClone skrev:OK.

Der fik jeg lige den, hva?
Men hey, guess what? I dont give a shit.

Mentaliteten i alt det her lugter langt væk af "Jeg er klogere end dig!" og hvad er det for noget?

OK, jeg skrev min ærlige mening og derfor er "du" klogere end mig. Det kan jeg sagtens leve med, FOR DET ER KUN ET SPIL.

Jeg har faktisk ikke rigtigt andet at sige end:

DET ER KUN ET SPIL!

Og nej, jeg er ikke ligeglad med at folk bliver busted, men jeg stopper kraftedeme ikke med at hente musik af den grund!

Ergo, jeg er ligeglad.

Du står der, jeg står her.
Ja der fik du lige den. Tak HappY for at skrive det jeg længe havde tænkt mig at skrive.

"Mentaliteten i alt det her lugter langt væk af "Jeg er klogere end dig!" og hvad er det for noget?"

Ja hvis du ikke kan indse det HappY skriver til dig, er han sgu klogere end dig.

"Men hey, guess what? I dont give a shit."

Der undrer mig ikke.
devista
Indlæg: 16
Tilmeldt: 20 jun 2003, 18:47

Indlæg af devista »

Zlinky skrev:[quote="Down\"]
Zlinky skrev:
devista skrev:Det er jo meningen at folk som ikke yder noget i "scenen" heller ikke skal have adgang til noget, og omvendt..
Flot din ske! Hvordan fanden skal os som ikke har adgang til noget og eventuelle nye nogensinde få fat i noget musik så? Kys mine boller med den slags pis - det holder jo ikke en meter :!:
Tsk tsk..Du skuffer mig zlinky..meget :(
Jamen det kan vi jo ikke have, må nok hellere rode bod på denne besked.. :wink:

Det jeg mente var bare at hvis folk som ikke er med i "scenen", eller yder noget i "scenen", hvordan skal der så nogensinde komme nye?

Jeg er ikke med i nogen stor rippergruppe eller releasegruppe eller hvad der nu end er inden for "scenen", og jeg går heller ikke lige frem og hunger efter det...

Men når det er sådan at "scenen" kun skal være intern, altså at der er ikke nogen andre der kender til dig, skal man så være isoleres fra omverdenen når man er med i det? Må folk som ikke er med i "scenen" ikke have kendskab til ting som releases? Før min tid i CA havde jeg kun KaZaA - hvilket jeg efterhånder har fundet ud af er noget crap hvor halvdelen af tingene er falske.

Skal der være lukket helt af for nye personer? Skal der være lukket helt af for folk som ikke lige har de fede kontakter? - Det synes jeg ikke, jeg synes at der skal være en fair chance for alle...

Ved ikke om jeg skal sige undskyld, men det gør jeg... sry m8s..[/quote]

"Skal der være lukket helt af for nye personer? Skal der være lukket helt af for folk som ikke lige har de fede kontakter? - Det synes jeg ikke, jeg synes at der skal være en fair chance for alle..."

Fuck, hvordan kan du sidde og skrive "Det syntes jeg ikke, jeg syntes der skal være en fair chance for alle" når du tydeligvis ikke har en SKID forstand på noget som helst. FOLK DER IKKE GIVER NOGET, SKAL IKKE HAVE NOGET.
Lad mig forklare det så du kan forstå det:
Hvis vi nu siger du er Britney Spears. Du har lige scoret en fed kontrakt og skal lave et album. Du får penge hvis du laver albummet, også selvom det ikke sælger. Du vælger at være doven og ikke lave en skid på det album, og stadig forventer du at få dine penge.

Det er lidt samme holdning du og mange andre har.. og det er fandme problemet.
Blanco
Indlæg: 17
Tilmeldt: 03 maj 2002, 08:52

Indlæg af Blanco »

Problemet ligger jo i at releasegrupperne og deres "produkter" ønsker at være anonyme pga. chancen for at blive nuppet, men med et board som bl.a. Chart Attack, kommer der jo meget nemt fokus på dem...

Det er i sidste ende ripperne der står tilbage med fingrene i maskinen hvis uheldet er ude, og med alt den fokus der er kommet på selve "scenen" og på piratkopiering generelt, så forstår jeg godt at releasegrupperne begynder at trække sig lidt tilbage!

Jeg tror da at ville glæde enhver ripper at hans/(hendes) releases kom ud til så mange som muligt, HVIS det vel at mærke var LOVLIGT!
Men da dette ikke er tilfældet og at der i dag er STOR chance for at blive busted, så er det jo klart at de går i forsvarsposition og angriber et board som dette, som jo nærmest markedsfører dem og deres "produkter"...
Blanco @ EFnet
Former Moderator @ Chart Attack
LecTer
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jul 2002, 16:13

Indlæg af LecTer »

Nu er jeg ikke vildt aktiv herinde eller noget, men synes stadigt at jeg vil kommentere i denne diskussion..

Det som foruroliger mig mest er ikke et board som CA hvor releaset bliver smidt til højre og venstre, for det er alligevel tilpads afskåret fra selve scenen, men hvor nemt det er at komme på et site og derfra på flere og flere sites.. her vælter du dig i logs og hårde beviser på folks ulovligheder.. well der hvor jeg vil hen er at jeg ikke fatter at scenen ikke er blevet infiltreret endnu.. jow da der har været lidt busts her på det sidste, men det døede hen igen..

I just wonder.. og så til alle de linkops, fjern da de fuckin logs fuckhatte :roll:
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har ikke kendskab til scenen, jeg er ikke klogere end nogen af jer andre herinde, jeg er ikke musiker, Og så kender jeg ikke en pladebutik set indefra. Så er det vist sat på plads!

Men der er nogle ting jeg undrer mig lidt over.

1. Dette topic har vist taget et sidespor. Det startede med en forklaring over hvorfor nogen ikke kunne lide CA. Det er endt med folks argumentation (eller mangel på samme), over hvorfor de synes de har ret til ulovligt musik. Dette gøres mange andre steder på det store og farligt dræbende internet! Så hvorfor skal vi så retfærdiggøre os selv overfor hinanden?

2. Hvorfor gå specifikt efter CA som den "store" forbryder. Det er trods alt ikke hos CA, hvor musikken spredes fra rls-grupperne til offentligheden i første omgang. Hvis jeg tager fejl, så synes jeg at rlsgrupperne skulle feje foran deres egen dør, og finde ud af hvem der er det sorte får. For på en eller anden måde må det jo komme ud!?!

3.
devista skrev:Fuck, hvordan kan du sidde og skrive "Det syntes jeg ikke, jeg syntes der skal være en fair chance for alle" når du tydeligvis ikke har en SKID forstand på noget som helst. FOLK DER IKKE GIVER NOGET, SKAL IKKE HAVE NOGET.
Mit spørgsmål, grundet tvivl, til dig: Sidder du og argumenterer for at det er iorden at modtage stjålne varer, hvis man selv har stjålet noget man kan bytte lige over med? Vil det ikke fordoble kriminaliteten :?

4. HappY jeg er egentlig enig med dig. Men:
HappY skrev:Ja, jeg downloader musik - Ellers ville i ikke se mig her!
Men jeg kan i samme åndedrag sige at jeg KØBER mere musik om måneden, end de flestes komplette samling.
Gør det mig bedre?
Ja, det syntes jeg faktisk det gør... Jeg sidder ikke med "Best of Mr. Platinium", eller "Verbatim Greatest" - Mit musik bliver på MIN computer, og forsvinder igen så snart jeg har det originalt.
Jeg har det sådan med film. Jeg har bruger MANGE penge hver måned på dvd-film. Jeg henter også film - ser dem - og sletter dem så snart jeg har købt dem (somregel samme dag de er i butikken). Men jeg synes ikke at det gør mig bedre end andre, fordi jeg køber dem originalt. Jeg udfører samme ulovlige handling som leecheren, der ikke gider at bruge sine penge på andet end regningen for sit internet - nemlig det at hente det. Samtidig med mit store filmforbrug så køber jeg også musik hver måned. Mit indkøb, tja det bestemmes jo af, hvilket musik jeg synes er godt. Det kan jeg stort set kun høre via mp3. Gør det mig bedre fordi jeg køber en del af det jeg hører... nææææ det synes jeg stadig ikke.

5. Synes i det hele taget at mange af jer taler nedladende om CA. Ja der er mange "uheldige" elementer herinde, der både er lidt for unge til at udtale sig ordentligt og ja der er mange der bare suger og laver reqs på de mest simple ting. Men jeg startede ikke med at være super internet bruger - gjorde i det? Og hvorfor i det hele taget være her, hvis man er så utilfreds med det?
Synes istedet i skulle takke NCO og de andre admins for at gide at holde liv og orden i det her, trods alt jeres evindelige brok. Jeg kan godt lide at være her og jeg hjælper de steder hvor jeg kan.

Husk at hvis du f.eks. røver en bank er straffen den samme uanset om du røver 1 bank eller 4 banker.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Nu vil jeg også værer med...

Starter lige med

Brugere som har skrevet indlæg fra denne IP

devista [ 8 Indlæg ]

reisdk [ 6 Indlæg ]

Så de er nok i famile :?

Men der efter kan jeg godt forstå at der er mange rls grupper som ikke kan lide os...

Fordi det er fatisk os der er med til at fortælle hvordan det hele funger og skriver hvem der er udgiver af forskelligt musik.
Så hvis en dansk kunster vil vide hvem der har rippet deres CD
Så req de den på CA og vupti er det denne du vil have Skod_-_Musik_Crsmp3
Bare et eks. Og det kan jeg godt forstå de ikke kan lide..

Svare jo til at politiet banker på din dør og vil lige høre hvor man kan få hælervare henne, og man derefter giver dem et par adr, hvor du ved der er de sikker på at kunne købe billgt.

Men jeg ville jo bare hjælpe.... :oops:

Det er også fint nok, men kunne være vi skulle passe bedre på.
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Smukke ord Qrazyleg!
__________________________________________________________

Will_Not skrev: Brugere som har skrevet indlæg fra denne IP

devista [ 8 Indlæg ]

reisdk [ 6 Indlæg ]

Så de er nok i famile :?
Hehe, værsgo Cokeline, her er to * Y.M.C.A stemmerne så i den her tråd :wink:
___________________________________________________________


Comment på Will_Not

De som ligger inde med rls og sender det videre med gruppens tag burde slet ikke have adgang til dem! Det er simpelthen for hjernelamt, i hvert fald hvis man ikke er sikker på hvem modtageren er.

___________________________________________________________


ATT: reisdk, devista og hvem du ellers udgiver dig for at være....

Klap kajen, du snakker for døve øren.
Og i øvrigt kører jeg også 160 km/h på motorvejen... Tror du ikke jeg er ligeglad :!:

Ban dog den ip så vi slipper for de klamme sure opstød.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
chaoz
Indlæg: 102
Tilmeldt: 15 maj 2002, 22:21
Kontakt:

Indlæg af chaoz »

ok jeg må sq lige der er nogle der har jord i hovedet. feks devista

ok lad mig spørge dig om noget. du har 2 muligheder 1. du kan få næsten alt musik uden at lave noget 2. du er med i en rel. gruppe du scanner, hacker, og filler. og har en mega mulighed for at blive busted.

jeg ved ikke hvad du ville! men jeg tager sq 1. jeg kan sq opnå det samme som den der er i rel. grupperne.
Det kan sq godt være der er nogle der siger at de tager skrældet hvis de bliver busted, men TØR ØJNENE OG SPIS EN KIKS hvis folk ikke føler sig sikre ved at være i en rel. gruppe, SÅ LAD VÆR. sværere er det sq ikke.

jeg holder sq med psyclone i hvert et ord!, Desuden syntes jeg også at rel. grupperne er meget egoistiske, hvad skal de med den tyvstjålne musik, ja vi, der ikke er i gruppe vi må ikke få.

Jeg har prøvet at være i skidtet, og der er sq ikke andet end bagdele ved det!

Det var mine ord! :mad:
:-MuSiK Er KæRlIgHeD, DeR SøGeR OrD!-:
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Oh, jeg må lige have den her med..... Og det er KUN BLÆR!!!

Du siger at vi alle bare vil have have have, jamen så tjek den her.


Fra mIRC
<UnitedP> Download: 8.59 KB/sec Upload: 371.52 KB/sec

Og sådan har jeg en maskine der står DØGNET RUNDT! På den måde tror jeg nok jeg er med til at holde snittet på CA pænt oppe hvad angår at share. Så er jeg sådan set ligeglad med hvor meget de andre deler, for det gør mig ikke til et bedre menneske at jeg deler så meget. Jeg gør det kun fordi JEG KAN.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Someonetocallyourlover

Indlæg af Someonetocallyourlover »

I rest my case - IQ'en herinde er sku' for høj til mig...

chaoz... Du har været i en releasegroup?
HAHAHA! - Det er sku' dagens løgn... Hvilken releasegroup, citat: "scanner, hacker, og filler."?
Luk røven når du alligevel ikke ved hva' det er du snakker om.

Og United... Det er da ret fint at du sharer... Det beviser vel bare at du ikke har fattet en meter af, hva' alt det hér går ud på!

Don't worry peeps... Har opbrugt min "2 indlæg om året"-kvote, så i hører ikke mere fra mig...
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

[quote="HappY"][/quote] = n00b

Smut du bare. Jeg er rimeligt sikker på at du ikke er savnet
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

HappY skrev: Og United... Det er da ret fint at du sharer... Det beviser vel bare at du ikke har fattet en meter af, hva' alt det hér går ud på!
Nå nej det glemte jeg sørme.... Det går jo ud på at have ALT det seje helt for sig selv og være sååååå cool og så sidde og række tunge af dem som ikke har noget.

I øvrigt vil jeg også gerne have prisen på mit avisabonnement sat ned, de kunne jo f.eks. skære i din løn, du behøver vel ikke så meget for at dele dem rundt.

Så er der jo mere til mig selv og mindre til dig.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

hehe Slap nu lidt af. Jo mere i hidser jer op jo sjovere er det for dem. Det beviser jo bare at hvis de er i den tro at det gør det mere rigtig at kopier musiken til selv og ik andre er de ik en skid bedre end en tyv som siger når han bliver fanget. Jamen de andre gør det også så jeg troede ik det gjorde noget. :lol:
CA er kun en dråbe i havet og udenset hvad man laver vil der altid være folk som er utilfredse, man kan ik gøre alle glade. Folk der brokker sig over CA " PÅ " CA kan man jo kun tro, må keder sig enormt meget. Så derfor næste gang lad dem være og ignorerer dem, så er det slet ik sjovt at brokker sig.
Bare mine kloge ord og ja jeg synes da stadig folk skal passe på.. :)
LecTer
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jul 2002, 16:13

Indlæg af LecTer »

chaoz skrev:ok lad mig spørge dig om noget. du har 2 muligheder 1. du kan få næsten alt musik uden at lave noget 2. du er med i en rel. gruppe du scanner, hacker, og filler. og har en mega mulighed for at blive busted.
øh lol? og som happy meget forundret også spørger.. du har været i en releasegruppe? haha
Billede
chaoz
Indlæg: 102
Tilmeldt: 15 maj 2002, 22:21
Kontakt:

Indlæg af chaoz »

jeg har scannet, og dig happy, det stinker det du siger er at vi ikke ved hvad der sker i scenen, og så hagler man ned på folk typiske overligne fuckhoveder, united public viser derimod at han mener at stuffet skal være FFA. og chartattack hjælper os. jeg kan komme i en rel gruppe hvornår det skal være, men vær nu misundelige på os fordi vi opnår det samme som jer :lol:

united: nej jeg mener sq at hackeridiologien er gudernes ord til alle, "Alt skal være tilgængeligt for alle."
:-MuSiK Er KæRlIgHeD, DeR SøGeR OrD!-:
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

chaoz skrev:jeg har scannet, og dig happy, det stinker det du siger er at vi ikke ved hvad der sker i scenen, og så hagler man ned på folk typiske overligne fuckhoveder, united public viser derimod at han mener at stuffet skal være FFA. og chartattack hjælper os. jeg kan komme i en rel gruppe hvornår det skal være, men vær nu misundelige på os fordi vi opnår det samme som jer :lol:

united: nej jeg mener sq at hackeridiologien er gudernes ord til alle, "Alt skal være tilgængeligt for alle."
Hvad kan du skaffe der er release kvalificeret?
Nye spil?
Nyt musik?
Nye film?

Hvad??
Besvar