req: Tony hawk pro skater 4

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Låst
Bubbie

req: Tony hawk pro skater 4

Indlæg af Bubbie »

Er der nogle der ligger inde med tony hawk pro skater 4, som gider åbne en server, så det kan hentes, så skriv en PM, eller på MSN..
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Ja klart...

Jeg har en 1Gbit server stående herhjemme og du må gerne få alt det du vil....

Hvad er der med jer n00b´s???? Kan eller VIL i ikke selv søge efter lortet først!

http://www.sharereactor.com/search.php? ... mit=Search
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Har søgt. Har fundet, men det er jo ikke fordi det går hurtigere, hvis der var en som havde lyst til at hjælpe.. Hvis du IKKE har lyst, så bare lad være med at skrive noget.. Fuck man!!
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Den normale svartid inden en gider dele, og derefter tiden inden du ser det og få skabt kontakt så du kan downloade eller han uploade osv.

Prøv at regne på det engang, i sidste ende skulle det ikke undre mig om du kunne få det hentet dobbelt så hurtigt ned med eMule i forhold til at spørge herinde.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Ja, muligvis..
Men nu er jeg ikke inde i det der eMule (ja ja, bare jord mig med det)
Og hvis jeg så prøver på KaZaA, som er fucking usikkert, så er det ikke den rigtige fil halvdelen af gangene.. Men, man kunne sikkert også hente den forkert 4 gange på KaZaA, og det ville stadig gå hurtigere, end at spørge nogle herinde fra om hjælp.. Eller hvad??

Men, er der en som gad forklare mig om eMule..
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Okai!!! En der kunne hjælpe.. Takker, havde ikke lige opdaget det topic der..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

United Public skrev:Kan eller VIL i ikke selv søge efter lortet først!

http://www.sharereactor.com/search.php? ... mit=Search
Det er sikkert ikke så svært, men hvad skal jeg bruge et link til tony 3 til, når det var 4'eren jeg søgte...
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

http://www.aspyr.com/products.php?p_que ... duct_id=60

Så vidt jeg kan se er den stadig kun i Pre-Order og hvad betyder det som regel.... At skidtet ikke er udkommet endnu.

Men hvis du har andre oplysninger vil jeg da meget gerne høre fra dig.

-----EDIT-----

Læs mere her.... http://thps.dk/forum/viewtopic.php?p=385

Alt sammen fundet ved SIMPEL søgning på www.google.com
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

En af mine venner er lige kommet hjem fra USA, og der er det udkommet...
Han købte det selvfølgelig ikke med hjem.. Do'h..
Men, ja..
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Bubbie skrev:En af mine venner er lige kommet hjem fra USA, og der er det udkommet...
www.aspyr.com ligger i Texas (U.S.A.) og der er det tilsyneladende ikke udkommet..... Og da det er Aspyr som udgiver 4´eren tror jeg ikke lige på at den er udkommet andre steder når den stadig er i Pre-Order på deres egen hjemmeside.

Men vi kender jo alle nogen som kender nogen som er millionære og hvis far kan tæve vores far.... I hvert fald hvis de kommer i knibe.

Og nu vil jeg i seng....
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Jeg vil skide på hvad de skriver på den side.. Hele hans fucking familie har set at det lorte spil er udkommet... Hvornår blev den side sidst opdateret..
Og alle andre steder har der jo altid stået at det ville udkomme engang i Maj, så mon ikke om det er udkommet.. I hvert fald i Staterne...
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Bubbie skrev:Jeg vil skide på hvad de skriver på den side.. Hele hans fucking familie har set at det lorte spil er udkommet...
Hvis det er et lorte spil, hvorfor vil du så have det?? :lol: :lol:

Godnat...
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Ha ha ha... Sjov igen, hva'... Skal vi droppe det her...
Ja, så sov da godt...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Uanset om du har fået spillet eller ej, så vil jeg da lige hjælpe dig.

Det tyder på at du ikke har prøvet spillet, og da det er meget vigtigt du ikke henter 1 mb for meget, så må du hellere prøve demoen først.

http://www.demo-files.com/view.php3?1426 <-- den ligger der, men kan også hentes på Aspyrs hjemmeside.

Uanset hvad du siger så er det altså ikke udkommet. Derimod er det udkommet til alle spillekonsoller (inkl. gameboy advance). Er du sikker på det ikke var det de så "overthere".

Noget helt andet er, jeg synes Tony Hawk Pro Skater Serien ikke egner sig til PC. Det er for omfattende. Jeg har det selv til PS2 og har haft 3'eren til PC. Jeg mistede hele spilleglæden ved PC-versionen. Og det skal siges at jeg har spillet Tony Hawk lige siden etteren, der efter min mening er den bedste udgave.

... Hvis nogen engang skal have tæsk i Tony Hawk..... så ring :P
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Rart at møde en ægte Tony Hawk fan.. Jeg startede på ps1, og der er, som du også siger, ingen af versionerne der stikker første version.. Den var for fed.. Havde også samme oplevelse/opfattelse som dig.. Det er overhoved ikke det samme at spille på pc, som på ps.. Nice to meet a fan..
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Bubbie skrev:Rart at møde en ægte Tony Hawk fan.. Jeg startede på ps1, og der er, som du også siger, ingen af versionerne der stikker første version.. Den var for fed.. Havde også samme oplevelse/opfattelse som dig.. Det er overhoved ikke det samme at spille på pc, som på ps.. Nice to meet a fan..
Hvis du er så hellig og er "ægte" thps fan, så køb det sq da!

Topic Closed!
Billede
Låst