Hvad Sker der Perks?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Hvad Sker der Perks?

Indlæg af DjMail »

Sat lige og fik tjekket op på lidt nyheder da jeg fandt den her
http://www.tunemag.dk/index.php?page=news_show&id=657
Hvad fanden er det lige der sker, kan de undskyld mit ordvalg, men er pisse harm, perker ikke fatte at det var en PRIVAT fest. Dvs ingen adgang for andre ffs, hvorfor skal de altid lave problemmer. indtil for 10 min siden havde jeg intet imod perker, men nu er ALLE udlændinge nogle fuckers, pånær alle dem jeg kender som squ ikke gør noget.

Ved godt det ikk har noget med musik at gører, men det er squ episoder som dem her der smadre vores diskotek miljø i DK. en røvfuld perker og så de lokale bønder så er den aften jo ødelagt... derfor vi i danamrk aldrig får et CLUB miljø for club miljøet er musik elsker og folk der bare vil feste ikke en flok drengerøve uden hjerne som bare skal spille med deres muskler. Større svanse findes ikke

FUCK det pis
Skulle bare ha dte ud, synes det er for dårligt!overvejre at skifte navn til racist men så er jeg jo bare så dum som dem jeg omtale her

Mail er ude og nakke punks!!!
Haude

Indlæg af Haude »

Ja det er desværre ærgeligt at nogle få kan ødelægge det for andre!
Selvom det ikk kun er indvandre der gør det landet over.. :(
De seneste år er det eskaleret ret hurtigt og det ser ikke ud som om det går den rigitge retning, tværtimod :?
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Kan kun give dig ret Mail det er fucked up at de skal ødelægge det hele.

Jeg spillede til en byfest forrige weekend her kom en gruppe indvandre ud og lavede ballade og spillede op. Uden for kom det til slagsmål mellem danskere og indvandere.
Politiet blev tilkaldt, da de ankom sad en dansker oven på en indvander og slog ham i hovedet. Politiet ventede lidt med at gribe ind og gjorde det med kommentaren så har han vist fået nok.
De forklarede at det var en gruppe der tog rundt til byfester markeder og lignende kun for at lave ballade.

Nogen som politiet ved sådan noget om bør efter min mening bare smides ud af landet og nægtes adgang.
De har intet at gøre i DK med den opførsel.

Jeg er gennerelt ikke racist eller har noget imod indvandere men efter denne episode må jeg sige, at jeg ikke havde noget imod han fik nogen på hovedet.

Burde strammes meget op på reglerne for sådan nogle ting.
Det gælder også overfor de danskere som bevist vil lave ballade.
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

Jeg har squ en del imod mange af de invandere/perkere..


især på min skole der går ik andet end ballademager. så man holder øje hele tiden om man skal til at slå fra sig...


men helt klart der burde strammes totalt meget op, og så skulle de smides ud hvis de laver sådan noget crap..

men der skal også strammes op for de danskere der laver sådan noget ligne shit..

synes det er nederen man hele tiden skal tænke mere og mere over at holde øje med hvilken folk man ser på gaden ;\

Men det er jo som sagt kun de unge invandere stort set der laver alt den ballade.
er det fordi de ikke bliver opdraget overhoved ?


tror evt. det er forældrene man skal ud til og få dem til at opdrage sine børn !...
Billede
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Ja det er så dejligt med andre kulturer her i danmark.....aaaargh! :evil:

Vil lige sige at jeg kalder en spade for en spade og en perker for en perker...så er det på plads!

Lad mig sige det med det samme jeg kan ikke klare dem....! Der er selvfølgelig ligeså mange som er venlige osv. men det holder bare ikke at blive ved med at sige det for der er sgu stadig folk der bliver overfaldet og stukket ned hver eneste uge. Bliver nok nød til at sige at jeg bor nok et af de værste steder i forhold til udlændinge og slagsmål. Der bliver næsten aldrig holdt private fester for unge mere da hvergang der var en blev den smadret af udlændinge og hvis der bliver arrangeret noget for unge fra kommunen så er alle danskere begyndt at sig væk da de ved det ender i slagsmål og mordtrusler. Sidste år til en slags "byfest" havde en flok perkere fundet ud af at de ville dræbe nogle af deres egne så midt mellem familier med små børn kom der en flok perker løbende med økser og knive som skulle ud og finde dem der åbenbart havde forrådt dem.....! :roll:

Så sent som i lørdags var nogle af mine venner oppe og slås med en flok perkere. Det hele startede ved at nogle af mine venner(3-4 stk) kom gående forbi ca. 5 udlændinge. Mine venner havde fået en del at drikke og perkerne var åbenbart godt tændte på at slås så da de to grupper gik forbi hinanden blev der råbt og stirret en del fra begge grupper, men mine venner gad ikke at slås så de foresatte bare videre og glemte lidt perkerne. Der gik under 5 min. så gik der en flok på 25 -30 perkere lige bagved dem. Det var de andre perkere der havde hentet "forstærkninger" og mine venner blev fuldstændig overfaldet af dem og blev nød til at stikke af da de med det samme indså at de var i stort undertal.

Når man oplever det næsten hver uge og nogle gange flere gange på en uge så udvikler man en racisme som efterhånden er blevet svær at undertrykke.

Når jeg går ibyen kommer jeg kun steder jeg ved at perkerene ikke kan komme(Thank god for IN)

Syntes man burde kunne udvise udlændninge også selvom de er blevet "danske"statsborgere og det skal være meget nemmere at gøre det end idag!

Nå men det var vidste alt for mig......bliver fandme sur så snart jeg skal tænke på de fjolser der skal ødelægge alt for os andre.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Lige et par historier fra dagens aviser:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=216136

http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=149454

Ja herligt lad os få nogle flere af dem til DK...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
TRIXTER
Indlæg: 67
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:45
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

I skulle prøve at bo i Gjellerup.. Jeg flyttede derfra fordi man konstant har paranoia over fremmede som overfalder en. Jeg har stadig et par venner som bor på et kollegie derude. De er blevet truet flere gange med tæsk, fordi de mener at området ikke er for danskere..
Så sent som i sidste uge blev ejeren af en shell tank overfaldet både verbalt og fysisk fordi han smed unge indvandere ud, som forsøgte at stjæle.

Jeg har hørt om en fyr som blev så rasende, at han søgte optagelse på politiskolen, så han kunne komme derud og give dem tæsk med knepler.

Problemet ligger helt klart i deres opdragelse. Lige som deres forældre og deres hjemland tror de stadig de befinder sig i middelalderen...
Samtidig er mange analfabeter, hvilket fører til dårlig uddannelse og dermed ringere løn, hvilket medfører en masse jalousi og had...
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

perkere will be perkere :onfire: ... noget at gøre ved det? åbenbart ikke, man finder jo sig i dem overalt :infinity: ...
For the love of music!
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Der er jo ikke noget nyt i det... Jeg vil da selv sige at jeg ikke har noget imod dem. Men begynder de at lave ballade, tja så skal de bare hjem os selv om de har fået dansk statsborgerskab, og så kan de tage hele deres familie med (det er jo ca. 8-10 stk. ;p).
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

en stor del af alle mine venner går altid med kno jern når de går i byen, og kan jeg squ godt forstå.. ville jeg også gøre hvis jeg havde et.....


for det er for nederen at stå over for 3 ellere flere og ik ha den mindste chance, de er så klamme...

man burde næsten indføre KKK i danmark og så bare slagte de perkere!

for ja der squ også en del her på frederiksberg..


har prøvet at blive jagted af 2 scootere da jeg bare kom ned af gaden ville de bare lige pludselig smadre en ;\ :evil:
Billede
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Jeg kan heller ikke klare dem! Fuck jeg hader dem helt vildt. Der er heldigvis ikke så mange der hvor jeg bor, men de er sq sindsyge alligevel.

For ca. et år siden kom en af mine venner og jeg op at slås med nogle. De kunne ikke klare sig sig så lidt efter kom der en bil og ud steg den enes far, mor og søster (på 14år). Moren og søster kom med knive og kæder til perkerne og faren ville smadre os med et bat. Rimeligt sygt...

3 af mine venner fik tæsk i Århus for nogle måneder siden. De blev overfaldet af 10-15 perkere og den ene af mine venner endte på sygehuset med en smadret kæbe fordi de havde trampet ham i hovedet.

De skulle ud af landet. Hele bundet!! Ved godt jeg lyder racistist, men det er jeg også.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Går heldigvis i Gyen i Aalborg og der er sjældentproblemmer med perkerer hvis man holder sig i sleve gaden eller på de mere offentlige steder. Desværre bor jeg i Nørresundby ikk langt fra vangen som er det nordjydske samlings sted for taber og dermed perkerer. der er konstants ballade deroppe. men heldigvis er der ved at komme styr på dem, da HA har åbnet rockerborg tæt på. så der er faldet lidt ro over det.

For dårligt HA skal flytte til for at de kan slappe af, men tak jønke du er fandme en kammerat
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det er bare så fuck'd up at der er nogen der skal ødelægge det for andre om så det er danskere eller udlændinge!! det vil jeg skide på! jeg kender en del udlændinge som er gode nok men der er og de andre som ikke laver en skid andet en ballade!!

Det kan godt pisse mig af at man ikke engang kan diskutere med dem uden at man skal have en kæmpe backup for ellers ligger men der bare så hjælper det en ikke en skid om man klare de først 2-5 men når først der kommer 10-15 imod en så er det liegsom slut medmindre man er Bruce Lee
Jeg ville bare ønske at der kunne gøres noget for at få dem til at opføre sig ordenligt for mange af dem er sku cool nok!!

Når men Peace out fra mig (ellers får i fanme en med mit knojern :lol: )
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Nu skal I lige tænke på at det ikke er alle der er sådan.. :roll:

Jeg går selv i klasse med 3, der er en han er en spasser, et oplagt hundehoved, noget ligende det som I beskriver, tror at han ejer det hele - alt. Så er der en anden, han er da flink nok, han laver heller ikke spass og balade. Og så har vi Hassan, han er bare skudt i hovedet :lol: :D
Billede
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Og hvad kan vi så konkludere ud fra dine oplysninger Zlinky?
Jo 2 ud af 3 (altså 66,6%) kan ikke opfører sig ordenligt og dermed ikke engang bare et mindretal, men faktisk et flertal der ikke kan opføre sig ordenligt.

Og så forresten...
SIEG HEIL!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
SkinneR^
Indlæg: 114
Tilmeldt: 04 sep 2002, 08:18
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

ja de er fanme ikke for snu!!

jeg har inde på showboat da alle blev smidt ud klokken 02.00 omkring pga 2 sorte negere var kommet op at slogse indenfor... men men showboat gør så det mega fede at stoppe hele festen istedet for at bare smide de 2 nøder ud fedt(NOT!!!)

derefter bryder helvede løs udenfor hvor negerne går helt amok og løde lægger politi biler og jeg ved fanme ikke hva

så er det man tænker HVAD SKER DER I DERES FUCKING HOVEDER !!!!

ps. det var røv kedelig inde på showboat og mega varmt....
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Hmm har nu aldrig haft problemer med indvandrere. Det retfærdigører jo ikke at andre har haft :roll:

Jeg husker tydeligt da vores matematiklærer på HH, ville tage os med ud til Gjellerup-parken, for at vise os hvordan bazaren fungerede og at Gjellerup ikke var så vild om medierne gjorde det til. Jeg komk derud uden fordomme, tog derfra med en snert af fremmedfrygt. Det første vi så var en udbrændt BMW 8O

Hvis man kigger på statistikken så er det primært indvandrere fra belastede miljøer, der laver balladen. Altså steder med høj koncentration af indvandrere.... Mange af dem har jo ikke en engang dansk mindsteløn at klare dagen for. Samtidig så ligger problemet ikke ved de 2. generations indvandrere, der laver volden. Det ligger hos deres forældre! .Jeg sidder ikke og forsvarer dem og siger at volden vil stoppe hvis vi gav mere i løn til indvandrerne, men at integrationsprocessen har sprunget et led over desværre :?

En del af jer skriver at de skal smides ud af landet, hvis de laver sådan noget crap. Hvor vil i smide dem hen? De fleste er danske statsborgere, født danske, og deres hjem er dansk. De har ikke noget der hedder "der hvor jeg kommer fra", for det er Danmark. Tag istedet og få banket "æresbegrebet" ud af hovedet på forældrerne og få dem forklaret at det har vi ikke i Danmark, ihverfald ikke på samme måde.

Og så lige et skræmmende fact. Om få år vil 25% af Københavns børn være af anden etnisk herkomst. Ikke for noget men Nationalstaten findes altså! Lad ikke folk få asyl så let som det er i dag. Så tag hellere flygtninge. De kan sendes hjem, når der er fred i deres land.

Bare min mening. Svin mig til hvis i vil. Det ændrer den ikke :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
T-Man
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:00
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Yeah

Indlæg af T-Man »

Findes der ikk nogen "underground" bevægelse for perker bekæmpelse..?
Kunne være for sygt at samles en hel masse, og tag rundt fra by til by at smadre det sorte lort en gang for alle...
Er kraftnedme træt af at høre om perkere og deres problemer hver dag i nyhederne...
Heldigvis ikk så slemt hvor jeg kommer fra...
Men hvis ikk man gør noget i tide spreder lortet sig som rotter....


Og ja, bare kald mig racist..... for det er jeg, og det bliver mand automatisk i det her land, med alle de invandrer problemer.
<HR>
<center>:)</center>
Zoomy
Indlæg: 214
Tilmeldt: 25 mar 2003, 18:39

Indlæg af Zoomy »

Hmm synes i er en smule racistiske???
men vil da give jer ret på nogle punkter.

Men hvis man nu tænker tænker lidt positivt, hvad skulle man så gøre uden dem?? F.eks

Hvem skulle køre vores taxi'er

Hvem skulle stå i alle kioskerne - (hvor skal man købe øl efter KL. 20:00 :D )

hvem skulle køre alle busserne???

Bor selv i KBH og der er mange, har dog aldrig haft problemer selv???

Det var bare lige mit synspunkt 8)
ICQ--->134350836
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Det eneste positive de har med sig, synes jeg nu er pizzari'erne... 8O
Besvar