Auto route 2002
Redaktør: Moderators
Auto route 2002
Hey gutter
jeg kunne virkelig godt tænkte mig dette program har set det og prøvet det på en kolegas computer.. men jeg kan bare ikke finde det nogen steder andet ind man skal betale for det...
håber i kan hjælpe
jeg kunne virkelig godt tænkte mig dette program har set det og prøvet det på en kolegas computer.. men jeg kan bare ikke finde det nogen steder andet ind man skal betale for det...
håber i kan hjælpe
chart.dk@efnet
-
- Kontakt:
sv
det vil jeg også gerne have fat i
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Hmm
meget muligt at det ligger på shareretator det kan jeg ikke bruge til noget efter som at jeg ikke kan bruge emule og dem der så hvis der er en der har den på ftp ville det være fedt
chart.dk@efnet
-
- Kontakt:
sv
jeg har det samme problem
mikeman DK
Det tror jeg ikk, det tog 5 min for mig at loade siden...!United Public skrev:http://www.sharereactor.com/release.php?id=1054
Det tog mig 23 sekunder at finde det....
Sharereactors side stinker så meget!
Re: Hmm
Du har ikke skrevet at du ikke kan bruge eMule, derfor skal du heller ikke piske en stemning op, når United Public prøver at hjælpe!Renow skrev:meget muligt at det ligger på shareretator det kan jeg ikke bruge til noget efter som at jeg ikke kan bruge emule
Så må du jo prøve IRC - http://www.ircspy.com ell. http://www.packetnews.com/
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Re: Hmm
Hvis du ligger tonen en anelse om skal jeg da nok suge den til dig og sende den hurtigere end vnl kan loade sharereactor.com (Selvfølgelig betinget at du selv kan modtage så hurtigt ellers tager det nok lidt længere)Renow skrev:meget muligt at det ligger på shareretator det kan jeg ikke bruge til noget efter som at jeg ikke kan bruge emule og dem der så hvis der er en der har den på ftp ville det være fedt
Giv mig en besked på icq mandag, så ser vi på det
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
sorry
sorry det var min fejl kan godt se når jeg læser det da det lyder forkert for det var ikke ment sådan
chart.dk@efnet