Req: Trussetyv! Can't touch this dansk vision - FED !

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
AkraaMoA
Indlæg: 43
Tilmeldt: 26 aug 2003, 20:15

Req: Trussetyv! Can't touch this dansk vision - FED !

Indlæg af AkraaMoA »

Har virkelig brug for den sang.. Nogle der ligger inde med den ? eller bare v hvem der har lavet den ?
Håber i ka hjælpe mig.. :D
..:: Music Is My Life ::..
ggdag
Indlæg: 156
Tilmeldt: 31 dec 2002, 11:15

Indlæg af ggdag »

Det er jo en meget gammel sag - den blev lavet på dansk i 1990 og er næsten umulig at finde på single. Det skal dog siges at investerer du i 9 Cd box-sættet "200 SOLSTIK" som udkom i år så findes den som det sidste nummer på disc 9..........
Det er Trussetyven der har lavet den danske udgave af Mc Hammer nummeret og kaldt det "Jeg er bare så go'"
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

hehe!

jeg har selve nummet løst..


MC Einar - Byens bedste trussetyv

men er dog kun 128kbps :oops:

det er jo også en gaaammmeeelll sag ;D
Billede
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

Det er jo ikk MC Einer der har lavet den...
Det fede ved den sang er jo, at ingen ved hvem der har lavet den? For et halvt års tid siden havde de en hip-hop temadag på p3 hvor de ringede til produceren bag "trussetyven" for at få at finde ud af hvem der stod bag, og det eneste han ville sige var at han havde rødt hår på det tidspunkt og at han aldrig var kommet siden da, så de gættede på at det var Reimer Bo hehehe....

ggdag: på de der CD du omtaler hvem står som kunstner på Trussetyven?

Det ku da være sjovt at løse mysteriet :roll:
AkraaMoA
Indlæg: 43
Tilmeldt: 26 aug 2003, 20:15

Indlæg af AkraaMoA »

Ahh kanon drenge :P tak ska i ha.. vidste godt den var gammel, dog ikke SÅ gammel :S *G*
Anyways.. Mange tak :D
Night_Walk --> Ka du ik sende over MSN ? :D *SS*
..:: Music Is My Life ::..
AkraaMoA
Indlæg: 43
Tilmeldt: 26 aug 2003, 20:15

Indlæg af AkraaMoA »

eHm det var vist lige set forkert det navn :S :oops:
..:: Music Is My Life ::..
Daffy^
Indlæg: 351
Tilmeldt: 15 jan 2003, 19:25
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Hey!

jeg har også den sang, men hos mig hedder kunstneren "Jesper Vesterbæk" selvom den er identisk med "Trussetyven".

jeg har engang haft albummet på comp, men slettede den pga. pladsmangel. Hvis du har adgang til nyhedsgrupper så prøv at requeste Trussetyven i nyhedsgruppen alt.binaries.mp3 - der hentede jeg albummet for nogle måneder siden...
Daffy
ggdag
Indlæg: 156
Tilmeldt: 31 dec 2002, 11:15

Indlæg af ggdag »

@ 3FrozTt : jeg tror ihvertfald heller ikke på at det er Mc Einer der står bag nummeret........ Det er vist stadig en gåde hvem der lavede nummeret i sin tid - det eneste man ved er at vedkommende kaldte sig TRUSSETYVEN.

Bag på 200 SOLSTIK cd'erne bliver man heller ikke meget klogere på hvem der kunne stå bag - Alt hvad der står er og nu citerer jeg:

26. TRUSSETYVEN/Jeg er bare så go'...................... 4.00
(R.James/A.Miller/Mc Hammer - P.J. PETTYCASH)
EMI SONGS SCANDINAVIA AB
1990, EMI-Medley Records A/S

Om P.J PETTECASH så er ham der står bag den danske udgave ved jeg ikke - er der nogen der kan hjælpe her ???? - Står han bag den amerikanske eller danske.
AkraaMoA
Indlæg: 43
Tilmeldt: 26 aug 2003, 20:15

Indlæg af AkraaMoA »

Hehe det er ik så nemt at vide.. For ja, det er jo MC Hammer der lavede den i sin tid (1990)
Men i ska ha mange tak alle sammen :D
..:: Music Is My Life ::..
AkraaMoA
Indlæg: 43
Tilmeldt: 26 aug 2003, 20:15

Indlæg af AkraaMoA »

Daffy^ ---> mange tak for hjælpen *S* Men jeg ka desværre ik komme ind på alt.binaries.mp3 :(
..:: Music Is My Life ::..
Bossen
Indlæg: 26
Tilmeldt: 22 apr 2002, 12:07

Indlæg af Bossen »

Ellers kontakt mig lige på icq'en eller MSN. Har den liggende blandt mit arkiv af gamle danske "perler"....hmmmm !
AkraaMoA
Indlæg: 43
Tilmeldt: 26 aug 2003, 20:15

Indlæg af AkraaMoA »

Har fået den :D hvis der er nogle der v ha den, så kontakt mig
..:: Music Is My Life ::..
Besvar