Tears of the sun

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
GoingBiG
Indlæg: 226
Tilmeldt: 05 sep 2003, 21:33

Tears of the sun

Indlæg af GoingBiG »

Kanon fed film må jeg nok sige...

Den skal ses.. Inden jeg gik ind troede jeg ik den ville være fed, men den er faktisk rigtig fed...

Ta ind og se den..
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Ok jeg har så en helt anden oplevelse af den film... var meget skuffet og troede den var noget bedre...
syntes historien er for tynd det hele hænger slet ikke sammen holder bare ikke.
Skuffet og syntes ikke den er særlig god.
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

Er bare generalt træt af at se at amerikanerne skal vise på film hvor bravre og tapre de er!!!!! :mad:
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg må sige at jeg blev positivt overrasket da jeg så den i biografen. Jeg havde ikke de store forventninger til den, da film med Bruce Willis tit har en tendens til at blive meget patriotiske. Men jeg synes faktisk at denne er god, den bliver dog lidt træls til sidst da den bliver alt for amerikansk, hvis i forstår hvad jeg mener. En anden træls ting er at Bruce Willis ligner en der skal skide det meste af filmen :lol:

Måske skulle det topic være i Review Area, men jeg vil give filmen

8@13
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Kazo skrev:Jeg må sige at jeg blev positivt overrasket da jeg så den i biografen. Jeg havde ikke de store forventninger til den, da film med Bruce Willis tit har en tendens til at blive meget patriotiske.
Kazo skrev:Men jeg synes faktisk at denne er god, den bliver dog lidt træls til sidst da den bliver alt for amerikansk
Modsiger du ikke lidt dig selv :wink:

Nå men ok, nogen storfilm synes jeg absolut ikke det er og jeg har da heller ikke tænkt mig at investere i dvd-udgaven. Men den var da ganske god undeholdning den søndag hvor jeg alligevel ikke havde andet at lave.

Selve historien er lidt plat og slutningen er et dirkete plagiat af Three Kings, men der er action og bulder og brag i den og det redder den hjem.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Cab
Indlæg: 9
Tilmeldt: 27 apr 2002, 13:21

Indlæg af Cab »

det har lang tid siden jeg så filmen en dårlig Centropy telesync filmet så skævt at hovederne blev helt firkantet, så jeg kunne ikke rigtig tage filmen seriøst han lignede jo serious Sam.. Så for mit vedkommene var det bare 121 minutter spild af tid ... :?
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

Jeg synes det er en okay god film! :)

fik da tiden til at gå da jeg sad og stenede såå :)
Billede
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

er jeg den eneste der nød at se den lækre Monica Belluci (Persephone i Matrix: Reloaded) damn hun er hot :wink: :wink:
For the love of music!
Haude

Indlæg af Haude »

GoingBig jeg har flyttet den, mener at den hører til i Review area :roll:
Besvar