Overvågning af ens forbindelse

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
sgn
Indlæg: 5
Tilmeldt: 20 aug 2003, 12:24
Geografisk sted: Sunds

Overvågning af ens forbindelse

Indlæg af sgn »

Jeg mangler et program til at overvåge min forbindelse, og evt. lukke programmer der suger for meget... Jeg får nemlig nogle høje pingtider en gang imellem, har prøvet at ringe til TDC og de kunne ikke gøre noget ved det :cry: Så hvis en af jer ligger inde med et godt program til overvågning af ens forbindelse, så smid lige en besked :wink:
btw. Har også prøvet at scanne for virus(bruger norton).
Iskebab smager godt
GamBi
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:19
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

HVa OS har du ?!?!

Hvis du ikke har nt,2000,XP eller 2003 kan du installer > Du meter, der kan du se om du ul eller DL
Slet mig
WB^
Indlæg: 152
Tilmeldt: 19 aug 2003, 18:28
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af WB^ »

ja du meter er godt....
men har set noget hvis hedder "smart bar", det viser også uptime osv..
men det virker kun i XP...!

/WB^
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Start med at tage et kig på din norton så den ikke kører auto update af virusdatabase.
Næste du kan gøre er at tjekke at automatisk update af windows ikke er slået til hvilket vil give samme resultat skod ping.

Ellers så er det med at lukke de programmer du ikke bruger når du gamer... hvis du har gjort dette, ikke har virus eller andet shit så skulle du gerne kører fint derud af.

NOTE: selvfølgelig ikke noget æsel eller lignende når du gamer !!!
sgn
Indlæg: 5
Tilmeldt: 20 aug 2003, 12:24
Geografisk sted: Sunds

Indlæg af sgn »

Har fundet ud af det nu... det var HLSW(et program man bruger til at connecte hurtigere til cs servere) har ellers brugt det i lang tid uden problemer.
Men når jeg ikke bruger det og connecter normalt, så kører det som det skal :wink:
sååå WHAT du havde næsten ret :P
Iskebab smager godt
SkinneR^
Indlæg: 114
Tilmeldt: 04 sep 2002, 08:18
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

du kan oxo bruge et program som hedder solaris tror jeg nok det kan overvåge hele din forbindelse oxo andre computere i det netværk du sidder i....
Besvar