90'er Party lør. 27. sep. (Mini CA POT)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Nu det koster nu ikke alverdens at komme derover, det er mere mit forbrug, når jeg er kommet ind i fristelsernes hule.

Er forbandet dårligt til at holde mit dankort i ro, når jeg er i byen... 8)

Ellers en lækker flyer med nogle af de store 90'er navne på... he he, men lad os nu se, skal lige se om jeg kan ovetale et par mennesker, sååå :wink:
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

nco: Okay Thomaz, hvis det ikke passer må jeg se om jeg kan bade hos 37 part 1 el. 2
Hvis jeg skal med og det regner jeg med, så er du sku velkommen til at bade hos mig. Det er jo heller ikk så langt fra work.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

@ Mars igen igen...! Hvis nu du læser hvad der står, så vil du se at det er miss fitness OG Fitness cup. Det vil sige at alle de misser's veninder kommer og mon ik der bliver lidt mere at kigge på end på Skoven, hvor de stadig er 16 år.. :roll:
Så vidt jeg husker var du sq ik til meget nede i Slagelse og så syg har du heller ik været så du ik kunne tage med til Silkeborg.. :P
Men du ringer da bare en weekend så vil jeg da gerne feste med dig, hvis du altså kan feste uden damen... :?: :?:
marsdk
MegaMixers.com
Indlæg: 80
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:45
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

@Thomaz :

Du er jo så desperat knægt, at du tænder på Anja Andersen og Søren Ryge - så om de 16 eller uopnåelige MissFitness typer, ved jeg det er ligemeget. Så længe de er over 27 grader varme og har et hul, så kan du jo bruge det :twisted:

1. Du var i pat-land og jeg var til ganske meget, så pat dig uden om der. Jeg husker da blandt andet, at jeg R&Bede publikum med et par skiver ..

2. Silkeborg. Jeg lå vandret det meste af dagen, og jeg ved at Cosseren ikke gider at slæbe rundt på en dødsvægtpolak.

//mars
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

:onfire: Go Mars, go Mars.. 8) Hehe
marsdk
MegaMixers.com
Indlæg: 80
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:45
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Note til Mars : Husk at smække Thomaz en flad ..



:D
//mars
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
marsdk
MegaMixers.com
Indlæg: 80
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:45
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Bykovsky skrev:
DJ Lineup :

Michael Splint (Gorgeous)
Lars Freisig (Dj Bailar Project)
Pille (Skoven resident)
Mars (Megamixers.net, Skoven Resident)
Er det ikke det man siger - stjernen kommer altid til sidst :?:

Kunne være griner 'n' cool, men Skoven kombineret med min slatne pengepung giver næsten sig selv :cry:

Jeg tror bare jeg er den tykke pølse i enden .. hehe ... :lol: .. men jeg lover de svedige skiver og tæskefest om vi så er 10, der drikker os ned ...
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Falslev
Chart Attack VIP
Indlæg: 25
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:48
Geografisk sted: DK
Kontakt:

Indlæg af Falslev »

Syntes ham mars snakker lidt uden om den der gratis adgang og lidt til halsen ;)
♪ /¯ /\ \_ _/¯ \_ \Ξ \/ ♪ ♪ ♪
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

Man skal være 18 får at komme ind ik ? ;\
Billede
marsdk
MegaMixers.com
Indlæg: 80
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:45
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

marsdk skrev:Jepper, den klarer jeg.
Ikke så vidt jeg ved ?

Ang. lidt til halsen, så har jeg ikke noget personalerabat - det har vi bare ikke :roll: .. og jeg er er fattig myre .. :(
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Haude

Indlæg af Haude »

nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det bliver fedt!!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Falslev
Chart Attack VIP
Indlæg: 25
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:48
Geografisk sted: DK
Kontakt:

Indlæg af Falslev »

AWP aka Willy aka Anders aka William aka AWN ligger gerne græs til opvarmningen siges det fra kilder tæt på AWP aka Willy aka Anders aka William aka AWN
♪ /¯ /\ \_ _/¯ \_ \Ξ \/ ♪ ♪ ♪
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så er det i morgen .. !! :P
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

sandsynligheden for at jeg skal med er desværre blevet ret lille. Det skyldes at man jo skal se kæresten min 1 gang om ugen og helst mere!
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Feffe skrev:sandsynligheden for at jeg skal med er desværre blevet ret lille. Det skyldes at man jo skal se kæresten min 1 gang om ugen og helst mere!
Kender jeg desværre godt. Men jeg ligger det altid onsdag eller torsdag. Sådan er er det bare :) Så Feffe, du skal altid huske at gøre det i hverdagene.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Har en fodboldkamp søndag morgen 11.15 og nej jeg spiller ikke med tømmermænd eller tager til fest ÆDRU - har prøvet begge dele og kan absolut ikke anbefales.... 8)

....men vinteren er jo lang og i DK spiller man ikke fussball, når der er istapper i fætteren :wink:
Besvar