Houseclub i DK?

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Houseclub i DK?

Indlæg af DjMail »

Hey
sad lige og biksede rundt her på forummet. vil indrømme jeg ikk er så aktiv hehe havde ikk opdaget den her review ting

Men det jeg viul sige er at der i Aalborg endelig er kommet et kewl house sted, det hedder vesterå og spiller kun house i den forskellige sub-genre
Så tjeck det ud, priserne på drikkelse er dog over normal "gaden" niveau, men absoluttil at holde ud. specielt hvis man får lidt rabat på helflaske ;p
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

et sted hvor de spiller housemusik?! NICE! Godt når det er der man nok skal fortsætte sin uddannelse :D
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

ville lige inforemre jer om at vesterå endnu engang fyrede op for en lækker weekend med niiiiice house musik. stod og savle fra 23 til 06Så kom ud og hullerne drenge og kig ned
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

har de ikke en hjemmeside?
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Nope ikk noget jeg ved af desværre

Btw Bombay Bar fly er også begyndt at ligge stilen om til House om lørdagen, tror det det blir mere kommercielt men stadig vækkk nicccceee
Besvar