Pirates Of The Caibbean

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Pirates Of The Caibbean

Indlæg af falslev007 »

Well heller ingen skal sgu snydes for denn vildt geiler film og igen på en dejlig hurtig forbindelse: Pirates Of The Caibbean

Sug for helvede SUUUG

ftp://134.171.42.21/pub/general/rslijkh ... -potc2.bin
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
-=DgsR=-
Indlæg: 55
Tilmeldt: 16 maj 2003, 03:32
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

Indlæg af -=DgsR=- »

linket virker ikke!?

ved godt det er TS, men hvordan er kvaliteten?!
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

hehe jo det gør suger fra det nu.. så derfor kan jeg heller ikk udtale mig om kvalen.. Det er måske fordi max antal brugere er logget ind det ved jeg ikke :roll:
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Bubbie
Indlæg: 1233
Tilmeldt: 08 jun 2003, 20:53

Indlæg af Bubbie »

Det virker altså også fint for mig... :D
TRIXTER
Indlæg: 67
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:45
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

Ftp'en virker, men filmen er der ikke længere. Der ligger tilgængæld Bruce Almighty...
Bart
Indlæg: 190
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Hjørring
Kontakt:

Indlæg af Bart »

Nogen som vil dele: Pirates of the Caribbean..??

-bart
Kongen af Uggerhøj..
Billede
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Jeg kan ikke klare den i telesync men ved ikke om en dvdscreener kan bruges ???
Hvis i har fast linie dvs. min 1mbit så kan jeg smide den afsted så må i lige dele med andre :P
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Re: Pirates Of The Caibbean

Indlæg af Sasja »

falslev007 skrev:Well heller ingen skal sgu snydes for denn vildt geiler film og igen på en dejlig hurtig forbindelse: Pirates Of The Caibbean

Sug for helvede SUUUG

ftp://134.171.42.21/pub/general/rslijkh ... -potc2.bin
TGF TS er noget mørk i det. DVD Scr er til gengæld topz - Har desværre kun Xvid DVL (DVD rip), men den er fuldstændig clean, og absolut værd at se. (Det syntes jeg også TGF's var for et par mdr siden)

;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Pirates Of The Caibbean

Indlæg af QrazyLeg »

Sasja skrev:
falslev007 skrev:Well heller ingen skal sgu snydes for denn vildt geiler film og igen på en dejlig hurtig forbindelse: Pirates Of The Caibbean

Sug for helvede SUUUG

ftp://134.171.42.21/pub/general/rslijkh ... -potc2.bin
TGF TS er noget mørk i det. DVD Scr er til gengæld topz - Har desværre kun Xvid DVL (DVD rip), men den er fuldstændig clean, og absolut værd at se. (Det syntes jeg også TGF's var for et par mdr siden)

;)
Well jeg kan fortælle dig at de 2 rls, XviD og DVD Scr (SVCD), har haft den samme kilde :? :?: :!:

Ihvertfald er der den samme slørede rektangel i nederste venstre hjørne af filmen. Tror ikke der er snydt med releaset af den... Så vidt jeg ved så står begge grupper for respektable og originale "udgivelser". Det er bare lidt underligt synes jeg.

Og sprøgsmålet om man vil have den ene eller den anden - tja. Hvis man gider at ofre en ekstra cd eller lige 1/3 mere diskplads må man jo så selv afgøre. Synes egentlig ikke der er så stor forskel på dem...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Cargo
Indlæg: 161
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:08
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Re: Pirates Of The Caibbean

Indlæg af Cargo »

Qrazyleg skrev: Ihvertfald er der den samme slørede rektangel i nederste venstre hjørne af filmen. Tror ikke der er snydt med releaset af den... Så vidt jeg ved så står begge grupper for respektable og originale "udgivelser". Det er bare lidt underligt synes jeg.
Hehe, i .NFO står der:
here's a dvdscr of a kickass movie 2 months after its release. small blurred serial in the lower left corner, no b&w instances. enjoy!

Tror det er fordi de er begyndt at skrive et serial nummer nede i hjørnet, på DVDscreenere, så de TROEDE at de kunne se hvem der havde smidt den ud på nettet..
... Ellers også er det bare en counter de har fjernet ?

Men det er ikke noget jeg ved noget om...
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Xvid er jo heller ikke en dårlig ting... kvaliteten er faktisk bedre i xvid end den er ved svcd... og drop nu jeres hylen op det er simpelt det er den ikke så meget at diskutere.
Hvis man laver 2 film ud fra samme source en i svcd og en i xvid og de fylder det samme er kvalitet højre på xvid så nemt er det bare :D
Den fjerner mindre data og er bedre til at komprimere.. den er derfor også tungere at arbejde med.
Det vil sige det kræver større computer kraft at komprimere og afspille den.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Tja kval er bedre, hvis de skal fylde det samme... Men det er sjældent at en film der findes i SVCD og XviD jo så også fylder det samme... :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Cyberdog
Indlæg: 377
Tilmeldt: 22 apr 2002, 22:48
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Jeg har den oz i DVD Screener på 2 cd'er...
Men jeg har kun 512 i upload! :?
Cargo
Indlæg: 161
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:08
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Indlæg af Cargo »

Cyberdog skrev:Jeg har den oz i DVD Screener på 2 cd'er...
Men jeg har kun 512 i upload! :?
- Og så brokker du dig ? :D :D
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Cyberdog skrev:Jeg har den oz i DVD Screener på 2 cd'er...
Men jeg har kun 512 i upload! :?
Hmm, "kun" 4 gange så meget som mig....
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar