det hemmelighedsfulde selskab

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

det hemmelighedsfulde selskab

Indlæg af goafreak »

jeg synes sgu den er okay go i selv om de nogen gange springer lidt hurtigt frem i filmen. syns hvert fald den er værd at se!
gir den 8 ud af 10. :)
hva synes i :?:
BØH
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Well...

God film - ja!
God handling og sammenhæng mellem figurerne - absolut IKKE!

Men er man til action hvor der ikke skal tænkes for meget og lidt af de der overnaturlige mennesker.... så er den da hver at se.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg så den til Biomarathon som den sidste film, så jeg var lidt træt, men alligevel vil jeg sige at det ikke er verdens bedste film. Den er god nok hvis man bare vil se noget action, som Qrazyleg siger.

6/10 her fra
Billede
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Enig der, det er en fin action film som man kan slappe af til når man har tømmermænd og alligevel ikke kan tænke særlig meget sammenhængende ;)

Ville ikke bruge penge på at se den i biffen, det er den simpelthen ikke god nok til - 5/10.
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Ser den lige, så skriver jeg til jer.. :D
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

NB! Ville lige sige at hvis I vil læse en herrefed bog, der forklarer lidt mere om Nautilus og Kaptajn Nemo, så skal I tage at læse "En verdensomsejling under havet" af "Jules Verne". Det er en af de mest fænglsende bøger jeg nogensinde har læst (og jeg læser en del).

Den kan fås under Gyldendals Udødelige og koster ikke det vilde.

Læs den.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar