Omg en fucking taber..!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

MPDK
Indlæg: 20
Tilmeldt: 22 apr 2002, 22:08
Kontakt:

Indlæg af MPDK »

Hold kæft en idiot.
Jeg kan godt huske det klip fra nyhederne og det er bestemt ikke folk som ham der gør en stolt af at være fodbold fan i almindelighed og AGF tilhænger i særdeleshed.
Bykovsky du kan godt have ret i at hvis nogen sviner ens klub til bør de få et par på lampen, men det ødelægger bare enormt meget for den pågældende klub. Både når man taler om tilskuere, sponsorer og klubbens omdømme.
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Det kan godt være at det ødelægger noget for klubben, men det er blevet en del af sporten og det synes jeg er fedt nok - jeg vil vædde på at de giver noget igen i den anden ende. Den enste det måske ødelægger er lidt økonomi, men så er det heller ikke noget større problem !!!

Jeg holdt op med at se fodbold, fordi jeg blev træt af, at det var en flok lalleglade idioter der sang "åh åh" og "kom så bla bla" hele tiden og tilmed klappede af holdet selvom de havde ydet en elendig indsats.

Gu' skal man ej klappe af dem når de taber - de skal bues ud, så de føler, at der bare er en lille smule pres på dem... hooligans er med til at give sporten en stemning - vi kan ikke være lalleglade roligans alle sammen...

Det hele skal sku ikke altid være så pænt og korrekt - det er godt med lidt vildskab og fanatisme af og til, men vi kan godt blive enige om at det kan blive for meget nogen gange - det sker dog meget meget sjældent.
pono
devarjokendte.dk
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 22 apr 2002, 13:54

Indlæg af pono »

lol han er sq da for sej ham der den dumme
fuck jeg er flad af grin
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Ja alt for mange brikker har manden sq ikke.. :D
Billede
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

Kære Venner hvorfor alt den had omkring denne mand??

Kan i da ikke se hvor svært har han det??

Citat: "De knepper deres forældre, de er INGENTING"

Meget kunne for mig at se, godt tyde på han var resultatet på flere generationers intinsiv indavl!!!!

Jeg stemmer for vi sender manden en pakke kondommer samt fyldig beskrivelse i at bruge dem!!

Så vi kan gøre os selv til bedre mennesker, og måske stoppe denne forfærdelige udvikling blandt White Pride!!!

Viva Brøndby
--SC--
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Fjeder
Indlæg: 64
Tilmeldt: 25 apr 2002, 18:55
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

LOL manner... hvis nu han så den her tråd mente han nok at vi osse skulle smadres: "bare fordi.... jamen er I dumme eller hva ???"
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

Fjeder skrev:LOL manner... hvis nu han så den her tråd mente han nok at vi osse skulle smadres: "bare fordi.... jamen er I dumme eller hva ???"
Vil vurdere mandes chancer for at kunne læse som være minimale og kun teoretiske!
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

falslev007 skrev:
Fjeder skrev:LOL manner... hvis nu han så den her tråd mente han nok at vi osse skulle smadres: "bare fordi.... jamen er I dumme eller hva ???"
Vil vurdere mandes chancer for at kunne læse som være minimale og kun teoretiske!
lol da!
For the love of music!
pono
devarjokendte.dk
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 22 apr 2002, 13:54

Indlæg af pono »

Dr. Evil skrev:
falslev007 skrev:
Fjeder skrev:LOL manner... hvis nu han så den her tråd mente han nok at vi osse skulle smadres: "bare fordi.... jamen er I dumme eller hva ???"
Vil vurdere mandes chancer for at kunne læse som være minimale og kun teoretiske!
lol da!
lool
-=Silver=-
Indlæg: 24
Tilmeldt: 23 apr 2002, 19:52
Kontakt:

Indlæg af -=Silver=- »

Fuck en nar ! :twisted:
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

OMFG!!!!!!!!

Han e rjo lige så dum som alle andre små lade bønder mand møder i f.eks århus hehe!!!

Bybovsky, vil gi dig ret i det meste, synes helt klart også at spillerne skal mærke presset, og ved da også fra en jeg kender som spiller i superliga´en at det er noget af det han ser frem til når man spiller topkampe det er presset, publikums opbakning eller publikums reaktioner når noget er forkert! han synes selv at det er en flad fornemmelse at blive klappet fra banen hvis man har tabt.

Men alt der altid er problemmer om en fodbold synes jeg så ikk altid holder. men på den anden side, begge grupper ved hvad de går indtil, så lad dem dog slå på hinanden bare de holder sig fra uskyldige, hvilket de heldigvis går p ud af 10 gange! har da f.eks selv stået på aab tribunen i min bif trøje. og nej jeg vidste IKKE at min kammerat havde fået billetter til den ende hehe! ingen der rørte mig, kom kun med en masse bemærkninger og en enkelt fadøl fik jeg da også i hovedet! men ikk noget voldsomt
Besvar