REQ: Raiden ftp eller G6 søgefunk.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
onkelc
Chart Attack VIP
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23 jul 2002, 21:17
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

REQ: Raiden ftp eller G6 søgefunk.

Indlæg af onkelc »

Har ikke helt fundet ud af det endnu, men mener at det er Raiden ftp server der har indbygget søgefunk så man er fri for spørgsmål omkring "har du den der...... ?"

Ligenu har jeg G6 server hvilket fungerer super! Men findes der et program til den, så dem der logger på kan søge på serveren!?

Hvis det ikke er muligt, hvem ligger inde med et installation af raiden SOM VIRKER!?!? Har nu 3-4 forskellige crack som ikke virker....
Maaau fra OnkelAzzz
Bossen
Indlæg: 26
Tilmeldt: 22 apr 2002, 12:07

Indlæg af Bossen »

Jeg bruger den her udgave fra Emule : RaidenFTPD.v2.4.449.WinAll.Cracked-UnderPl.ShareReactor.rar og den virker fint.... Tror dog alligevel jeg vælger at investere i den nyeste version (ca 100 kr).

Men her findes "site dupe"-funktionen til at søge og den virker ganske fremragende.
datchi
Indlæg: 13
Tilmeldt: 01 jan 2004, 21:53
Geografisk sted: Det mørke nord
Kontakt:

Raiden 2.4

Indlæg af datchi »

Hvorfor kan jeg ikk cracke raiden ftpd 2.4 har prøvet alle de cracks jeg kan finde..

Den reg-fil der er med skal den smides et bestemt sted hen???

På forhånd tak.,
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

1: Unpack zip files
2: Unpack rar files
3: Run and install...
4: Copy all the files from crack.zip to the RaidenFTPD dir
and run rb8n.exe everytime you want to start RaidenFTPD
IMPORTANT NOTE: please do NOT rename the loader
5: Enjoy!

Læs nfo, så giver det sig selv.

Ang søgefunktion, brug Raiden hvor det er indbygget (Kræver bare man aktivere og laver en dupelist).

Derudover er det nemmere at finde en masse scripts til Raiden, som er et langt bedre program.
thorolf15
Indlæg: 230
Tilmeldt: 30 apr 2002, 16:58
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Ganske imponerende saa svaert det nogengange er for folk at laese den nfo fil...

99 af 100 gange er der altsaa en fin forklaring! Har forsoegt at forklare mine kammerater det, de fanger det bare ikke, det er jo nemmere at spoerge, da jeg jo sikkert ved det :x

BTW, goddaw drud, har sendt dig en SMS'er idag, bare lige for at hilse paa :)
Besvar