Queen Vs. Missy Elliot - We Will Rock Ur Freak (Dj Pantheon)
Redaktør: Moderators
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Queen Vs. Missy Elliot - We Will Rock Ur Freak (Dj Pantheon)
http://www.home.no/djmugge1/
Mit første "bootleg"
Ikke noget særligt, men kan i ikke lige smide en kommentar jer der gider bruge tid på at høre det
/Dj Mugge
Mit første "bootleg"
Ikke noget særligt, men kan i ikke lige smide en kommentar jer der gider bruge tid på at høre det
/Dj Mugge
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Den er fed nok! slet ikke det men alt for kort lav det på hele sangen også prøv at sætte lidt andre samples og beats ind det kan blive sygt fedt tror jeg!!
Håber du får lavet et endeligt udgave af den jeg vil helt sikkert gerne høre den
Håber du får lavet et endeligt udgave af den jeg vil helt sikkert gerne høre den
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Personligt synes jeg at den der junior-udgave af Queens alt for fede track er en skændsel, men det er jo nok nærmere en personlig holdning til det. Ideen er fed nok og grundlaget for det er vel også helt okey. Jeg vil nok lade være med at sample andet end ting fra de to tracks, da det vil blive for forvirrende at have en tredjepart (evt. fjerdepart) i ét bootleg.
Det bliver uoverskueligt og så ender det med at lyde som en gang mudderkastning og det ville være synd.
Men absolut en fed idé!
Efter min mening er det nemlig, hvad udgør 80-90% af et mix. For uden en god ide eller hvad man vil kalde det, så kan man ganske enkelt mixe lige så sygt man vil - det vil aldrig blive fedt.
Laver lige et post med et af mine egne bootlegs.
Det bliver uoverskueligt og så ender det med at lyde som en gang mudderkastning og det ville være synd.
Men absolut en fed idé!
Efter min mening er det nemlig, hvad udgør 80-90% af et mix. For uden en god ide eller hvad man vil kalde det, så kan man ganske enkelt mixe lige så sygt man vil - det vil aldrig blive fedt.
Laver lige et post med et af mine egne bootlegs.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
- Kontakt:
Totalt enig. Lad være med at "smaske" jeres Mash-ups til med en stor pærevælling af diverse samples. KISS - Keep It Simple Stupid!
Kan du ikke lige kontakte mig på messengeren - skywalkerz@get2net.dk
DJ SKywalker
Kan du ikke lige kontakte mig på messengeren - skywalkerz@get2net.dk
DJ SKywalker
-
- Kontakt:
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
- Kontakt:
-
- Kontakt: