Britney Spears VS Nik&Jay - Toxic Pop (DJ Xcite Bootleg)
Redaktør: Moderators
Britney Spears VS Nik&Jay - Toxic Pop (DJ Xcite Bootleg)
Jah, nu er bootlegs/bastard pop jo meget oppe i tiden, så her:
http://www.druklogen.dk/mp3/Britney%20S ... otleg).flp
Kom endelig med kommentarer
- Xcite
Edit::: Rettede lige i linket... det fuckede...
ENDNU MERE EDIT::: Heheh sorry folks, i skal bare gemme den som mp3
*flovt at jeg glemte at skrive det... thihi*
http://www.druklogen.dk/mp3/Britney%20S ... otleg).flp
Kom endelig med kommentarer
- Xcite
Edit::: Rettede lige i linket... det fuckede...
ENDNU MERE EDIT::: Heheh sorry folks, i skal bare gemme den som mp3
*flovt at jeg glemte at skrive det... thihi*
Senest rettet af dj xcite 29 mar 2004, 08:34, rettet i alt 1 gang.
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
-
- Kontakt:
-
Hvis i nu prøvede at lave den om til mp3 ville i finde ud af at den virker? Brug dog hovedet
Angående track'et kan jeg kun sige det er en god idé.. Det er jo lidt svært at give kritik i et bootleg imo. Enhver person kan jo sætte en accepella og en instrumental version op mod hinanden.
Kunne dog godt tænke mig at Nik&Gay vokalen startede en takt længere fremme.
Angående track'et kan jeg kun sige det er en god idé.. Det er jo lidt svært at give kritik i et bootleg imo. Enhver person kan jo sætte en accepella og en instrumental version op mod hinanden.
Kunne dog godt tænke mig at Nik&Gay vokalen startede en takt længere fremme.
1. den britney instrumental må kunne fås i en bedre kvalitet. sorry, men kvaliteten synes jeg lyder ret dårlig. det er meget vigtigt, at man har nogle ordentlige source-files, hvis man vil lave noget godt.
2. lad være med at køre langsom rap med hurtig musik. prøv omvendt... jeg gætter på at det vil lyde bedre.
3. leg lidt med numrene. så de ikke bare kører rent henover hinanden. det er ikke nødvendigvis noget man _skal_ gøre, men det gør det lidt mere interessant at høre nummeret.
4. absolut en fin idé. numrene passer jo fortræffeligt sammen.
2. lad være med at køre langsom rap med hurtig musik. prøv omvendt... jeg gætter på at det vil lyde bedre.
3. leg lidt med numrene. så de ikke bare kører rent henover hinanden. det er ikke nødvendigvis noget man _skal_ gøre, men det gør det lidt mere interessant at høre nummeret.
4. absolut en fin idé. numrene passer jo fortræffeligt sammen.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Den er bare fed
Det må jeg fanme sige dj xcite det er fanme en fed bootlej skal du sq have ros for.... MEGA NICE
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
- Site Admin
- Kontakt:
Damn dwr du er sku i det lune hjørne idag Hehe men tager din kritik til mig!
Men som jeg også skrev så synes jeg ikke de to numre går godt sammen ved ikke helt hvad det er!
Når men ud over dte så er det da nice nok lavet slet ingen kritik der!
Men som jeg også skrev så synes jeg ikke de to numre går godt sammen ved ikke helt hvad det er!
Når men ud over dte så er det da nice nok lavet slet ingen kritik der!
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
- Site Admin
- Kontakt:
Haha, ja;
Eller hvorfor de blev smidt ud af V.I.P området til Danish Deejay Awards, så svinene var tvunget til at gå rundt blandt os andre, fordi ingen gad at høre på dem...
Ang. din mash-up, som flere har været inde på, passer den ikke 100% sammen, men ellers lyder det meget godt.
Dog lidt mærkeligt med så langsomme vokaler: Nik & Jay - Pop Pop kører ca. 95 BPM, Toxic ligger altså på ca. 140 BPM
Eller hvorfor de blev smidt ud af V.I.P området til Danish Deejay Awards, så svinene var tvunget til at gå rundt blandt os andre, fordi ingen gad at høre på dem...
Ang. din mash-up, som flere har været inde på, passer den ikke 100% sammen, men ellers lyder det meget godt.
Dog lidt mærkeligt med så langsomme vokaler: Nik & Jay - Pop Pop kører ca. 95 BPM, Toxic ligger altså på ca. 140 BPM