IFPI sues 24 P2P users in Denmark

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
David
Indlæg: 614
Tilmeldt: 14 aug 2002, 11:34
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Jeg har ikke så meget forstand på det der, så spørger måske lidt dumt.

Men, mig og en ven sad og spillede over nettet på samme server i et eller andet spil, da ham der havde servern spurte om jeg sad og spillede 2 forskellige på den samme computer, altså alle dem der har det her fællesnet har den samme Ip, for andre som checker den. Du kan så købe fast ip, der er de her 2 forskellige.

http://www.arrownet.dk/ishoj/index.php? ... ces.fastip

Men somsagt har jeg ikke så meget forstand på det, så det er vel ingen sag at finde ud af hvem jeg er alligevel?
GamBi
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:19
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

host* jo * host

hosy * mac adresse * host
Slet mig
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Jeg tror SSL krypteret ftp trafik er rimeligt ok sikkert. (Gerne 100 mbit tak) Resten er vist rimeligt nemt at checke for en ISP, hvis de altså skal.

;)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Hvis irc-netværk skal være sikkert er der nogle krav:

SSL-Kryptering af forbindelsen
Blowfish-Kryptering af tekst
"Eget" netværk - dvs. ikke et netværk, der er hosted af EFnet, Linknet eller Quakenet-servere. (eller lign.)

Derudover, bør man nok også overveje en bnc plus server-understøttelse af ip-beskyttelse..

Derefter kan vi begynde at snakke om eventuelle sikkerhedshuller - men med ovenstående har du ihvert fald sikret dig mod alt hvad APG kan finde ud af og lidt til.

En anden sikkerhed:

HDD-Kryptering
Firewall
Gateway
(Peerguardian)
Aktiv overvågelse af IP-kontakter til computeren.
MD5 Password Shadowing


Selv bruger jeg alt det ovenstående - dog ikke til alt, men jeg bruger stort set det hele..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar