SØges desperat! Klip fra nyhederne/vejret i går den 23/6-04

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
poife
Indlæg: 153
Tilmeldt: 24 apr 2002, 18:27
Kontakt:

SØges desperat! Klip fra nyhederne/vejret i går den 23/6-04

Indlæg af poife »

Hej CA,

Jeg var åbenbart i Tv i går.

Jeg var ude at windsurfe på Amager Strand. Havde et grønligt sejl på.

I går eftermiddags/aftes var der en udsendelse/vejret der sluttede med at man så en surfer komme ræsende samt en kitesurfer.

Er der nogen der har set det og kan fortælle mig hvornår det var og på hvilken kanal, -EVT. med et link til videoklip på siden.

Håber i kan hjælpe.

Venlig hilsen
Poife
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

På nyhederne.tv2.dk har TV2 alle deres nyhedsudsendelser liggende som videoklip.
Har desværre ikke selv set indslaget så kan ikke oplyse dig om det ligger her, eller hvornår det er blevet sendt.. :)
Men forresten... TV2 har en søgefunktion til deres indslag, så der skulle da være en chance for at finde det..

Regards
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
poife
Indlæg: 153
Tilmeldt: 24 apr 2002, 18:27
Kontakt:

SØges desperat! Klip fra nyhederne/vejret i går den 23/6-04

Indlæg af poife »

Jeg har fundet ud af at det er på TVDanmark, i programmet 15 minutter.

Er der nogen der har optaget netop det og kan rippe det? -De har ikke nogen klip liggende på siden..øv øv

MVH
Poife
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Re: SØges desperat! Klip fra nyhederne/vejret i går den 23/6

Indlæg af falslev007 »

poife skrev:Jeg har fundet ud af at det er på TVDanmark, i programmet 15 minutter.

Er der nogen der har optaget netop det og kan rippe det? -De har ikke nogen klip liggende på siden..øv øv

MVH
Poife
Tror du skal være mere end almindelig heldig hvis der er noget der har rippet et nyhedsprogram fra TvDk
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Hehe Falslev

Anyho - Prøv at ringe til dem. Jeg har flere gange fået sendt klip fra DR + TV2. Jeg har sendt et tape og efter aftale fået de småklip spillet over. Ligger nogle år tilbage, men det er et forsøg værd... hvis klippet er noget værd

;)
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Jeg husker en gang ved Tv2 hvor vi skulle have bøllebob fordi vi skulle bruge det til en skolekomedie. Om det var fordi det var copyrighted ved jeg ikke, men der ville de i hvert fald ikk...
Billede
mikeman dk
Indlæg: 353
Tilmeldt: 06 maj 2002, 10:19
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

tvdk gider normalt ikke engang svare på en evt henvendelse på at få en kopi af et program
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Besvar