Sensation BLack Bustur!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Sensation BLack Bustur!!!

Indlæg af DjMail »

Hey!!!!!!!

www.trancetrips.dk arrangerer i år en bustur til Sensation Black i amsterdam ( www.id-t.com/sensation )

Line-up´en har store navne som:
Marcel Woods
Yoji Biomehanika
Dj Luna
Pavo
Darkraver
Dj Promo

Som i kan se af line-up´en, bliver det en rigtig hardstyle fest med masser af smæk på musikken! og 45.000 andre raver som fester igennem hele natten er med til at skabe en helt unik stemning, når Amsterdam Arena Stadium bliver lavet om til en kæmpe club.

Prisen for alt den herlighed er kun 950 kr.
For de 950 kr. får man bus turen der ned og hjem, entré billet dernede og ID-T´s officiel musik katalog

Hvis i har mere information kan i kontakte mig på msn eller druk@ferie.dk
ellers tjeck www.trancetrips.dk

Håber vi ses i Bussen!
JoGlo
Indlæg: 77
Tilmeldt: 28 okt 2002, 16:24
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af JoGlo »

Hip Hurra for det.. det gjorde de oxo sidste år.. og blev det til noget NÆH..

Hvor efter der så var store problemer med at få ens penge tilbage.. Næh du så vil jeg sq heller selv køre der ned end at tage sådan en changce igen
JoG|o
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Problemmet sidste år var at Kontakt personen hos ID-T lovede X antal Billetter, som han så ikk leverede, hvilket resulterede i at white måtte aflyses.
Black blev aflyst pga en masse folk som ikke betalte deres billetter.

Grunden til at det var svært at få pengene igen var at bus selskabet jo stadig skal have en form for kompensation, da de jo gik glip af 2 ture. Så derfor Rasmus fra Trancetrips ikke kunne betale alle pengenen tilbage med det samme. Men pengene blev betalt som rasmus tjente pengene ind igen.

Men altså billetter ligger hos mig nu, så de er her ihvertfald og turen bliver skam også til noget da jeg har betalt busserne.

Så den her gang er der ihvertfald ikk noget som går galt.
Der er dog endnu engang 6 som ikk har bebalt deres billetter, så rasmus må endnu engang betale tabter selv.

Men anyway, der har jo været en del succesfulde ture soden black go white aflysningerne, såsom Trance energy og Innercity
Besvar