Kanon site med anmeldelser af de nyeste releases!

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Def Jam

Kanon site med anmeldelser af de nyeste releases!

Indlæg af Def Jam »

Flere af jer kender den måske?

http://www.tunemag.dk

- Anmeldelser af de mest interessante CDM/CDS´er at finde her!
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Var det ikke dem der var her inde og brokke sig lidt? :D
Billede
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jo var det ikke det? Hvad var det nu han skrev vi var?!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Det var Drengerøve Jan Olsen så pissefint kaldte os :)

http://feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=5985
Billede
Def Jam

Indlæg af Def Jam »

Har læst mandens indlæg og konstateret at han er et fjols!
Ikke desto mindre er sitet ganske okay mht. reviews....

Skulle ikke undre mig om stodderen selv er involveret i en release-gruppe og ripper alle de promoer han får tilsendt, hahaha!!!!

Fedeste hilsener,
Def Jam
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Def Jam ja det er han sku nok! Men anyway Tune er sku cool nok han skal bare ikke komme og svine folk til og skære alle over en kam for det kan man ikke gøre!

Men som sagt jeg bruger tun en del til at finde det musik jeg vil ha!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Haude

Indlæg af Haude »

YaKuZa_MaB skrev: Men som sagt jeg bruger tun en del til at finde det musik jeg vil ha!
I vand eller olie? :grab:
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Vand self jeg skunne nødigt blive federe! :lol: bær over med mig Haude hehe
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Jeg synes ikke, at der er noget specielt over tunemag.

I de gamle dage, da dj+dance stadig var et månedsblad, der udkom engang om måneden med anmeldelser og spændende læsning var det godt, og jeg har med hjælp fra de anmeldelser været meget i Street Dance og bruge mine surt opsparede lommepenge.

Siden gik det galt med dj+dance. Noget internt som jeg ikke ved noget om betød, at bladet lukkede ned og relativt kort efter genopstod som tunemag. Her takkede Jan Olsen en masse sponsorer for at støtte op om det nye blad, som igen skulle komme månedsvis.

Det gjorde det også i starten, man alle anmeldelser af maxicdøer forsvandt, og de anmeldelser, der stadig befandt sig i bladet blev skåret ned til meget lidt.

Desuden er udgivelsesfrekvensen oppe i en 7-8 uger mellem hvert blad, når det udkommer, og hjemmesiden bliver ringe opdateret.

Alt det der gjorde dj+dance til noget særligt er nærmest droppet, og jeg har flere gange sendt forslag til Jan Olsen og Co for hverken at få respons eller se nogle af forslagene gennemført.

Tunemag er endt som et lalleblad og deres hjemmeside er ikke meget bedre. Hvad grunden til dette er kender jeg ikke, men jeg er skuffet, og jeg vil aldrig kalde Tunemag for et kanonsite med masser af anmeldelser.

Så hellere djz.dk, hvor der er flere anmeldelser og stadig spændende nyheder. At de samarbejder med andre musiksites synes jeg bare er et plus.

Hvorfor er det lige, at jeg har Def Jam mistænkt for at arbejde for/på tunemag

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Vil give 3dotz ret i at tune mag skal til at tage sig sammen. Da vi snakker om udgivelse frekvensen er den alt for dårligt. har en kammerat som skriver for tunemag og han er da også træt af den måde det køres på. men så vidt jeg er informeret så er de også igang med at fikse bladet op igen.

Men 3dotz vil dog aldrig sige at dj+dance var noget ved. fik det selv tilsendt, og hvis det ikk havde været pga. jeg fik det gratis så havde jeg da også droppet det.

Men hvis i mangler et ordentlig blad som minder lidt om tunemag, dj+dance osv. så få fat i mixmag
Bubbie
Indlæg: 1233
Tilmeldt: 08 jun 2003, 20:53

Indlæg af Bubbie »

3dotz skrev:Hvorfor er det lige, at jeg har Def Jam mistænkt for at arbejde for/på tunemag...
LoL.. Det var også det første jeg tænkte da jeg så indlægget..! :lol:
Besvar