????

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
mp3grl
Indlæg: 18
Tilmeldt: 09 jul 2004, 09:26
Kontakt:

????

Indlæg af mp3grl »

Hmm...leder vist efter den sang der...kan ikk husk hva den hedder, den der sang de spiller i starten med ham den skøre der...Maria! Den sang men i en anden version som de spiller meget på The Voice nogen der ved hva det er for en??? :?: :?: :?: 8O
mp3grl ;)
Brugeravatar
JayJay^^
Indlæg: 915
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:25
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Ved ikke hvilken version det er de spiller på The Voice, da der er 2 udgivelser ude af sangen.. en af O-zone og en af Haiducii, men titlen på sangen er ihvertfald Dragostea Din Tei.. :D

Fed overskrift btw :wink:
<---------------------------->
§1 I'm always right
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Der er mange versionener af sangen, fang mig på IRC og vi finder ud af noget ... :) nok nemmest søndag eller om natten da jeg arbejder eftermiddag/aften :/
Billede
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

du kan os skrive til mig, min lille skat
mp3grl
Indlæg: 18
Tilmeldt: 09 jul 2004, 09:26
Kontakt:

Indlæg af mp3grl »

JayJay^^ skrev:Ved ikke hvilken version det er de spiller på The Voice, da der er 2 udgivelser ude af sangen.. en af O-zone og en af Haiducii, men titlen på sangen er ihvertfald Dragostea Din Tei.. :D

Fed overskrift btw :wink:
Mange tak :P var jo første gang jeg postede noget så vidste ikk lige hva jeg skulle hehe ;)
mp3grl ;)
mp3grl
Indlæg: 18
Tilmeldt: 09 jul 2004, 09:26
Kontakt:

Indlæg af mp3grl »

Feffe skrev:du kan os skrive til mig, min lille skat
Shh kedelige...du svarer anyway ikk!
mp3grl ;)
Besvar