Så er den her T-Shirten alle burde købe!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

Feffe skrev:falslev:

Syns så abselut ikk christiania har noget med BZ'ere og autonome at gøre.

BZ'erne er en uddød race. De autonome er i mine øjne primitive mennesker som er mod verdensherredømmet og de store virksomheder. Deres formål er at komme af med USA osv.
Hmm tjaahh mener nu stadig de er Bz´ere.. Deres politiske holdning er meget ala de go´e gamle Bz´ere fra 70´erne.

Og det jeg egentlig mest har imod Christania er at de besatte stedet og kaldte det deres. Det syntes jeg er noget crap. Ud med dem ASAP
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Haude

Indlæg af Haude »

Hvis nogle kan skaffe shirten eller kender folkene bag er jeg meget interreseret i at hører fra dem. Vil give 500 for sådan en trøje...
Det skal ikke være dem hvor der står "Ryd Christiania" eller lign.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg er også interesseret i en trøje.

https://secure.vu.dk/webshop/vare.php?vid=237
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
reisdk
Indlæg: 21
Tilmeldt: 26 apr 2002, 00:40

Indlæg af reisdk »

det er sikkert meget sjovt osv, men går du med den t-shirt i københavn, er det direkte provokerende og vil helt sikkert tiltrække de forkerte typer, og man risikere at få tæsk. sådan er det desværre, at andre folk ikke kan respektere hinandens holdninger og skal skal de udtrykke deres meninger med vold.. det er bare lige et headsup til jer, at det nok ikke er særlig smart at gå med den på strøget f.eks. det er ikke fordi jeg selv syntes lortet skal blive, eller for den sags skyld ryddes, har egentlig ikke nogen holdning omkring det.. skriver dette primært for at hjælpe.
/reisdk
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

der sker ikk noget på strøget, men selvfølgelig skal man ikke flashe den på Christania eller omkring Ungdomshuset! Ligesom man ikke skal flashe en trøje hvor der står "I Hate Niggers" i Harlem
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

falslev007 skrev:der sker ikk noget på strøget, men selvfølgelig skal man ikke flashe den på Christania eller omkring Ungdomshuset! Ligesom man ikke skal flashe en trøje hvor der står "I Hate Niggers" i Harlem
JA! Det er også vildt meget det samme! :roll:
For the love of music!
garfield
Indlæg: 46
Tilmeldt: 02 mar 2003, 19:36
Geografisk sted: Nibe...(på sportspladsen) ;)

Indlæg af garfield »

ehm.. ja virkelig de 2 ting har bar så meget med hinanden a gøre... men den der ryd lortet trøje er jo direkte prvokerende.!
- you don't win silver, you loose gold -
FranSiS Q
Indlæg: 141
Tilmeldt: 16 maj 2002, 18:35
Geografisk sted: Under Isen...
Kontakt:

Indlæg af FranSiS Q »

Damn... Så er der dælme gået mega politik i den.. :roll:

Men igen tvivl om flere partier i folketinget gerne gik rundt i en sådan T-Shirt.. ;)
:wink: FranSiS's :wink:
ICQ: 119725228
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

garfield skrev:ehm.. ja virkelig de 2 ting har bar så meget med hinanden a gøre... men den der ryd lortet trøje er jo direkte prvokerende.!
Du har ret i at det er direkte provokerende, at de ikke gør noget ved det! :]
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
svensker
Indlæg: 9
Tilmeldt: 05 aug 2004, 15:12

Indlæg af svensker »

garfield skrev:ehm.. ja virkelig de 2 ting har bar så meget med hinanden a gøre... men den der ryd lortet trøje er jo direkte prvokerende.!
Hvis folk finder det provokerende, er de godt nok for nærtagende.. Det er ét bogstav, der er ændret.
Hvid jeg gik rundt med en tshirt, hvor der stod "Rid Barnet" i stedet for "Red Barnet" ville folk synes, at det var skide skægt, men så længe det har noget med Christiania at gøre, er det fy?
Hvis man ser sig omkring, ser man hundredevis af unger på 14-15 år rende rundt og whine om, at Christiania skal bevares, selvom de ikke kender det fjerneste til det. Men sådan er der jo så mange, der bare hopper på vognen, fordi de er ihh og åhh så anarkistiske *host*

Personligt synes jeg, at "Ryd Christiania" trøjen er en del federe, i og med at der er nogen, der har været lidt kreative og tør stille sig frem og være anderledes.

Om Christiania skal bevares eller jævnes med jorden vil jeg slet ikke komme ind på her.. ;)
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

svensker skrev:
garfield skrev:ehm.. ja virkelig de 2 ting har bar så meget med hinanden a gøre... men den der ryd lortet trøje er jo direkte prvokerende.!
Hvis folk finder det provokerende, er de godt nok for nærtagende.. Det er ét bogstav, der er ændret.
Hvid jeg gik rundt med en tshirt, hvor der stod "Rid Barnet" i stedet for "Red Barnet" ville folk synes, at det var skide skægt, men så længe det har noget med Christiania at gøre, er det fy?
Hvis man ser sig omkring, ser man hundredevis af unger på 14-15 år rende rundt og whine om, at Christiania skal bevares, selvom de ikke kender det fjerneste til det. Men sådan er der jo så mange, der bare hopper på vognen, fordi de er ihh og åhh så anarkistiske *host*

Personligt synes jeg, at "Ryd Christiania" trøjen er en del federe, i og med at der er nogen, der har været lidt kreative og tør stille sig frem og være anderledes.

Om Christiania skal bevares eller jævnes med jorden vil jeg slet ikke komme ind på her.. ;)
Godt være du lige skulle slå "anarkist" op...
- Darkheart -
We fools who love...
svensker
Indlæg: 9
Tilmeldt: 05 aug 2004, 15:12

Indlæg af svensker »

Jeg ved skam godt, hvad det betyder.
LecTer
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jul 2002, 16:13

Indlæg af LecTer »

hehe skal da helt sikkert have sådan en t-shirt. Og nej jeg er ikke fucking hellig. Jeg ryger faktisk fed sådan rimelig tit, men det er der folk går galt. Christiania != hash! Christiania = samfundssnyltere, der tror de skal have lov til at bo midt i københavn GRATIS, og uden at betale de skatter som alle andre gør. Så ud med de fuckin hippier! Fristad min røv - det er en lukket loge! :x
Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Darkheart skrev:Godt være du lige skulle slå "anarkist" op...
http://www.leksikon.org/art.php?n=69
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Øhm, tak nco? Mente bare at christianitter da ikke kan betegnes som værende anarkister... For nogle regler har de altså, og "bestemmer" således også over hinanden. Kommenterede ikke på, om ungerne var eller ikke var det, de er jo bare med på bølgen. Men måske vi bare går forbi hinanden her. Never mind... Det var ikke vigtigt, bare en lille bemærkning.
- Darkheart -
We fools who love...
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Stedet som sådan har jeg ikke noget imod..
... men synes de burde indordne sig under de samme regler og love som alle vi andre i landet!

Og den der indstilling med.. "Her vil jeg bo, så jeg besætter lortet.." den giver jeg ikke noget for.. Hvis vi alle bare kunne gøre sådan, så var der satme mange steder i landet hvor jeg ville barrikadere mig... :? :)

Og sidst men ikke mindst.. så synes jeg at det er rart at se at strisserne ENDELIG har nosser nok til at få ryddet PusherStreet... Det kan ikke være rigtigt at man i flere år, stiltiende har kigget på fra sidelinien, imens at adskillige kilo hash er blevet købt og solgt... :)

Og sangen....hmmm... ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes... Er nu ret sikker på at flere af de medvirkende nok har opholdt sig bare lidt for meget i førnævnte gade... :D


Bare min mening.. :)
Godnat..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar