Findes der et program at linke flyttede filer...?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ_EDDY
Indlæg: 43
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:47
Geografisk sted: Here, there and everywhere
Kontakt:

Findes der et program at linke flyttede filer...?

Indlæg af DJ_EDDY »

Er der nogle af jer der ved om der findes et program, der linker flyttede filer på harddisken?


Eksempel:

Jeg laver en playliste i WinAMP med sange liggende på drev E: - så flytter jeg dem til drev D:

For ikke at skulle lede efter hver enkelt sang igen, undrer jeg mig om der findes et program til at fixe playlisten igen.

Det kunne også være at man i et Office program have nogle tekstfiler, man blev nødt til at flytte et andet sted.

Jeg hørte at en dansker havde lavet et program som, efter hvad jeg forstod, kunne linke dem sammen igen, og som efter sigende er implementeret i den næste Windows Longhorn.

Jeg har prøvet at søge på Google, men ved ikke rigtigt hvilke ord jeg skal søge efter for at få det jeg har brug for.
GamBi
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:19
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Hvorfor ikke bare lave Drev navnet om ?
Slet mig
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

tsk gambi

utroligt folk altid skal komme med smarte bud.
CrazyBrain
Indlæg: 968
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:29
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Ved ikk om der findes en smart metode.. men da jeg flyttede mine, åbnede jeg playlisten i Editpad, og erstattede alle "e:\" med "f:\"..
(den ligger i winamps dir, og hedder winamp.m3u)
Billede
DJ_EDDY
Indlæg: 43
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:47
Geografisk sted: Here, there and everywhere
Kontakt:

Jeg har fundet et program

Indlæg af DJ_EDDY »

Det er godt nok kun til at editere m3u playlister, men anyways - her er linket:

http://www.download.com/3000-2141-10067723.html

Godt nok shareware, men det virker.
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

hvorfor ikke bare gøre som crazybrain siger... nok det letteste at gøre ;-)

kan dog godt tag et par få min hvis man nu har mange sange i ens playliste :-p men fuck det
Billede
DJ_EDDY
Indlæg: 43
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:47
Geografisk sted: Here, there and everywhere
Kontakt:

Indlæg af DJ_EDDY »

Det handler også om at man måske lægger filerne i forskellige mapper, så hvis man skal ind i Notepad og editere hver enkelt sti, så kommer det at tage 100 år og en sommer.

Men ligemeget jeg fandt som sagt programmet, som selv går ud på de forskellige drev for at lede efter filen. Når man lukker programmet, bliver man spurgt, om man vil gemme playlisten. Smart
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Hmmm. Nu er playlists ikke lige det der interesserer mig mest, men hvis den ligger i samme mappe som filerne, er det vel ligegyldigt hvilket drev den/de er på. Sådan er det i hvert fald hos mig.

Eneste tidspunkt det irriterer mig er når jeg har en "gammel" playlist til ipod, og jeg så har glemt at jeg har flyttet filerne :oops: (Men så.... f_ck det, værre er det heller ikke)
Besvar