DVD-shops på nettet?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

DVD-shops på nettet?

Indlæg af Darkheart »

Arg! Jeg kan ikke huske hvad den der fede side med dvd'er hedder... Med gratis levering. Nogen der kan nogle gode sider og vil dele adresser her? (og jaja, Google, I know - word of mouth er stadig den bedste reklame)

Edit: Sorry, nevermind, undskyld, har opsnuset den, www.dvdoo.dk...
- Darkheart -
We fools who love...
Caballo
Indlæg: 45
Tilmeldt: 25 apr 2003, 18:28
Geografisk sted: A place on earth
Kontakt:

Indlæg af Caballo »

Der er også http://www6.cd-wow.fm/ , hvis man vil have de nyeste dvdfilm, der er også gratis levering, og langt bedre priser. 8)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

www.play.com
www.dvdpriser.dk <-- butikkerne derinde kender du jo :)
www.cdwow.com
www.amazon.co.uk
www.mvc.co.uk/
www.sendit.com/ a.k.a blackstar
www.bensons-world.co.uk/
www.dvdstreet.co.uk
www.laserdisken.dk

Ellers er der nogle af dem jeg bruger her...

Ang. dvdoo, så har de ikke gratis levering. Det koster 19 kr. hvis man bestiller for under 500 kr. af gangen
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Ja, de havde vist engang. Men jeg plejer også at bruge Amazon, de er pænt gode. Endte også med at bruge dem denne gang, skulle bare have lidt småting. Købte det der fantastiske Keane album med, nu jeg var i gang :D
- Darkheart -
We fools who love...
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: DVD-shops på nettet?

Indlæg af nco »

Jeg bestilte fem film på DVDoo den for et par måneder siden. Med vilje bestilte jeg bl.a. to film som endnu ikke var udkommet på det tidspunkt, da man tidligere jo kun betalte porto engang pr. ordre og evt. film som blev sendt senere blev sendt gratis. Jeg har modtaget min ordre over tre gange og har betalt porto tre gange. Så går luften jo lige pludselig lidt af at handle hos dem. Kan det passe?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar