Er der nogle af jer der ved om der findes et program, der linker flyttede filer på harddisken?
Eksempel:
Jeg laver en playliste i WinAMP med sange liggende på drev E: - så flytter jeg dem til drev D:
For ikke at skulle lede efter hver enkelt sang igen, undrer jeg mig om der findes et program til at fixe playlisten igen.
Det kunne også være at man i et Office program have nogle tekstfiler, man blev nødt til at flytte et andet sted.
Jeg hørte at en dansker havde lavet et program som, efter hvad jeg forstod, kunne linke dem sammen igen, og som efter sigende er implementeret i den næste Windows Longhorn.
Jeg har prøvet at søge på Google, men ved ikke rigtigt hvilke ord jeg skal søge efter for at få det jeg har brug for.
Findes der et program at linke flyttede filer...?
Redaktør: Moderators
-
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
-
- Geografisk sted: Here, there and everywhere
- Kontakt:
Jeg har fundet et program
Det er godt nok kun til at editere m3u playlister, men anyways - her er linket:
http://www.download.com/3000-2141-10067723.html
Godt nok shareware, men det virker.
http://www.download.com/3000-2141-10067723.html
Godt nok shareware, men det virker.
-
-
- Geografisk sted: Here, there and everywhere
- Kontakt:
Det handler også om at man måske lægger filerne i forskellige mapper, så hvis man skal ind i Notepad og editere hver enkelt sti, så kommer det at tage 100 år og en sommer.
Men ligemeget jeg fandt som sagt programmet, som selv går ud på de forskellige drev for at lede efter filen. Når man lukker programmet, bliver man spurgt, om man vil gemme playlisten. Smart
Men ligemeget jeg fandt som sagt programmet, som selv går ud på de forskellige drev for at lede efter filen. Når man lukker programmet, bliver man spurgt, om man vil gemme playlisten. Smart
Hmmm. Nu er playlists ikke lige det der interesserer mig mest, men hvis den ligger i samme mappe som filerne, er det vel ligegyldigt hvilket drev den/de er på. Sådan er det i hvert fald hos mig.
Eneste tidspunkt det irriterer mig er når jeg har en "gammel" playlist til ipod, og jeg så har glemt at jeg har flyttet filerne (Men så.... f_ck det, værre er det heller ikke)
Eneste tidspunkt det irriterer mig er når jeg har en "gammel" playlist til ipod, og jeg så har glemt at jeg har flyttet filerne (Men så.... f_ck det, værre er det heller ikke)