Review af Doom 3

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Ruelokke
Indlæg: 135
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Review af Doom 3

Indlæg af Ruelokke »

Det var med stor spænding at jeg lånte dette spil af en kollega og fik det installeret på min maskine. Jeg havde mine bange anelser om at Doom 3 ville kneppe min computer. Men alle bange anelser blev manet i jorden da jeg først fik sat spillet op i en ordentlig opløsning og spillet kørte langt hurtigere end jeg havde regnet med.

Jeg må sige at spillet er langt mere creepy og detaljeret end jeg havde regnet med og det holder 100%. De grafiske detaljer er overvældende selv med et gammelt grafikkort som mit (Geforce Ti4200)

Så jeg regner da med at gå ud og investere i det inden længe.

Dog tror jeg at Half-Life 2 bliver et bedre spil
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er helt enig med dig.. det er satme fedt. Jeg kørte spillet i 1024*768 og det kørte helt uden problemer..

Det er ufatteligt detaljeret grafik og jeg fik et par gode chok... Lydsiden er også rimelig god.

Absolut en topkandidat til årets spil... venter ligeledes på Half-Life 2. De videoer jeg har set derfra ser meget lovende ud.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Gid jeg kunne tale med....

Men jeg har samme problem som fyren her http://www.forumplanet.com/planetdoom/t ... id=1450325 og jeg kan altså ikke løse det :s

Nogen der har idéer?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Desværre, jeg prøvede at tilføje den første linie han nævner da den slet ikke var i filen, de to andre liniers værdier var allerede 20 og 200 :(


Har lige opdaget at DOOM3 ligger det her i mit clipboard når den går ned...

file D:\spil\Doom 3\base\pak002.pk4/models/md5/heads/asian_young/marscity/marine2_sitting_1_3.md5anim, line 302: expected float value, found '('



EDIT....

Når jeg går til filen gennem Winrar (altså de filer som ligger i pak002.pk4) siger den at filen marine2_sitting_1_3.md5anim er ødelagt....... Nogle som kan hjælpe mig med den?


EDIT EDIT....

Problemknusning igang, men den finder stadig flere korrupte filer.... /models/md5/weapons/fists_view/fists.md5mesh


EDIT EDIT EDIT.....

DET VIRKER SQ!!!!! :lol: :lol: :lol:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Jetz
Indlæg: 106
Tilmeldt: 03 mar 2003, 12:57
Geografisk sted: i det mørke jylland
Kontakt:

Indlæg af Jetz »

har lige købt spillet og må siger at i starten var det meget fedt, men efter et stykke tid blev det kedlig, man skulle lave det samme om og om igen .. nå men så må man jo smide sig over mp, men heller ikke denne falder i min smag desværre. Håber der kommer nogle fede mods til det!
<center> wop wop </center>
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Der kommer en fed mod, som er en remake af 1'eren, har ikke lige link nu. Altså, ikke remake som 3'eren er, men helt ned til banerne, kopier :D Lyder faktisk ret godt. Tænkte også "og hva så" først, men efter lidt kig er jeg blevet overbebevist.
- Darkheart -
We fools who love...
Yew
Indlæg: 285
Tilmeldt: 23 apr 2002, 23:46
Geografisk sted: 3460
Kontakt:

Indlæg af Yew »

Det er sgu et fedt stemningsfyldt spil med fede detajler. MP er sgu for fedt, minder meget om Quake 3 med rocketjumps og strafejumps lol :D
Besvar