Poloer - update 28/9 - sendt !!!!!!!!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Hakilo
Indlæg: 108
Tilmeldt: 25 apr 2002, 12:03

poloer

Indlæg af Hakilo »

Så fik jeg den... men må indrømme jeg er skuffet :cry:

For det første synes jeg hørebøfferne sidder for højt oppe på brystet for det andet er skriften med CA for lille på ærmet efter min mening i hvert fald, men okay hver sin smag..

Har den først polo hvor der står Chart Attack på brystet og synes personligt den er af helt anden klasse..

men ellers fed polo :roll:
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

frække poloer... kan til dels give hakilo ret... Jeg er også mere til blære effekten ved at vise vores stroe Chart Attack meget stort
Tjilloh
Indlæg: 165
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:35

Indlæg af Tjilloh »

Ja enig enig!

Synes god hørebøfferne kunne være kastet længere ned på brystet de sidder ret højt oppe.. men det er ellers nogle lækre poloer...
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

UnitedPublic skrev:Så tror jeg lige vi skal have byttet Zlinky, jeg har nemlig fået en hvid i stedet for en sand.

Rimelig træls for jeg har en hvid i forvejen så jeg vil helst af med den her :( Nu håber jeg bare ikke det er de forkerte størrelser også.
UPS - jeg troede helt sikket at det var producenten som havde fucked i det, men jeg håber at I får byttet dem over - det gik lidt hurtigt da mig og kæresten pakkede dem.

Til Jer andre som piver - fuck Jer 8)
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Bykovsky skrev:
UnitedPublic skrev:Så tror jeg lige vi skal have byttet Zlinky, jeg har nemlig fået en hvid i stedet for en sand.

Rimelig træls for jeg har en hvid i forvejen så jeg vil helst af med den her :( Nu håber jeg bare ikke det er de forkerte størrelser også.
UPS - jeg troede helt sikket at det var producenten som havde fucked i det, men jeg håber at I får byttet dem over - det gik lidt hurtigt da mig og kæresten pakkede dem.

Til Jer andre som piver - fuck Jer 8)
Vi har lavet en deal, og vi skal begge ned på vores lokale postkontor i morgen TIDLIG! 8O

Ang design, jeg ville måske også mene at CHART ATTACK skulle være lidt mere synligt og stå på begge ærmer, men fuck det :D Brøndby fans køber jo også de nye trøjer selv om de bedre kan lide de ældre ikk'? Eller i hvert fald nogen af dem (man skal ikke skære alle over en kam, eller have smæk af brormand)
Billede
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg kan faktisk godt lide det nye design.

Det er mere klassisks og neutralt, man kan bruge denne polo til alt netop fordi det ikke springer lige i øjnene med Chart Attack - dog ved andre CA'er godt man er fra CA når de ser den ;)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Ja, det har du helt ret i Drud, eneste jeg ærger mig lidt over, er at jeg ikke har taget den i sort, da teksten er meget lidt synligt på en blå :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
petuNe
Indlæg: 245
Tilmeldt: 30 aug 2003, 02:14
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

Indlæg af petuNe »

Jeg er os klar på en =)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

draiN skrev:Jeg er os klar på en =)
Du er for sent ude. Læs tråden.

Jeg skal ned og hente min i dag på posthuset. Nu kan jeg ikke engang huske hvad farve som det er jeg har bestilt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hey..

Har også fået en seddel i postkassen om at den ligger på posthuset til mig.. :)
Så skal lige ned og hente den i dag, så jeg kan få den med til Hovedstaden... :)

Regards - og vi ses i morgen!
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

draiN skrev:Jeg er os klar på en =)
-LunaPark- skrev:Hej.

Er det for sent med et par poloer til mig :oops:
Jeg gider ikke engang og kommentere det.....


Ang. designet så er det mere stilet end tidligere. De sidste poloer var alt for overklistret med logoer og nicknames osv. Personligt synes jeg at de nye er laaaang mere cool og ha' på i byen 8)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så fik jeg også hentet min på posthuset. Har fået en sort i medium. Men er den ikke meget stor i størrelsen af en medium at være? Jeg skulle da vist have haft en small i stedet. Ellers fedt nok design. Men jeg tager nu nok min gamle CA-trøje på i morgen, da den har en lidt mere passende størrelse.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

nco skrev:Så fik jeg også hentet min på posthuset. Har fået en sort i medium. Men er den ikke meget stor i størrelsen af en medium at være? Jeg skulle da vist have haft en small i stedet. Ellers fedt nok design. Men jeg tager nu nok min gamle CA-trøje på i morgen, da den har en lidt mere passende størrelse.
spis en gullerød og voks lidt..

jeg tar min gamle polo med nickname på, så alle kan se hvem den berømte og frække øl feffe er :)
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

nco skrev:Så fik jeg også hentet min på posthuset. Har fået en sort i medium. Men er den ikke meget stor i størrelsen af en medium at være? Jeg skulle da vist have haft en small i stedet. Ellers fedt nok design. Men jeg tager nu nok min gamle CA-trøje på i morgen, da den har en lidt mere passende størrelse.
Den er en 'Feffe' medium - put den i tørretumbleren, så 'krymber' den en del :wink:
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Bykovsky skrev:Den er en 'Feffe' medium - put den i tørretumbleren, så 'krymber' den en del
Det er da et forsøg værd :)

Nå drenge.. Vi snes i morgen til en habil brandert og en masse god musik.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

gør vi da ! ;-)
Billede
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

er det en kjole man har fået her? Strl. medium!.. hehe..
ej skal bare vaskes og så tørretombles.. så er den der vel :)


men jeg vil crashe i seng.. ses imorn party ppl! :D
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Weee jeg får min polo i eftermiddag nice! og knægte vi ses i aften! i må hygge jer mig og feffe kommer væltene !
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hmm, jeg har fået en Large og det er da hvad jeg synes svarer til en Large. Det må være jer der er nogle små skravl drenge... Spis lidt mere og pump noget mere jern ;)

Den er for lækker hvad design angår. Den kommer helt sikkert med til Kbh i aften :D
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar