The Villiage

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

The Villiage

Indlæg af DjMail »

Smuttede en tur forbi bio city igår og så The Villiage.

Var forberedt på en stor filmoplevelse, er jo trodsalt M. Night Shyamalan som stod bag.
For dem som ikk kender manden har han været med på film som:

Stuart Little
Unbreakable
Signs
The Sixth Sense

Så der var store forventninger til Hr. Shyamalen, og lad mig sige allerede nu, han skuffede ikke. Selvom han har lavet bedre arbejde synes jeg stadig at the villiage er de 70 kr værd en bio billet koster.
Synes efterårs stemningen bliver fanget udtrolig godt, og det gør filmen til en utrolig flot ud over en god handling.


Sad lige og læste lidt på imdb inden jeg så den, og må sige at jeg ikk er enig med folks mening derinde. så vidt jeg huske rligger den på 6.4 ud af 10. men vil gi den ca. 7.5 for den fortjener at ligge et stykke over middel.
Men når det er sagt. det er ikk den dybe tallerken han har opfundet her.
Men hvornår kommer 2´eren ???

Og se er hjemmesiden faktisk også et besøg værd. dejligt arbejde, fanger filmens stemning meget godt
http://thevillage.movies.go.com/

Men altså :4af5 er min dom!

EDIT BY FEFFE, DA VI BRUGER FÆLLES RATING SYSTEM SOM STÅR I REGLERNE!!
igloen
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30 apr 2002, 13:33
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

Hmmm... Jeg blev godt nok lidt skuffet da jeg så den... Mine forventninger til filmen, var at den skulle være den onde gyser film og hvad sker der så...!? Fik ikke et chok i hele filmen, så jeg blev godt nok lidt skuffet... Men det er ikke fordi historien er dårlig eller noget, men efter man har set alle de trailer til filmen, var jeg virklig forberedt på gys af særklasse... Så min vudering er, at trailerne til filmen har gjort at man blev skuffet af filmen, men trods alt en god historie i filmen... :3af5

EDIT BY FEFFE, DA VI BRUGER FÆLLES RATING SYSTEM SOM STÅR I REGLERNE!!
...::// Team AuG \\::...
Billede
Pilskadden Aka. 80er
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2002, 14:21
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Ja helt enig ang. trailer !!!

:3af5 Guldbananer herfra !
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ja traileren kan godt være lidt misvisende. men hvis man kender lidt til Shyamalan ville man vide at det ikke var gyser han laver.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Min kæreste blev skuffet fordi hun havde regnet med en gyserfilm, og det ikke var det. Jeg blev positivt overrasket fordi jeg troede det var en gyser, og det var det ikke. Hader gys :)

Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
acker
Chart Attack VIP
Indlæg: 125
Tilmeldt: 23 apr 2002, 23:32
Geografisk sted: Nordsjælland

traileren er fuldstændig

Indlæg af acker »

traileren er fuldstændig forkert sat op i forhold til selve filmen men hel klart en cool film. Speciliet efter jeg har tykket lidt på filmen synes jeg den bliver bedre og bedre. Men ens forventninger rammer den hvert fald ikke....

Acker
Acker
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nej ingen tvivl om, at de spiller på det skal være en gyser. Det er det ikke. Men det er en god thriller eller hvad man kalder den genre.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

nco skrev:Min kæreste blev skuffet fordi hun havde regnet med en gyserfilm, og det ikke var det. Jeg blev positivt overrasket fordi jeg troede det var en gyser, og det var det ikke. Hader gys :)

Billede
Har vi samme kæreste ????

Har det på samme måde, da jeg så den med kæresten, hun blev vildt skuffet, mens jeg synes at det var cool fordi filmen bare tog en helt anden drejning end man lige havde forventet 8)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Bykovsky skrev:Har vi samme kæreste ????
Det tvivler jeg på. Men lad os blot bytte billeder ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Med eller uden tøj på :?
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Uden.. ;)

Ej, jeg ved faktisk godt hvem din kæreste er. Willies kæreste søs right?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

8)
Besvar