www.allofmp3.com

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Silvertøzen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 31 jul 2002, 14:47

www.allofmp3.com

Indlæg af Silvertøzen »

hej alle

Er der nogle der kender denne side www.allofmp3.com , super billig musik i 320kbs, og de har virkelig meget, er den lovlig?????

knus silvertøzen
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Antipiratgruppen har netop været fremme i nyhederne og fordømme siden, men dog uden at kunne henvise til nogen specifikke regler eller fremføre bevis for hvad de sagde.

Siden virker meget gennemført så jeg tror de kan få deres bøvl med at bevise den ikke er lovlig.

Jev ville ikke blinke et sekund før jeg handlede der.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Alfred
Indlæg: 7
Tilmeldt: 18 sep 2004, 21:19

Indlæg af Alfred »

Kanon site. Har fået fyldt min 80'er vinyl samling sammen i hq mp3'er. De har et genialt koncept, men..............

Da jeg startede brugte jeg PayPal - den mulighed har ikke været tilgængelig i lang tid. Nu må det være Visa, og det er jeg så til gengæld ikke så glad for.

Puha - jeg kryber nok til korset på et tidspunkt :)

Langt det meste musik de har kan du encode i den kvalitet du ønsker. Det sker realtime, og den bliver puttet i en download kø, hvis du bruger deres explorer.

Det er sådan online musik køb skal være.... Måske er juraen lidt lurvet, og kunstnerne får ikke nok ud af det, men efter jeg har set fordelingen af pengene fra Itunes er russerne næsten gavmilde mod kunstnerne. Nej det er løgn, men den måde selskaberne behandler Itunes på er svinagtig og så kan man ligeså godt smide pengene til rusland.

Allofmp3 er et supersted. Det eneste de mangler er maxier - Helt lovligt, hmmmmmmmmmmm. Helt ulovligt, næppe. Men langt bedre end de andre russiske paysites.

:)
Disease-
Indlæg: 90
Tilmeldt: 26 apr 2002, 17:56

Indlæg af Disease- »

UnitedPublic skrev: Siden virker meget gennemført så jeg tror de kan få deres bøvl med at bevise den ikke er lovlig.
Hvis APG repræsenterer rettighedshaverne for musikken der bliver solgt på websitet, og de rettighedshavere ikke får penge fra sitet eller har givet deres tilladelse til musikken bliver solgt er det vel ulovligt?
Det burde ikke være så svært for APG at bevise, men hvis det skal for en russisk domstol kan det selvfølgelig godt ske det ændrer på tingene.

Jeg ville dog heller ikke have nogle skrubler ved at handle der.
-Disease-
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Disease- skrev: Det burde ikke være så svært for APG at bevise, men hvis det skal for en russisk domstol kan det selvfølgelig godt ske det ændrer på tingene.
Jeg tænkte netop helt rigtigt på at det jo formentlig skulle for en rusisk domstol og jeg siger bare held og lykke til APG.

Jeg tror ikke man knalder sådan en hjemmeside op med kæmpe database og visa/mastercard etc. hvis ikke man har lovhjemmel for det i sit hjemland, der ligger jo lidt af en investering i det.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Alfred
Indlæg: 7
Tilmeldt: 18 sep 2004, 21:19

Indlæg af Alfred »

Det er ROMS, der giver tilladelse til at lægge musikken ud. http://www.roms.ru/ http://www.roms.ru/romseng/index.html -Så i den forstand er det ok :)

(APG, IFPI osv har intet at gøre der)
Besvar