Hvad er der blevet af Hampenberg & Barcode Brothers

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

CapsiZer
Indlæg: 318
Tilmeldt: 17 mar 2004, 07:42

Hvad er der blevet af Hampenberg & Barcode Brothers

Indlæg af CapsiZer »

Hvad er der blevet af Hampenberg & Barcode Brothers?

nogen der ved hvad der er blevet af de 2 bands :?:
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

hampenberg valgte at gå hver til sit og Barcode brohters valgte det samme
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Jep også hvad jeg har hørt... Så det passer jo nok :)
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

det er bare trist :\
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

well da dejligt at de har så store nosser at de vil tage et ansvar og hjælpe os af med deres simple dance musik :)

Sorry mr. klovn hehe
petuNe
Indlæg: 245
Tilmeldt: 30 aug 2003, 02:14
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

Indlæg af petuNe »

De har stoppet deres karriere så vidt jeg ved...
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

DjMail skrev:well da dejligt at de har så store nosser at de vil tage et ansvar og hjælpe os af med deres simple dance musik :)
Hørt! :)
Sku heller ikke lige my cup of coffee, men de har da lavet et par meget catchy numre...

HARDSTYLE FOR EVIGT :twisted:
Ruelokke
Indlæg: 135
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Hmm jeg synes sgu at flere at deres numre var ok. Hører stadig dooh dooh engang imellem :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Har nu ikke savnet de har været væk. Men er med til BB en Hampenberg. Det var ikke Einstein der skrev deres ting ihvertfald... :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
tykke
Indlæg: 366
Tilmeldt: 08 aug 2003, 21:05

Indlæg af tykke »

Jeg kan huske at barcode brothers spillede deres sidste koncert inden de stoppede til beach party i grenaa forrige år... Men når vi nu er igang hvad er der så sket med das saint? var den sidste sang han lavede ikke silence before storm?
tykke
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

tjeck cs-jays hjemmeside, har er jo mere eller mindre das saint. så vidt jeg har forstået er der vist planer om at der skal komme noget nyt med nogle "ældre" dk dance acts. men ved ikk om det er das saint
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

tykke skrev:Jeg kan huske at barcode brothers spillede deres sidste koncert inden de stoppede til beach party i grenaa forrige år... Men når vi nu er igang hvad er der så sket med das saint? var den sidste sang han lavede ikke silence before storm?
Han stoppede (eller de?) jo da pladeselskabet gik neden om (Scoop?). Det var vist meningen han skulle genopstå som et eller andet, men kun som "DS" pga. noget copyright, eller et eller andet? Kan sgu ikke huske det, men det har i alt fald noget at gøre med pladeselskabet, i sin tid også :wink:
- Darkheart -
We fools who love...
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Ja det var nu en trist dag for dansk dance musik den dag scoop-records gik ned, men det rendte jo bare ikke rundt... Så er det jo godt det ikke lige var min smag hehe
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

DjMail skrev:Sorry mr. klovn hehe
:P
NeSiA skrev:Ja det var nu en trist dag for dansk dance musik den dag scoop-records gik ned, men det rendte jo bare ikke rundt... Så er det jo godt det ikke lige var min smag hehe
Mindes nu det var pga. de blev sagsøgt af DJ Freedom, det gik ned.. og de ikke ku betale det :S
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Da Clown skrev: Mindes nu det var pga. de blev sagsøgt af DJ Freedom, det gik ned.. og de ikke ku betale det :S
Tror jeg du har helt ret i, det jeg mente bare at det var på grund af penge de gik ned :)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

der var også mange som fik svinet i klemme i postkassen, pga nogle kontrakter som bandt dem til scoop med deres irl navn og ikk deres kunstner navn. men ved ikk om det er grunden til at der er så mange der er bukket under. men ved da at cs-jay vist nok havde lidt problemmer. men ikk noget jeg er 100% på :)
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

DJ Freedom..TSK :evil:
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

You got to hang on..

Hvad blev der så af Freedom?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Han blev knaldet af copyright politiet for at stjæle og ødelægge Jesper Lundgaards sang... :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
123123
Chart Attack VIP
Indlæg: 48
Tilmeldt: 05 okt 2003, 16:22

Indlæg af 123123 »

Ingen af de ovennævnte har noget med Scoop at gøre
- Ja lige pånær Freedom som stadig lever i bedste velgående.
("Hang On"-reissue i 2002, og sikkert en masse bootlegs og mixes indenfor kort tid - så har jeg ikke sagt for meget ;)
- Desuden har han intet med Scoop's konkurs at gøre.. Han ville bare gerne have penge og rettigheder til sit eget materiale, og altså ikke fri entré på diskotek IN, som de tilbød visse andre :S

Hampenberg sluttede lidt brat da Morten Hampenberg røg i kassen for at pushe dansemedicin..
Mit umiddelbare gæt på BB-sagan, ville være at de blev trætte af den stil som de blev kendt for - hvilket også afspejler sig i stilen på deres sidste releases.

Alle ovennævnte producerer dog stadig under andre navne :)
Besvar