Scooter - One (always hardcore)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Scooter - One (always hardcore)

Indlæg af 3dotz »

Indrømmet...Jeg er Scooter maniac, så dette er måske ikke den mest objektive bedømmelse nogensinde i review, men det må man jo tage med.

Men nummeret One (always hardcore) var fedt på Mind the gap cd'en, men som cdmaxi er den endnu federe. HP Baxxter fyrer den som sædvanlig af, og omkvædet kan selv den mest stive sønderjyde synge med på.

Det fedeste ved cdm udgaven er, at den kombinerer et af mine absolutte favoritdance acts Cappella. Må indrømme at jeg har glemt navnet på det Cappella nummer, der samples fra i One (Always hardcore) men det kunne sagtens være U & Me.

En af Scooters absolutte forcer er, at der er så stor forskel på cdmaxierne og albumversionerne, at man nærmest tvinges til at købe begge dele eller eventuelt bare nøjedes med maxisinglerne, som tit indeholder bonusnumre, som ikke er med på deres albums.

De fleste husker nok også, hvordan Scooter samplede LA Style's James Brown is dead med Call me Manana.

Imponerende hvordan de tyske technoguder kan lave så fede numre og andre gange det rene lort.

Jeg giver dog alligevel One (always hardcore)
:4af5

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

SOm vores kære 3dotz selv skriver er han ultra scooter maniac! og det kan man vidst også kun sige om mig! jeg elsker dem og har nærten alt deres musik originalt! har dog ikke lige fået anskaffet mig den omtalte maxi endnu men den skal jeg da helt sikkert også ha fat i!

Når men min mening og Mind the cap er bare at det sparker røv! de har taget nye ting med på mind the cap og har også bibeholdt den gode gamle kick azz scooter sound som de er så kendte for!

Kan kun ved stemme mig de 4 stjerner som ... har givet dem!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Pilskadden Aka. 80er
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2002, 14:21
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Stacccato - Always Hardcore.....lyt lige den her engang og tænkt over om scooters version EgeNtLIG er fed ?!?!

Synes ikke meget om Scooter's version da Stacccato efter min mening har gjort det meget meget bedre !
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Tjah jeg er ikke normalt særlig vild med scooter, men synes ret godt om dette nummer, hvis Baxxster kunne holde kæft ville den være rigtig fed er jeg faktisk overbevist om.

Findes der ikke et "original non-vocal mix"?
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Club Mixne plejer normalt ikke at have ham Baxxter fyren på :) (Går ud fra, at det er MC'en.. :D)
BØH
Besvar