DJ-Tools og Samples
Redaktør: Moderators
DJ-Tools og Samples
Hey hey!
Jeg er endnu ikke den vilde haj til cue osv. og kunne godt tænke mig og høre om man kunne finde samples på sider på nettet fra kendte sange som man evt kunne lege lidt med?
Jeg er endnu ikke den vilde haj til cue osv. og kunne godt tænke mig og høre om man kunne finde samples på sider på nettet fra kendte sange som man evt kunne lege lidt med?
Senest rettet af Zster 27 dec 2004, 19:41, rettet i alt 1 gang.
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
-
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Det er skuffende når man overgiver sig til damerne.. Men så er det godt at jeg ALTID har en undskyldning for at lukke mig inde bag mine hørebøffer, skærmen og Acid..
Det skal lige siges at ingen damer endnu har forbudt mig at sidde og følge min passion. Og det skal de heller ikke.
Musik is MY Way of Living!
og lige en ting til Zster: Google er din ven
Det skal lige siges at ingen damer endnu har forbudt mig at sidde og følge min passion. Og det skal de heller ikke.
Musik is MY Way of Living!
og lige en ting til Zster: Google er din ven
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
-
- Bæver Bekæmper
Synes ikke du skal skjule det.. Jeg er altid ærlig og siger at jeg vil lave musik, og det får jeg også lov til. Damerne ville heller ikke få noget ud af at forbyde mig at lave musik. For det gør jeg præcis som det passer mig. Musik er min passion, og lever for musikken. Det kan de ikke tage fra mig.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Hvad for nogle mix har du lavet???odder skrev:Synes ikke du skal skjule det.. Jeg er altid ærlig og siger at jeg vil lave musik, og det får jeg også lov til. Damerne ville heller ikke få noget ud af at forbyde mig at lave musik. For det gør jeg præcis som det passer mig. Musik er min passion, og lever for musikken. Det kan de ikke tage fra mig.
the sound won't listen!
-
- Bæver Bekæmper
mit er ikke online endnu.. Men der kommer snart et nummer eller to, som jeg har lavet.. Mangler næsten kun at finpudse det og så bliver det smidt herind. Jeg har haft travlt, så min udvikling af musik har været sat i standby.. Men der er noget på vej - I promise.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
- Bæver Bekæmper
Jeg laver trance.. Jeg regner med at smide det op her i løbet af i aften eller i morgen. Men jeg er helt klart frisk på at lave et mix på et tidspunkt goafreak
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game