DJ-Tools og Samples

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

DJ-Tools og Samples

Indlæg af Zster »

Hey hey!

Jeg er endnu ikke den vilde haj til cue osv. og kunne godt tænke mig og høre om man kunne finde samples på sider på nettet fra kendte sange som man evt kunne lege lidt med?
Senest rettet af Zster 27 dec 2004, 19:41, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Dj Stef

Indlæg af Dj Stef »

Du ka finde masser af samples på dine gamle cd'er og rippe dem! Du får en del mere charme i dit mix eller hva du nu vil lave hvis du kommer med lidt originale samples selvom alle vel efterhånden er blevet gennemhamret i diverse mix... good luck!
Billede
dj-da-force

Indlæg af dj-da-force »

Dj Stef... er du stadig her inde..... hehe... men lad os snart finde ud af noget... hygge....
marsdk
MegaMixers.com
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Hold da op .. både Stef og DaForce på en gang .. bunkepul :)
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ja, det er længe siden man har set noget til dem begge :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

er Steff stoppet med at lave mix? Hørte kun et mix med ham, og det var genialt. Det var vidst Steff Mix 20 eller sådan noget... En masse hardstyle :D Det er godt.
BØH
dj-da-force

Indlæg af dj-da-force »

HEHE.. Stef har fået dame på, så han er meget fokuseret på hende end musik.. det er meget træls da han har talent... vi lavede også musik sammen, og nu er han også færdig med det og kun mig som bliver ved.. hehe
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det er skuffende når man overgiver sig til damerne.. Men så er det godt at jeg ALTID har en undskyldning for at lukke mig inde bag mine hørebøffer, skærmen og Acid.. :)
Det skal lige siges at ingen damer endnu har forbudt mig at sidde og følge min passion. Og det skal de heller ikke.
Musik is MY Way of Living!

og lige en ting til Zster: Google er din ven
dj-da-force

Indlæg af dj-da-force »

hvis min dame spørger om vi skal noget i aften siger jeg tit at jeg har nogle meget vigtige ting at ordne.. Så tager jeg hjem og laver musik i stedet.. hehe
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Synes ikke du skal skjule det.. Jeg er altid ærlig og siger at jeg vil lave musik, og det får jeg også lov til. Damerne ville heller ikke få noget ud af at forbyde mig at lave musik. For det gør jeg præcis som det passer mig. Musik er min passion, og lever for musikken. Det kan de ikke tage fra mig.
dj-da-force

Indlæg af dj-da-force »

Nej men så tit som jeg laver musik, er ret vildt.. Hun ville blive skør hvis hun hviste hvor meget tid jeg bruger på musik og ikke hende.. hehe
Dj Stef

Indlæg af Dj Stef »

da force din gamle neger! jeg laver da stadig musik... har en masse nyt du ska høre igennem for mig! Men nej jeg mixer ik mere...

- Mars: jeg er altid klar på en gang bunke-pul!
Billede
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

odder skrev:Synes ikke du skal skjule det.. Jeg er altid ærlig og siger at jeg vil lave musik, og det får jeg også lov til. Damerne ville heller ikke få noget ud af at forbyde mig at lave musik. For det gør jeg præcis som det passer mig. Musik er min passion, og lever for musikken. Det kan de ikke tage fra mig.
Hvad for nogle mix har du lavet???
the sound won't listen!
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

mit er ikke online endnu.. :) Men der kommer snart et nummer eller to, som jeg har lavet.. Mangler næsten kun at finpudse det og så bliver det smidt herind. Jeg har haft travlt, så min udvikling af musik har været sat i standby.. Men der er noget på vej - I promise.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hvilken genre så? Kan være vi kan hjælpes ad hvis det er :D
BØH
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg laver trance.. Jeg regner med at smide det op her i løbet af i aften eller i morgen. Men jeg er helt klart frisk på at lave et mix på et tidspunkt goafreak :)
Besvar