Pusher II

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Pusher II

Indlæg af LeG0lAsDK »

Trailer: http://www.pusher.nu/pusher2trailer-hi.wmv

Frank du skylder mig penge
Hvis man lavede en opgørelse over mulige sætninger som man kan huske fra Dansk film, så vil de fleste kunne nikke genkendende til ovenstående sætning, fra Pusher. Denne kultfilm fik revet små 250.000 i biograferne, inklusiv undertegnede. Allerede i 1'eren så vi at Tonny (mads Mikkelsen) var en idiot og han just ikke var en af de skrapste dyr i skoven, med fatale resultater som udspillede sig på Vesterbro. I mellem den første film fra 1996 også til idag 2004, er det lige pludseligt blevet enormt trendy at bo på Vesterbro, så hele den jyske armé er flyttet ind med deres vaner og ditto ligusterhækstendenser, med det resultat at man skal være heldigt for at opleve bare en enkelt småkrimminel.

Derfor kan handlingen kun foregå i 2'eren ude på lorte øen, amarger. (altså indtil at jyderne også opdager denne perle ;) ) Som beskrevet tidligere så er Tonny en idiot og selvom han prøver at indvinde respekt ved den tatovering i nakken, så er resultatet fatalt. Selve historien starter med en dialog mellem den gamle (spillet af en velspillet Leif Sylvester Petersen) og Tonny. Det er lidt unormalt, men en uhyre effektivt mulighed for en forståelse af filmen. Hele historien er bygget op om far-søn forholdet, men hvilken film :). Endelig har vi efter et efterår med 17 danske film primiere fået en film som går sin egne veje og castet egne virkelighedstro skuespillere (mange af de mindre roller, er givet til folk indenfor miljøet) også blendet sammen i en blanding som viser alt andet en blot den sødsuppeslutning som de danske film har fået for vane at ende med.
Vi er inde i et miljø som er så stupidt og ukendt for de fleste at det både forarver og betager når vi ser en glatbaberet stripper til en familiefødselsdag i filmen. Jeg tror grunden til at mange CA-brugere vil finde filmen attraktiv, er dels at det er ualmindelig god film, men samtidigt så er det ukendte miljø som betager os. For at runde mit review af, Filmen er lavet med så dynamisk og kompromisløst talent, at man på én gang deprimeret og medrevet bøjer sig i betuttet beundring.

:5af5 [/i]
wlt
Indlæg: 390
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:20
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Jeg var den - 25/12 inde og se den...

Afgjort en fed film, husk at se 1'eren først : )
Jeg vil dog sige, de ikke skal lave en Pusher 3.. - Det ville ødelægge dens titel.
Hard kriminalitets film - Da det hovedpointen i filmen handler om stoffer.
Ungdoms film - Da Tonny ikke kan få sin pik op at stå...
Mekaniker film - Da de stjæler biler fra bmw
Ja også familien danmark, som skal fortælle deres små sønder, at sådan noget, må de aldrig lave :twisted:

Og fordi min kæreste ikke faldt i søvn denne gang :lol:

:5af5
the sound won't listen!
GamBi
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:19
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Ja nemlig ja!!

Klart en fed nok ;)
Slet mig
Daffy^
Indlæg: 351
Tilmeldt: 15 jan 2003, 19:25
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

wlt skrev:Jeg var den - 25/12 inde og se den...

Afgjort en fed film, husk at se 1'eren først : )
Jeg vil dog sige, de ikke skal lave en Pusher 3.. - Det ville ødelægge dens titel.
*KLIP*
Nu er det jo så allerede offentliggjort at Pusher III får premiere til sommer, denne gang er det så hut jeg visker Zlatko Buric's figur man følger...
Daffy
wlt
Indlæg: 390
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:20
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Daffy^ skrev:
wlt skrev:Jeg var den - 25/12 inde og se den...

Afgjort en fed film, husk at se 1'eren først : )
Jeg vil dog sige, de ikke skal lave en Pusher 3.. - Det ville ødelægge dens titel.
*KLIP*
Nu er det jo så allerede offentliggjort at Pusher III får premiere til sommer, denne gang er det så hut jeg visker Zlatko Buric's figur man følger...
Yes.. Det er muligt, men det vil ødelægge dens titel :roll:
the sound won't listen!
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Nu havde jeg jo helt glemt at skrive i det her topic, men:
:5af5

And that's for sure!
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

den ser sq fed ud... har ik set 1'eren heller... jeg troede Mads Mikkelsens rolle blev tævet ihjel af Kim Bodnias rolle eller sådan noget?
For the love of music!
Haldrup
Indlæg: 114
Tilmeldt: 07 jun 2004, 14:02
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af Haldrup »

Det er rigtigt at mads mikkelsen blev tæsket af kim bodnia i 1'eren men ikke så han døede af det;)

Har ikke set 2'eren endnu men jeg regner da med jeg skal ind og se den engang..
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
Van Zant
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28 apr 2002, 12:39

Pusher II

Indlæg af Van Zant »

Pusher II

Synes godt om den... Der er mere "morale" og historie i den, og viser vist udemærket hvilke slags miljøér der også findes i dagens DK...
Regards..

Billede

| Before known as DuMonde |
Besvar