Pizzaria i Aalborg: Big Bite

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Pizzaria i Aalborg: Big Bite

Indlæg af odder »

Jeg fik en vildt stenet idé.. Og det er at jeg ville til at lave reviews på pizzariaer (dog i Aalborg), men kunne jo være at nogen så lavede det for andre dele af landet :D

Mit første offer er Big Bite, hvor QrazyLeg og jeg i dag bestilte en Texas + Chili + Hvidløg + rød peber, som vi synes kunne være rigtig god.
En Texas har følgende fyld:
tomat, ost, oregano, kebab, pepperoni, champignon, bacon og løg.

Pizzariaerne har normalt en time til at bringe pizzaen ud, og Big Bite forbavsede mig ved at komme allerede efter en halv time.

Fyldet var der bestemt heller ikke sparet på. Rigeligt af alt, men alligevel ikke for meget af det gode.
Et minus er dog, at de bruger dåsechampignon i stedet for friske. Dette skader smagen af dem, og man har mest lyst til at pille dem af.
Ud over dette er pizzaen særdeles velsmagende. Ikke for tør, men bestemt heller ikke snasket ind i fedt.

Det er ikke muligt at lave afstemning i dette indlæg, da jeg er overbevist om, at der ikke er sååå mange fra Aalborg herinde. Men de, som er her skal i hvert fald have muligheden for at læse om de forskellige pizzariaer :D

Håber folk kan lide mit meget anderledes indlæg.. For der kommer flere af dem :D Listen over pizzariaer i Aalborg, som skal have et review er lang :D
Brugeravatar
JayJay^^
Indlæg: 915
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:25
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Meget underligt indlæg.. men kan da lige give min mening om et, ligger godt nok ikke i Aalborg, men i Nørresundby!!

TIP TOP pizza, har ikke fået derfra i flere år (så kan være de er blevet dårlige), men husker stadig smagen af deres deep pan pizzaer som var det i går, bunden har den helt perfekte konsistens, og dejlig meget fyld på.. mmmmm .. Overvejer stadig HVERGANG jeg er i Aalborg om jeg lige skal smutte derind og få en med hjem, men der er så langt hjem, så den er nok kedelig inden jeg er hjemme!!

:5af5
ville gerne gi' det 6 af 5 men det kan jeg ik !! :S
<---------------------------->
§1 I'm always right
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

Jeg kan da lige supplere med en ligegyldig information:
Der ligger oss en Big Bite i Slagelse...
De laver nogen fråderen kyllingekebab, men deres pizzaer er fåkt... jeg har det bedst med standardnavnene ikke alt det der med at gi pizzaerne landenavne?? Syns jeg kan huske jeg har fået en pizza der var kanon ringe engang... for jeg spiser der i hvertigfald ikke mere :?
...men, igen, de laver kanon kebab

Men hvis jeg skal komme med et seriøst indlæg så var jeg på Fisketovet for nylig og prøvede den lille underdog ved siden af Mac'en; Indiana café og det var fanme æderen... min kammerat fik 2 taco's for 20 og jeg tog en tortillamenu til 45 (tror jeg nok) og den var fandeme go! Hvis jeg skal sætte en finger på noget så sku vi lige vente et par minutter på fritterne men det var sku fair nok så ku jeg jo bare æde tortilliaen imens... OG et kæmpe plus (i hvertifald for mig) de har Pepsi og de fatter at man hellere vil have cola istedet for 2 kg is
Jeg går aldrig på mac'en mere (i hvertigfald ikke inde på fisken...) :roll:

Big Bite Slagelse

:2af5

Indiana café:
:5af5

Indiana cafe's hjemmeside:
:0af5
hmnn... måske sku man skrive til dem og prøve at score noget mønt på noget re-design... eller måske sku man bare satse på noget franchising :P
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

big bite i slagelse.. sweet...

er du fra slagelse??
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

hmnn... kan ikke li den her dating-drejning det her emne er ved at tage... men, nej, tæt på... jeg bruger det meste af min tid i Slagelse da de fleste af mine kammerater bor der og jeg går i skole dernede... bor selv i Ringsted
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

dating...

MESTER:... jeg spurgte ikke om vi skulle være kærester... men fair nok.. så skal du da komme ned og suge med os fra slagelse engang imellem...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Borup pizza Nice sted!

nr. 101 ejby!

Masser af kød og gorgonzola NAM NAM!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Lige for tiden spiser jeg denne her fra Kebab House i Slagelse:

Kode: Vælg alt

126.  MATADOR (HALVT INDBAGT)   KR. 52,00
Med tomat, ost, oksefilet, stegte løg, champignon og bearnaisesauce
Men ellers spiser jeg normalt Kebab fra Uptown også her i byen. De har altså nu de bedste kebabs. Sikke et klamt emne vi forresten er inde på her.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

nco:
Ved du hvad Kebabhouse fejler?? -IKKE en skid!... jeg har jeg fanme også fortærret meget hos dem i tidens løb (måske kan det ha noget at gøre med at nogen af mine buddies bor oventpå så det er ren dovenskab) -men det smager sku fint, jeg er især stor tilhænger af deres mexico pizzaer
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

D3FrozTt skrev:Ved du hvad Kebabhouse fejler?? -IKKE en skid!
True true. Det er jo efterhånden også en af de ældste steder at købe det snask. De gør det meget godt. Selvom jeg en overgang ikke spiste der. Men det var lidt af samme princip som med fx TDC og Microsoft, at når de bliver for store og sætter standarder, så skal man prøve noget nyt :)
D3FrozTt skrev:... jeg har jeg fanme også fortærret meget hos dem i tidens løb (måske kan det ha noget at gøre med at nogen af mine buddies bor oventpå så det er ren dovenskab)
Hmm lige over? Brian og Maria, Ulrik og Maria eller Pernille på 2.? :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

arrj... der pralede jeg vist lidt... de bor i nummer 2.... så det er lige ved siden af :oops:
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Skulle også til at sige at det var en lille verden. For mente nok jeg kendte de fleste i den opgang ;) Men ja, så er vi da nok stødt på hinanden et par gange i gennem tiden :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

hahahahahaa.... hvem var det der sagde DATING!???

lad os stoppe.. inden vi allesammen finder ud af yakuzamab er vores FAR!
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

bawhaha :lol: :lol:
SkinneR^
Indlæg: 114
Tilmeldt: 04 sep 2002, 08:18
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

jeg holder på at det bedste sted at æde i aalborg er Sam's BBQ
det skal man have en 40D, den er bare alt for godt... hver gang jeg er i aalborg skal jeg have sådan en

det er en pizza bund klappet sammen på midten fyldt med kebab, salat, dressing, POMMESFRITS og bbq sovs. det er bare GUF !!!! og det mætter max !

det ligger næsten lige ved jomfru ane gade, på gå gaden
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Okai den lyder overdrevet god :D hvor ligger det sted henne i Aalborg? shit man..bliver helt sulten :D
SkinneR^
Indlæg: 114
Tilmeldt: 04 sep 2002, 08:18
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

ligger på gå gaden mellem fætter br og jomfru ane gade... det er noget tid siden jeg sidste har været i aalborg.

men det kan helt klart anbefales !

og mener ikke det er særlig dyrt
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det lyder kanon :D det skal jeg lige huske næste gang jeg kommer derned hvor jeg ikke er konserveret i sprit ;)
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

KN pizza

Indlæg af Lokefar »

Min personlige favorit i Aalborg er KN Pizza. De har både en afdelling i Vestbyen og i Øgadekvartet tæt på Ishockey stadionet.

Dette er fantastisk mad hvad end Pizza man vælger, skal dog vidst holde sig fra det andet, sandwiches og sådan, ik videre godt. Og hvis I kommer til Vestbyen så lad være med at købe pizza når det er mutter der laver dem, så bliver de knap så gode :D
Og der er endda online bestilling http://www.kn2.dk/ :O
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Onlinebestilling er jo ikke en nyhed bl.a. fastfood-branchen..

www.justeat.dk er jo ved at være et par dage gammel.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar