Blade Trinity

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Blade Trinity

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Damn har været inde og se filmen i biografen og må da indrømme jeg blev lidt skuffet godt nok fyre blade stadig det vildeste soundtrack af!
men synes ikke helt den levede op til de første 2!

Hvad mener i andre!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Ruelokke
Indlæg: 135
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Jeg vil give dig ret Yakuza der var sgu ikke så meget kød på benet men jeg synes heller ikke så godt om 2'eren og håbede lidt på at rygterne om 3'eren var forkerte. Det var de desværre ikke. Jeg siger ikke at det er en ringe film, jeg synes bare at den går lidt for meget op i hightech gejl og man lærer ikke så meget om Blades nye "venner" samt fjender. Der kunne de godt have gået lidt tættere på som i f.eks den første. Jeg synes at det er en ok film alligevel og ender garanteret med at købe den på dvd når den udkommer.
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

Indlæg af Smejs »

det er den tammeste film jeg længe har set...ingen ordentlig action selv når der var action og så skulle man tro det var en film bygget over et sit-com, med alle de lamme jokes....slet ikke nogen god film!!!
cyberphoenix
Indlæg: 60
Tilmeldt: 22 jan 2003, 22:30
Geografisk sted: Space
Kontakt:

WTF

Indlæg af cyberphoenix »

jeg har kun en ting at sige ... hvad sker der for en caster , der vælger Ryan Reynolds (Van Wilder ) til en vigtig bi-rolle og derefter får ham til at fyre lamme jokes af , det ødelagde fuldstændigt den stemning som de to første film havde lagt ud med ......

Manden der har lavet det script burde skydes, hænges , brændes og til sidst korsfæstes for at lave en så dårlig film , at man nærmest er ved at skride ud af biffen efter 30 min.

/Cyber
Yes! I'am DIMM Dead In My Mind !

Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Muligvis blev han castet for en udemærket præstation i "Foolproof" og han er jo også senere aktuel i "The Amityville Horror". Det er jo heller ikke just komedier. Han har faktisk heller ikke lave vildt mange komedier til trods for at man skulle tro det var "hans" niche. HAn har lavet en del drama og thrillers.

Bare fordi vi ser skuespillere i komedier så kan de jo godt lave andet. Jeg er stadig vildt imponeret over Jim Carrey i "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind" og David Swimmer i "Band Of Brothers"

Men at han ikke gør det godt heri kan vi hurtigt blive enige om. Har set bedre præstationer ihvertfald. Iøvrigt fatter jeg ikke den evigt eksisterende træk-snoren-og-du-får-en-dårlig-vits-der-ikke-passer-til-situationen-klovn der altid skal være med i Hollywood produktioner :mad:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Jeg er enig med jer andre, synes også den er lidt tam, men synes nu det værste er hundene....der mistede jeg temmelig meget for filmen....

HJÆLP EN TÆPPETISSER MED HUGTÆNDER.....PLAT!!!!


/Dj Pantheon
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

den var ok, men kunne have været meget bedre... udnyttede ikke sit potentiale som fed actionfilm ... blev lidt skuffet over den
For the love of music!
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Nå, så gider jeg da ikke tage i bio og se den :)

Transfer started:
Blade.3.Trinity.SCREENER-XXX
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

der er en meget bedre version ude end den screener... SVCD-TC..but ok
For the love of music!
Besvar