National Treasure

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

National Treasure

Indlæg af 3dotz »

Var inde og se National Treasure igår aftes i Palads. I diverse interviews var Nicolas Cage nærmest blevet hypet som en ny og moderne Indiana Jones, men så sej er han ikke.

National Treasure er en Disney film med hvad dertil hører eller rettere ikke hører. Det vil sige blod, død og rigtig lækker action mangler lidt. Filmen starter ellers godt og første del er en lækker actionfilm med specielt planlægningen og udførelsen af tyveriet af uafhængighedserklæringen som lidt af en 'tåspidser'.

Anden del af filmen er mere en katten efter musen jagt mellem de slemme fyre og Nicolas Cage med påhæng, hvor Nicolas Cage konstant skal udtænke nye måder at snyde de slemme fyre og samtidig holde sig ude fra FBI's håndjern.

Lidt a la Pirates of the Caribbean, så er det en flot film med en god humor, actionscener i stor stil, flotte scenarier og alligevel mangler der det sidste. Det der virkelig kendetegner en rigtig god film. Sådan en som man tænker tilbage på og smiler af. Sådan en hvor man lige tænker Wauv. Det var godt nok fedt at se.

Filmen er dog så professionelt lavet, at Nicolas Cage sagtens kunne gå hen og blive en ny og moderne Indiana Jones, som der sagtens i stil med Pirates/Caribbean kan bygges fortsættelser på.

Jeg ved ikke om filmen skal have karakteren 2 eller 3 ud af fem. 2 var nok hvad jeg følte den levede op til, men 3 fordi mine forventninger nok havde været alt for store.

...

:2af5
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hoopstar
Indlæg: 1651
Tilmeldt: 30 dec 2002, 17:16

Indlæg af Hoopstar »

Jeg syns tilgengæld at filmen skal op i en 4 CA'er.

Jeg syns det var en af de bedre film jeg har set længe, var vild med den måde man hele tiden fandt clues og løste dem på, var meget betaget af den måde det var lavet på især hvor de når til kirken det var godt lavet. vil ikke lige sige mere til det da jeg ikke vil afsløre for meget.

Men som slut kommentar, fed film. Tag ind og se den kan anbefales,

ps. gør det kun bedre når man får billetten til 50,- plus en goodie bag fra M! :wink: thx Benjamin (forlaget)

:4af5
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg synes egentligt at filmen er meget god, Der er bare det problem at den er for nem at forudsige, og som 3dots siger så er det lidt en hvor det bare handler om at Nicolas Cage skal prøve at være 1 skridt foran de onde fyre for til sidst at fange dem. Det er en typisk Disneyfilm, da selvom han stjæler uafhængighedserklæringen og ender med at blive snuppet af strisserne så bliver han sat på fri fod for at hente den tilbage. vær lidt realistisk tak..
Hvis man ikke lige har nogle lektier at lave så er filmen som end god nok at fordrive en aften med. Men synes nu at damen der i trækker filmen op på:

:3af5 :D
Besvar