Groove

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Groove

Indlæg af Lokefar »

Hey
Jeg søgte og fandt... intet om denne film fra 2000. Jeg var helt slugt af den da jeg så den for første gang i en "helheds" uge i 8. klasse og siden har jeg hørt diverse elektroniske genre.

Filmen handler kort om at 4 unge mennesker bryder ind i et lager i San Fransisco og smækker truntables, coolt lys og lir op og så går rave'et ellers igang. Der bliver smækket e-mails rundt til folket og efter at have besøgt et map-point kan rave'et gå igang.

Hvis folk ikke har set denne film syntes jeg de burde. Den er efter min mening ganske god og den får af mig:
:4af5
Musikken er nemlig ikke helt min smag :)

Nogen der ved om de Dj's i filmen er rigtige? Dj Snaz, Dj Digweed, Dj Forest, nogen der kender dem/har hørt om dem?
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Uuuh Lokefar du må altså lige komme forbi med den :D Så får du lige Cubic (Equilibrium) med hjem og se.. Den tilhører i hvert fald min top10-liste over lækre film. Den overgik faktisk The Matrix på nogle områder (er stor matrix-fan så det siger meget)...
Men fandt Groove her hvis der er nogen, som vil se trailer eller læse om den 8)
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Okey fandt så ud af, ud fra Odders link at nogle af dem er real-life Dj's, så tak Odder! :D
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvis man ikke kender Digweed, så man ikke nok house. Han er en af de ALLER største på den engelske scene, og det siger ikke så lidt! Sasha_&_John_Digweed_-_Renaissance_The_Mix_Collection << Et mix der er værd at høre, bare lidt oldschool nu ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar