Jensens originale gryderetter

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Jensens originale gryderetter

Indlæg af nco »

<center>Billede
http://www.jensensfoods.dk/Default.asp?ID=70
</center>
Jeg kan varmt anbefale overstående. Koster ca. kr. 25-30,- og er set i bl.a. Bilka, Kvickly, Irma og Rema1000. Både Favoritgryden og Bøfgryden smager herligt. Ca. 4½ minut i mikroovnen, og så har du et dejlig måltid. Noget af det bedste lav-nemt-selv-mad jeg har set.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Dhame
Indlæg: 115
Tilmeldt: 28 sep 2003, 07:56

Indlæg af Dhame »

hvor mange kokkehuer skal den ha?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Nej tak. Har godt nok kun lige smagt den ene af dem... og tør ikke smage den anden. Men inden for færdigmad var det jo af samme kvalitet som restauranten er inde for spisesteder. Igen er produktet til overpris :!:

:1af5 fordi jeg er flink. :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Jensens originale gryderetter

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Jeg kan varmt anbefale overstående. Koster ca. kr. 25-30,- og er set i bl.a. Bilka, Kvickly, Irma og Rema1000. Både Favoritgryden og Bøfgryden smager herligt. Ca. 4½ minut i mikroovnen, og så har du et dejlig måltid. Noget af det bedste lav-nemt-selv-mad jeg har set.
Synes 30 kroner for færdig mad er i overkanten, kan være fordi jeg bor inde på Nørrebro, men jeg døgnet rundt få en pizza til 35,- (som smager udemærket, ikke noget 10-stjernet, men udemærket!) Men det er vel smag og behag, selvfølgelig er det nemmere rende ud i køkkenet end hele vejen ned på gaden :P

Netto's færdig pizza'er til 12 kroner i køledisken (ikke fryse) smager faktisk også ganske udemærket, de er bare ikke så store :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg holder mig sq sjældent til færdig retter. Foretrækker langt hellere at smide en omgang pasta i en gryde og smække ketchup på og så ellers fortærre det fremfor at kaste et eller andet kemibefængt, hundemadsligende, plastic produkt i mikrobølgeovnen.

For mig at se har mikrobølgeovnen 4 ting at lave.
Varme kakao

Lave mikrobølge popcorn

Varme resterne fra igår

Og sidst men ikke mindst varme gelepude til når man forstrækker muskler
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ja jeg må sgu' blank erkende at jeg er af en hel anden mening end jer. Jeg synes virkelig godt om det, og for mig er det tæt på en revolution inden for færdigretter. Jeg synes virkelig godt om dem. De er måske lidt smådyre, meeeeen det gør mig nu ikke noget.

:4af5
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hehe jeg må nok give de andre ret i at det ikke er verdens 8. vidunder dem der, så hellere selv skrue noget sammen.

Men fair nok nco, vi kender jo ikke dine personlige evner inden for madlavning, så det kan jo sagtens være at Jensens er en bedre løsning for dig :wink: :lol:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Her må jeg være med NCO... Jensen's færdigretter er helt oppe i eliten indenfor færdigretter og ja man kan selv lave noget der smager bedre, men det er jo ligesom ikke hvad dette topic handler om. Hvis man ikke har en halv time til at bikse noget sammen så er Jensen's færdigretter er rigtig godt alternativ til fesne frysepizza'er og svampede fædig lasagner.

En anden god færdigret er de Thai retter man kan få i Føtex. Specielt Thai Red Curry(mener jeg den hedder) er rigtig vild. Smager meget tæt på det mad man kan få på Thai Away resturanterne rundt omkring i KBH, men til en 15- 20 istedet for de 70 - 90kr. de tager på TA

:4af5
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Sive
Indlæg: 526
Tilmeldt: 11 feb 2005, 17:20
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Sys bøfgryde er fin nok..

MEN det eneste købemad der holder er Pastapollo! Lige en tur på panden så er det klar :)
<center>Billede
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Fedt emne det her.

Jeg mener, at alle unge mennesker burde sende en stor gave til Knorr for uden Knorr (eller er det Knoor) færdigretterne var der vist ikke mange unge mennesker, der fik noget at spise da de flyttede hjemmefra.

Jeg vil give nco ret i, at Jensen's Bøfgryde og Favoritgryde begge to smager ganske udemærket. Prisen er for høj, men det ved de vist også godt selv for man kan efterhånden finde dem på tilbud til 20.-

:4af5 fra ...

Så vil jeg da lige anbefales Knorrs Mexikanske lasagne til alle, der ikke har prøvet denne ret før.
Senest rettet af 3dotz 17 mar 2005, 16:43, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Synes det er lettere og billigere at lave en lasagne selv. Det smager bedre synes jeg med friske grøntsager og krydderurter :P

Det eneste jeg gider købe færdiglavet til lasagne er pastapladerne.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

QrazyLeg skrev: Det eneste jeg gider købe færdiglavet til lasagne er pastapladerne.
HØRT!!
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Nam nam men ikke efter hvad jeg læste i eb i dag!!

Der var sku nogle ultra klamme billeder fra jensens bøfhus og deres køkken!!

Men det ødelægger jo ikke en færdigret eller gør det??
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

YaKuZa_MaB skrev:Nam nam men ikke efter hvad jeg læste i eb i dag!!

Der var sku nogle ultra klamme billeder fra jensens bøfhus og deres køkken!!

Men det ødelægger jo ikke en færdigret eller gør det??
Ja, læste også godt avisen. Jeg mister helt lysten til at gå ind og inddrive alle mine guldkøer, som jeg har spist mig til i færdigretter. Men ja, det er klamt. Men sådan er det jo mange steder uden man ved om det. Men nej, færdigretter fejler sikkert ikke noget. Det håber jeg hvert i fald ikke.

Svineri på Jensen's Bøfhus:
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.i ... eID=287014
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det var ikke lige så lækkert. 8O

Jeg synes iøvrigt det er forkasteligt at en "restaurant" som de selv kalder sig tilbereder deres mad på den måde de gør. Når man bestiller en bøf på andre restauranter så bliver denne smidt på en pande. På Jensens Bøfhus kommer den på et "rullebånd", ført gennem noget varmehalløjsa og så er den færdig når den kommer ud på den anden side. De riller/ridser man som kunde ser i bøffen fra en grill-rist stammer fra noget der er forudskåret.

Sovs'en er ikke en der bliver blandet på restauranten. Den bliver lavet på fabrik og sendt ned i store bøtter. Alt i salatbaren kommer færdigsnittet, hvilket ikke får mig til at tænke på ordet "friskt" som der ellers så kækt står på et skilt ovenover salatbaren. Sørgeligt men sandt. Hvordan jeg ved det. Jeg kender to "kokke" der arbejder på Jensens Bøfhus
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Der er gået McDonalds i den.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Nu er det så også vildt billigt at spise på Jensens (til frokost altså) - da det er en virksomhed, der skal tjene lidt dimes i ny og næ, må de jo spare andre steder..

Man får hvad man betaler for, det kan ikke undre særligt mange?!?!?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

FrZ skrev:Man får hvad man betaler for, det kan ikke undre særligt mange?!?!?
Nej men når f.eks. Bone's, der også er en kæde, bare med et amerikansk tema og spareribs som speciale ligger i samme prisniveau, kan levere så meget bedre mad til samme pris. I en lage til spareribs, der laves i det specifikke køkken, hvor bøffen bliver stegt på en rigtig pande / grill, hvor alt salat er håndskåret i køkkenet samme dag det bliver brugt. Så kan det faktisk undre mig.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:
FrZ skrev:Man får hvad man betaler for, det kan ikke undre særligt mange?!?!?
Nej men når f.eks. Bone's, der også er en kæde, bare med et amerikansk tema og spareribs som speciale ligger i samme prisniveau, kan levere så meget bedre mad til samme pris. I en lage til spareribs, der laves i det specifikke køkken, hvor bøffen bliver stegt på en rigtig pande / grill, hvor alt salat er håndskåret i køkkenet samme dag det bliver brugt. Så kan det faktisk undre mig.
Well, når jeg står nede på Konya, og bestiller et pita med kebab klokken 5.30 en tirsdag morgen, så bliver jeg ikke bitter over sure smiley'er, fordi at betale 15,- for varm mad på det tidspunkt, det må have sine udgifter.

Jeg kender så desværre ikke Bone's, ligger der nogle i kbh?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Nej det er så vidt jeg ved kun et jydealternativ (og Odense) til Jensens.

Men det smager fandme godt :P

http://www.bones.dk
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar