Jeg kan godt se hendes pointe, og vil faktisk også gå så langt, som at sige, at hvis ikke vi, som unge, betaler licens, så opdrager vi jo nok også vores børn til at det er ok at snyde med licensen, og så bliver der til sidst ikke sendt noget TV.. på dét punkt vil jeg gerne give hende ret, selvom jeg ikke ligefrem kan påstå at jeg har haft rent mel i posen, imens jeg stadig havde mit fjernsyn. Så jeg vil ikke holde nogen moralprædiken omkring at folk skal betale licens, for jeg er ikke en skid bedre selv.Lokefar skrev:"Det er jo bekrymrende og derfor er vi nødt til at gøre en særlig indsats for at få fat i de unge. De er jo fremtidens licensbetalere", Siger Charlotte Broman som er kampagneleder i DR licens."
Ja nu ævler hun jo så om det der.. Hvilke så utroligt mange nye danske navne har DR været med til at eksponere? Altså jeg kender ingen, og hvis der er nogen der gør, så må de meget gerne lære mig, hvem det er. Og hvis de endelig støtter den danske musik, hvad så med at få flået alle de dårlige navne ud? EyeQ, Fu:el, Jon, Creamy og alle de andre crap-teens.. Smid dem på en Airbus og sæt dem af i 10 km højde eksklusiv faldskærm hvis I spørger mig.Lokefar skrev:"Samtidig vil vi forklare dem, at licensen også bruges til at støtte udviklingen i ny, dansk musik og kultur, fordi DR eksponerer så mange nye navne.."
Hvis de endelig har været med til nogle navne, så er det sikkert nogle der er så crappy, at de ikke har ville være bekendt at fortælle os andre om det.